Uskonnoista vapaiksi

Sanna ...

Kaikki koulut pitäisi olla uskonnoista vapaita alueita.

18

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miss Mossad.

      jo viimein sinne kouluun. Isoveljesi Valteekin meni sinne 45-vuotiaana, kyllä sinä uskallat.

    • ::::::: :

      Todellisuus ja faktat on parempi pohja elämälle kuin harhat.

    • Jos Kristiuskosta

      opettaminen lopetetaan, niin silloin lapset joutuisi heitteille, eivät tietäisi Jumalasta. Joka niin paljon rakastaa ihmistä, että antoi ainutsyntyisen Poikansa; Jeesuksen, ettei yksikään joka uskoo syntinsä sovitetetuksi hänen veressään, tarvitse itse kärsiä iäti tulikivijärvessä.

      • Uskontotunti täytyy pitää kouluissa,koska maailmassa on monta eksytäjää liikeellä.


      • puseta

        Aika luopua moisesta hömpästä,joka aiheuttaa enemmän ennakkoluuloja ja kaikkea sekamelskaa ihmisissä,kuin mitään todellista hyvää kokononaisuutena ottaen.Uskonnoilla yleensä vaikutetaan tunneelämän keskukseen,käyttäen mukamas jumallista perää olevilla tarinoilla,joihin sitten elämää ymmärtämättömät ihmiset jäävät koukkuun,kuin huumaaviin aieisiin.On kovasti säälittävää nähdä näitä uskon sekoittamia ihmispoloja selittelemässä ideologiaansa ja jakamassa hyvän elämän ohjeita,vaikka en ole vielä tavannut yhtään pappia tai muuta uskovaa joka olisi tiennyt mitä elämä on,siitä huolimatta jaksavat jauhaa ikiaikaista evakeiointi hömppää...tuntuu,kuin järjenvalot olisi sammutettu laajasti ihmiskunnan tietoisuuden maailmasta.


      • 22

        eihän aivopesua voi lopettaa kouluista, tulis liikaa järkeviä ihmisiä jos uskonto lopetettaisiin.
        uskonto on vitsi joka kuuluu lopettaa koko maapallolta ja vähän nopeasti.
        ei aiheuta muuta kuin sotia, hulluja, pedofiileja..jne..

        tässä sinun jiisuksesi....

        http://www.failparking.com/images/JESUS_FUCKING_BABY.jpg


      • EL Reino

        ""silloin lapset joutuisi heitteille, eivät tietäisi Jumalasta""

        Sä et tiedä jumalasta yhtään mitään. Jumala on satua ja höpötystä niin kauan kuin toisin todistetaan.
        Sä olet hyvä esimerkki ihmisestä jolle tuputettu satuja totena. Sinulla mopo karannut käsistä etkä enää tiedä mikä totta ja mikä satua.

        Kannatan ehdottomasti ideaa että koulut olisisivat uskonnoista vapaata aluetta.


    • KUOLLUT......

      Sanna kirjoittaa täyttä asiaa!
      Lapsia pitää suojella eikä istuttaa nuorten päihin jotain epäjumalien hämärää joka aiheuttaa jatkuvan ristiriidan tunteen reaali maailman kanssa sekä uskominen on pahinta laatua ihmisen hillittömyyttä jolloin ihminen luulee tekevänsä suuria asioita vaikka todellisuudessa hän on kääntyneenä itseensä.

      • Totta lapsille

        Kouluissa pitäisi olla vain tosi faktaa ei mitään uskonnollisia aineita eikä politiikkaa.
        Lapsista voisi tulla terveitä vailla aikuisten petoksia.


      • KUOLLUT.....
        Totta lapsille kirjoitti:

        Kouluissa pitäisi olla vain tosi faktaa ei mitään uskonnollisia aineita eikä politiikkaa.
        Lapsista voisi tulla terveitä vailla aikuisten petoksia.

        Olen samaa mieltä nim.merkki"totta lapsille"kanssa.
        Näin juuri meidät opetetaan vihaamaan jo ala-asteella naapureitamme sekä näin kylvetään vihan siemen.


    • Vi##umainen Aine!

      AIVOILLE!!
      OLET JO IHAN SEKAISIN JA AIVOT PASKANA!
      NARKKI! HUUMESIKA!!

      • 21

        KENESTÄ PUHUT NIM.MERKKI V##UMAINEN AINE?
        JOS TARKOITAT MINUA NIIN TEEN ILMOITUKSEN POLIISILLE KUNNIAN LOUKKAUKSESTA SAAVAT SELVITTÄÄ IP OSOITTEESI..KIITOS


      • ON YHDYSSANA!
        21 kirjoitti:

        KENESTÄ PUHUT NIM.MERKKI V##UMAINEN AINE?
        JOS TARKOITAT MINUA NIIN TEEN ILMOITUKSEN POLIISILLE KUNNIAN LOUKKAUKSESTA SAAVAT SELVITTÄÄ IP OSOITTEESI..KIITOS

        KANNABIS PISTÄÄ AIVOT PASKAKSI, KUN EI OSAA EDES KIRJOITTAA!
        PÖHÖPÄÄ EI OSAA KIRJOITTAA KUIN HAMPPU OIKEIN!


      • TAAS..
        ON YHDYSSANA! kirjoitti:

        KANNABIS PISTÄÄ AIVOT PASKAKSI, KUN EI OSAA EDES KIRJOITTAA!
        PÖHÖPÄÄ EI OSAA KIRJOITTAA KUIN HAMPPU OIKEIN!

        SEURAAVAN KERRAN ME TAPAAMME POLIISILAITOKSELLA JA SAAN NÄHDÄ SINUN NAAMASI SAMALLA.
        MANIA MULLE JA SAKKOJA SULLE..KIITOS


      • 23
        TAAS.. kirjoitti:

        SEURAAVAN KERRAN ME TAPAAMME POLIISILAITOKSELLA JA SAAN NÄHDÄ SINUN NAAMASI SAMALLA.
        MANIA MULLE JA SAKKOJA SULLE..KIITOS

        ..keytän.. en tiedä oletko huomannut mutta kirjoittelet vastauksi ittelles.. oleko siis ittese haastamassa oikeuteen?


      • SE PONIHÄNTÄ!
        TAAS.. kirjoitti:

        SEURAAVAN KERRAN ME TAPAAMME POLIISILAITOKSELLA JA SAAN NÄHDÄ SINUN NAAMASI SAMALLA.
        MANIA MULLE JA SAKKOJA SULLE..KIITOS

        JA VERKKOSUKAT, NIIN OLET USKOTTAVAMPI VIRANOMAISILLE, JA HUUMETESTI TEHDÄÄN TIETYSTI SAMALLA.


      • mullahin mekko
        TAAS.. kirjoitti:

        SEURAAVAN KERRAN ME TAPAAMME POLIISILAITOKSELLA JA SAAN NÄHDÄ SINUN NAAMASI SAMALLA.
        MANIA MULLE JA SAKKOJA SULLE..KIITOS

        uskonto pakollinen oppiaine! Vanhemmat voivat itse erota kirkosta ja pistää penskansa elämänkatsomustieto tunneille!
        Mutta mitenkä siihen pitää suhtautua, kun muslimitytön isä ilmoitti ottavansa tytön pois koulusta, ellei tyttö saa pitää huivia päässään. Koululautakunta päätti, että huivia saa pitää. Siis ohjeet muuttuivat. Nyt onkin ongelmana se, että pojilla on pipon käyttö kielto oppituntien aikana. Se kielto on peruttava tasa-arvon nimissä.
        Näin siis Porvoossa! Ja näin pian koko Suomessa. Luterilaiset eroilevat kirkosta, muslimit hallitseva oppilaitoksissa.


      • 1+1=?
        SE PONIHÄNTÄ! kirjoitti:

        JA VERKKOSUKAT, NIIN OLET USKOTTAVAMPI VIRANOMAISILLE, JA HUUMETESTI TEHDÄÄN TIETYSTI SAMALLA.

        ja ennakkoluulottomalle ihmiselle lyödään eteen raamattu, koraani, toora, pari hindulaista vedaa ja zarahustran ajatukset ja käsketään sanoa mikä niistä on oikessa niin mitä muuta se ihminen voi todeta kuin että ne on kaikki samaa?
        tätä taustaa vasten voidaan kysyä, kuinka kukaan voi vakavissaan väittää jotain uskontoa oikeaksi ja toista vääräksi?

        sitten tiedoksi niille jotka peräävät "fakta tiedon" opettamista lapsille, eräskin viisas sanoi aikoinaan.

        "absoluuttinen tieto on kouluttamattomien ja fanaatikkojen etuoikeus"


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe