Vapaa kuvaus

Ase tai siviilipalvelus: ase.

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Hakusanat:

Aloituksia

438

Kommenttia

947

1. Päivää ja Rauhaa.

Jumala on ylpeitä vastaan,mutta nöyrille hän antaa armon.1.Piet.5:5.Ylpeys on este monelle asialle,mutta kun me ollaan n
    Kristinusko
    2
    130
  2. SANA SUNNUNTAILLE.

Pietari astui veneestä ja käveli vettä pitkin Jeesuksen luo.Mutta huomatessaan miten rajusti tuuli,hän pelästyi ja alkoi
    Helluntailaisuus
    2
    130
  3. Pitäkää hyvä

sanoo Raamattu,koskee kaikkia herätysliikeitä.On ollut puhetta uskonnonuhreista esim nokiamissionissa,niin valtaosaa on
    Helluntailaisuus
    3
    129
  4. Väsynyt syntiin?

Huomaan siis,että minua hallitsee tällainen laki:haluan tehdä hyvää,mutta en pääse irti pahasta...Minä kurja ihminen!Kuk
    Helluntailaisuus
    2
    129
  5. Kaste

Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. [Dan. 7:14;
    Kaste
    22
    129
  6. Kysymys Herran pelosta varsinki papeille

Siis tuli juttu,,kun papit yleensä jotenki uskoo Raamaatuun, niin miten on terveen Herra Jumalan pelko? Kun nyt jotkut S
    Luterilaisuus
    7
    128
  7. A JA O.

Minä olen A ja O,alku ja loppu.Sille,jolla on jano,minä annan lahjaksi vettä elämän veden lähteestä.Ilm.21.6...Kun tätä
    Helluntailaisuus
    1
    126
  8. USKONNON NIMESSÄ TEHDÄÄN

PALJON PAHAA,MUTTA NE JOTKA OVAT UUDESTISYNTYNEET JEESUKSEN GOLGATALLA TEKEMÄN PELASTUSTYÖN SEURAUKSENA EIVÄT TEE PAHAA
    Helluntailaisuus
    2
    125
  9. Siunattua sunnuntaita.

Natanael kysyi:"Voiko Nasaretista tulla mitään hyvää?""Tule,niin näet,"sanoi Filipus.Joh.1:46...Mekin kysymme tuleeko mi
    Helluntailaisuus
    2
    125
  10. HUOMENTA!

JEESUS ON TIE,TOTUUS,ELÄMÄ:MAAILMASSA ON MONTA TIETÄ,MUTTA JEESUS ON PERILLE VIEVÄ TIE.TOTUUTTA ON KYSYTTY AINA,JEESUS O
    Helluntailaisuus
    2
    124
  11. Täysi Evankeliumi

23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla 24 ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaa
    Luterilaisuus
    1
    124
  12. Raha tärkein kirkolle!

Sillä rahan himo on kaiken pahan juuri: sitä haluten monet ovat eksyneet pois uskosta ja lävistäneet itsensä monella tu
    Maailman menoa
    0
    123
  13. HYVÄÄ SUNNUNTAITA!

ÄLKÄÄ ENÄÄ MENNEITÄ MUISTELKO.ÄLKÄÄ MUINAISIA MIETTIKÖ!KATSO:MINÄ LUON UUTTA.NYT SE PUHKEAA ESIIN-ETTEKÖ HUOMAA?MINÄ TEE
    Helluntailaisuus
    0
    122
  14. HUOMENTA!!!

Jumala on meidät pelastanut ja kutsunut Pyhällä kutsullaan,ei meidän tekojemme perusteella vaan oman päätöksensä ja armo
    Helluntailaisuus
    0
    122
  15. Kristuksen kanssa eläviksi tehdyt

Kun kerran olette ottaneet omaksenne Herran Kristuksen Jeesuksen, eläkää Hänen yhteydessään. Juurtukaan häneen, rakentak
    Helluntailaisuus
    0
    122
  16. RAUHAA!!

Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä,että Kristus kuoli meidän puolestamme,kun me vielä olimme syntisiä
    Helluntailaisuus
    1
    121
  17. Huomenta.

Terveisiä ja Rauhaa kaikille,tulee tulee kaunis päivä,se on kesä ovella,kuukauden päästä on jo Juhanuskonffa ohi,mutta n
    Helluntailaisuus
    2
    121
  18. Kysymys?

varsinki teille jotka olette töissä luterilaisessa seurakunnassa,saatteet palkan sieltä,olet pappi tai nuorisotyöntekijä
    Luterilaisuus
    0
    121
  19. Pysyy Ikuisesti

Kaikki, minkä Jumala tekee, pysyy ikuisesti. Siihen ei ole lisäämistä eikä siitä vähentämistä. Saarn.3:14 Näin on ja pys
    Uskonnot ja uskomukset
    3
    121
  20. Kuinka teen uskonratkaisun?

Jos sinä suullasi tunnustat, että Jeesus on Herra, ja sydämessäsi uskot, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, ole
    Kirkko kuulolla
    3
    121