mies68

![]()
Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
Päivää ja Rauhaa.
Jumala on ylpeitä vastaan,mutta nöyrille hän antaa armon.1.Piet.5:5.Ylpeys on este monelle asialle,mutta kun me ollaan n2130SANA SUNNUNTAILLE.
Pietari astui veneestä ja käveli vettä pitkin Jeesuksen luo.Mutta huomatessaan miten rajusti tuuli,hän pelästyi ja alkoi2130Pitäkää hyvä
sanoo Raamattu,koskee kaikkia herätysliikeitä.On ollut puhetta uskonnonuhreista esim nokiamissionissa,niin valtaosaa on3129Väsynyt syntiin?
Huomaan siis,että minua hallitsee tällainen laki:haluan tehdä hyvää,mutta en pääse irti pahasta...Minä kurja ihminen!Kuk2129Kaste
Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. [Dan. 7:14;22129Kysymys Herran pelosta varsinki papeille
Siis tuli juttu,,kun papit yleensä jotenki uskoo Raamaatuun, niin miten on terveen Herra Jumalan pelko? Kun nyt jotkut S7128A JA O.
Minä olen A ja O,alku ja loppu.Sille,jolla on jano,minä annan lahjaksi vettä elämän veden lähteestä.Ilm.21.6...Kun tätä1126USKONNON NIMESSÄ TEHDÄÄN
PALJON PAHAA,MUTTA NE JOTKA OVAT UUDESTISYNTYNEET JEESUKSEN GOLGATALLA TEKEMÄN PELASTUSTYÖN SEURAUKSENA EIVÄT TEE PAHAA2125Siunattua sunnuntaita.
Natanael kysyi:"Voiko Nasaretista tulla mitään hyvää?""Tule,niin näet,"sanoi Filipus.Joh.1:46...Mekin kysymme tuleeko mi2125HUOMENTA!
JEESUS ON TIE,TOTUUS,ELÄMÄ:MAAILMASSA ON MONTA TIETÄ,MUTTA JEESUS ON PERILLE VIEVÄ TIE.TOTUUTTA ON KYSYTTY AINA,JEESUS O2124Täysi Evankeliumi
23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla 24 ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaa1124Raha tärkein kirkolle!
Sillä rahan himo on kaiken pahan juuri: sitä haluten monet ovat eksyneet pois uskosta ja lävistäneet itsensä monella tu0123HYVÄÄ SUNNUNTAITA!
ÄLKÄÄ ENÄÄ MENNEITÄ MUISTELKO.ÄLKÄÄ MUINAISIA MIETTIKÖ!KATSO:MINÄ LUON UUTTA.NYT SE PUHKEAA ESIIN-ETTEKÖ HUOMAA?MINÄ TEE0122HUOMENTA!!!
Jumala on meidät pelastanut ja kutsunut Pyhällä kutsullaan,ei meidän tekojemme perusteella vaan oman päätöksensä ja armo0122Kristuksen kanssa eläviksi tehdyt
Kun kerran olette ottaneet omaksenne Herran Kristuksen Jeesuksen, eläkää Hänen yhteydessään. Juurtukaan häneen, rakentak0122RAUHAA!!
Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä,että Kristus kuoli meidän puolestamme,kun me vielä olimme syntisiä1121Huomenta.
Terveisiä ja Rauhaa kaikille,tulee tulee kaunis päivä,se on kesä ovella,kuukauden päästä on jo Juhanuskonffa ohi,mutta n2121Kysymys?
varsinki teille jotka olette töissä luterilaisessa seurakunnassa,saatteet palkan sieltä,olet pappi tai nuorisotyöntekijä0121Pysyy Ikuisesti
Kaikki, minkä Jumala tekee, pysyy ikuisesti. Siihen ei ole lisäämistä eikä siitä vähentämistä. Saarn.3:14 Näin on ja pys3121Kuinka teen uskonratkaisun?
Jos sinä suullasi tunnustat, että Jeesus on Herra, ja sydämessäsi uskot, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, ole3121