mies68

![]()
Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
SANAA,
Jumala itse teki Kristuksessa sovinnon maailman kanssa eikä lukenut ihmisille viaksi heidän rikkomuksiaan,meille hän usk0139Väsynyt syntiin?
Huomaan siis,että minua hallitsee tällainen laki:haluan tehdä hyvää,mutta en pääse irti pahasta...Minä kurja ihminen!Kuk2139Sanaa.
Voi ihmistä,joka riitelee luojaansa vastaan,voi ruukunsirpaletta sirpaleitten joukossa!Sanooko savi muovaajalleen:"Mitä5139Iltaa.
Pyrkikää siihen,että Herra aikanaan voisi havaita teidät puhtaiksi ja moitteettomiksi ja teillä olisi rauha.2.Piet.3:14.2138TÄLLÄINEN ASIA!!n
Niin kuka pelastuu? Hellari,luterilainen,vapaaseurakuntalainen,babisti,cityseurakuntalainen,ja niin edellen??EI,EI TODEL4137Kaste
Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. [Dan. 7:14;22137SANA SUNNUNTAILLE.
Pietari astui veneestä ja käveli vettä pitkin Jeesuksen luo.Mutta huomatessaan miten rajusti tuuli,hän pelästyi ja alkoi2134A JA O.
Minä olen A ja O,alku ja loppu.Sille,jolla on jano,minä annan lahjaksi vettä elämän veden lähteestä.Ilm.21.6...Kun tätä1133Kristuksen kanssa eläviksi tehdyt
Kun kerran olette ottaneet omaksenne Herran Kristuksen Jeesuksen, eläkää Hänen yhteydessään. Juurtukaan häneen, rakentak0132Kysymys Herran pelosta varsinki papeille
Siis tuli juttu,,kun papit yleensä jotenki uskoo Raamaatuun, niin miten on terveen Herra Jumalan pelko? Kun nyt jotkut S7131HUOMENTA!
JEESUS ON TIE,TOTUUS,ELÄMÄ:MAAILMASSA ON MONTA TIETÄ,MUTTA JEESUS ON PERILLE VIEVÄ TIE.TOTUUTTA ON KYSYTTY AINA,JEESUS O2130USKONNON NIMESSÄ TEHDÄÄN
PALJON PAHAA,MUTTA NE JOTKA OVAT UUDESTISYNTYNEET JEESUKSEN GOLGATALLA TEKEMÄN PELASTUSTYÖN SEURAUKSENA EIVÄT TEE PAHAA2130Siunattua sunnuntaita.
Natanael kysyi:"Voiko Nasaretista tulla mitään hyvää?""Tule,niin näet,"sanoi Filipus.Joh.1:46...Mekin kysymme tuleeko mi2128Raha tärkein kirkolle!
Sillä rahan himo on kaiken pahan juuri: sitä haluten monet ovat eksyneet pois uskosta ja lävistäneet itsensä monella tu0128LEIPÄÄ JA KATEUTTA!
Kateus, toi katoamaton kansanperinne on voimissaan täällä Taavetissa. Kun paikallisesta kaupasta myydään kassillinen lih0127lyhyt sana perjantaille.
Ei hän väsy,ei hän nuku,hän on Israelin turva.Ps 121:4...Hän on meidän turvamme jotka Jeesuksessa olemme..Aamen2126Kysymys?
varsinki teille jotka olette töissä luterilaisessa seurakunnassa,saatteet palkan sieltä,olet pappi tai nuorisotyöntekijä0126Opi sanomaan kiitos.
Ole kiitollinen jokaisessa elämän olosuhteessa,sillä tämä on Jumalan tahto Kristuksessa Jeesuksen sinun kunnioittaessa.(2126Pysyy Ikuisesti
Kaikki, minkä Jumala tekee, pysyy ikuisesti. Siihen ei ole lisäämistä eikä siitä vähentämistä. Saarn.3:14 Näin on ja pys3126Kuinka teen uskonratkaisun?
Jos sinä suullasi tunnustat, että Jeesus on Herra, ja sydämessäsi uskot, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, ole3126