Älä ajattele ainoastaan omiasi juttujasi, vaan ole kiinnostunut toistenkin asioista..(Fil.2:4. TLB) Rukoukset voidaan laittaa kahteen ryhmään:Niihin jotka ovat itsekeskeisiä,ja niihin jotka ovat tietoisia toisten tarpeessa. Ensimäinen anoo ,anna mulle,siunaa mua,näät mun asiat. Toinen rukoilee toistenpuolesta,pelastusta, sairaiden puolesta. No ei ole väärin rukoilla itsensä puolesta,mutta Esirukous kantaa varmasi hedelmää omasa elämässä, kuten myöskin uhratessa rahaa. Mitä kylvät,sitä niität.. Siunausta.
Huolehdi toisten Tarpeista
7
130
Vastaukset
- Asko T
Missä olet ollut kun ei ole palstalla näkynyt pitkään aikaan? Miten muuten on tupakan polton lopetuksesi sujunut, kun kerroit joskus aijemmin lopettaneesi polttamisen?
Siunausta sinulle! Hyvä ja tarpeellinen aloitus. Helposti tulee rukoiltua enimmäkseen omien rukousaiheiden puolesta. Nykyään olen alkanut enemmän käydä rukouskokouksissa niin niissä ainakin suurin osa rukousaiheista koskee ihan muita kuin omia rukouspyyntöjäni. Olisi mukava jos löytäisi sellaisia uskovia ystäviä joiden kanssa voisi yhdessä rukoilla mutta valitettavasti olen huomannut että kaikki uskovat ystävät eivät mielellään rukoile yhdessä.
- grilliherkkua
"Mitä kylvät sitä niität".
Tässä Aksun aloituksessa on sitä rukiista yöpalaa yökukkujille. Muistakaatten lukea tarkkaan.- einekset
Kyllä aloitusaihe sopii myös aamupalaksi, lounaaksi, päivälliseksi ja illalliseksi sekä välipaloiksi. Kulkekaa rukoillen. Rukousaiheita on koko elämä täynnä.
aksu! Ilo huomata että sinä jälleen tuot hyvää sanomaa esille, sitä tällä palstalla näköjään tarvitaan. Joten ahkerasti vaan aksu sanaa esiin täällä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454402Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232859Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412612Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861585Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1921030- 45996
- 59993