Huolehdi toisten Tarpeista

Älä ajattele ainoastaan omiasi juttujasi, vaan ole kiinnostunut toistenkin asioista..(Fil.2:4. TLB) Rukoukset voidaan laittaa kahteen ryhmään:Niihin jotka ovat itsekeskeisiä,ja niihin jotka ovat tietoisia toisten tarpeessa. Ensimäinen anoo ,anna mulle,siunaa mua,näät mun asiat. Toinen rukoilee toistenpuolesta,pelastusta, sairaiden puolesta. No ei ole väärin rukoilla itsensä puolesta,mutta Esirukous kantaa varmasi hedelmää omasa elämässä, kuten myöskin uhratessa rahaa. Mitä kylvät,sitä niität.. Siunausta.

7

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asko T

Missä olet ollut kun ei ole palstalla näkynyt pitkään aikaan? Miten muuten on tupakan polton lopetuksesi sujunut, kun kerroit joskus aijemmin lopettaneesi polttamisen?

Siunausta sinulle!

• No olen niin monessa nettijutussa mukana,,ja live-elämässä,,siunausta..

• Hyvä ja tarpeellinen aloitus. Helposti tulee rukoiltua enimmäkseen omien rukousaiheiden puolesta. Nykyään olen alkanut enemmän käydä rukouskokouksissa niin niissä ainakin suurin osa rukousaiheista koskee ihan muita kuin omia rukouspyyntöjäni. Olisi mukava jos löytäisi sellaisia uskovia ystäviä joiden kanssa voisi yhdessä rukoilla mutta valitettavasti olen huomannut että kaikki uskovat ystävät eivät mielellään rukoile yhdessä.

• grilliherkkua

"Mitä kylvät sitä niität".

Tässä Aksun aloituksessa on sitä rukiista yöpalaa yökukkujille. Muistakaatten lukea tarkkaan.

• einekset

Kyllä aloitusaihe sopii myös aamupalaksi, lounaaksi, päivälliseksi ja illalliseksi sekä välipaloiksi. Kulkekaa rukoillen. Rukousaiheita on koko elämä täynnä.

• aksu! Ilo huomata että sinä jälleen tuot hyvää sanomaa esille, sitä tällä palstalla näköjään tarvitaan. Joten ahkerasti vaan aksu sanaa esiin täällä! :)

• No minä kirjoitelen tänne nyt enemän..rukoilen ja mietin aina mitä laitan...Jeesus on Herra!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3685
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3290
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3122
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2760
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2302
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      66
      1859
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1819
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      36
      1789
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1688
    Aihe