Älä ajattele ainoastaan omiasi juttujasi, vaan ole kiinnostunut toistenkin asioista..(Fil.2:4. TLB) Rukoukset voidaan laittaa kahteen ryhmään:Niihin jotka ovat itsekeskeisiä,ja niihin jotka ovat tietoisia toisten tarpeessa. Ensimäinen anoo ,anna mulle,siunaa mua,näät mun asiat. Toinen rukoilee toistenpuolesta,pelastusta, sairaiden puolesta. No ei ole väärin rukoilla itsensä puolesta,mutta Esirukous kantaa varmasi hedelmää omasa elämässä, kuten myöskin uhratessa rahaa. Mitä kylvät,sitä niität.. Siunausta.
Huolehdi toisten Tarpeista
7
140
Vastaukset
- Asko T
Missä olet ollut kun ei ole palstalla näkynyt pitkään aikaan? Miten muuten on tupakan polton lopetuksesi sujunut, kun kerroit joskus aijemmin lopettaneesi polttamisen?
Siunausta sinulle! Hyvä ja tarpeellinen aloitus. Helposti tulee rukoiltua enimmäkseen omien rukousaiheiden puolesta. Nykyään olen alkanut enemmän käydä rukouskokouksissa niin niissä ainakin suurin osa rukousaiheista koskee ihan muita kuin omia rukouspyyntöjäni. Olisi mukava jos löytäisi sellaisia uskovia ystäviä joiden kanssa voisi yhdessä rukoilla mutta valitettavasti olen huomannut että kaikki uskovat ystävät eivät mielellään rukoile yhdessä.
- grilliherkkua
"Mitä kylvät sitä niität".
Tässä Aksun aloituksessa on sitä rukiista yöpalaa yökukkujille. Muistakaatten lukea tarkkaan.- einekset
Kyllä aloitusaihe sopii myös aamupalaksi, lounaaksi, päivälliseksi ja illalliseksi sekä välipaloiksi. Kulkekaa rukoillen. Rukousaiheita on koko elämä täynnä.
aksu! Ilo huomata että sinä jälleen tuot hyvää sanomaa esille, sitä tällä palstalla näköjään tarvitaan. Joten ahkerasti vaan aksu sanaa esiin täällä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942543- 188907
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119652- 49552
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48467
- 54442
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11440