mies68

![]()
Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
Päivänsana.
Jumalan hulluus on ihmisiä viisaampi ja Jumalan heikkous ihmisiä voimakkaampi.1.Kor.1:25.....Tämä on hyvin ajankohtainen185Sanan valoa
Sinun sanasi on lamppu, joka valaisee askeleeni, se on valo minun matkallani. Ps.119:105. Elä Sanan mukaan ja rukoilen ,285OLKAA VALMIIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeesus voi tulla hakemaan milloin tahansa meidät pilviin,se että hetki on lähellä,näkee tietyistä merkeistä ajassa mutta184SANAA RAAMATUSTA.
Yö on kulunut pitkälle,päivä jo sarastaa.Hylätkäämme siis pimeyden teot ja varustautukaamme valon asein.Room.13:12.184siunattua sunnuntaita.
Herra,meidän Jumalamme!Sinä olet arvollinen saamaan ylistyksen,kunnian ja vallan,sillä sinä olet luonut kaiken.Ilm,4:11.084Huomenta ja Rauhaa.
Nyt on teillä yllin kyllin ja voitte lievittää heidän puutettaan,sitten voivat taas he yltäkylläisyydestään lievittää te084Meret pauhuvat!
Meret pauhaavat ja kuohuvat, vuoret vapisevat Jumalan suuruuden edessä. (sela) [Ps. 46:4 Voi kansojen meren kohinaa! Ku284Jeesuksen opetuslapsi ei tapa!
Viha ajaa ihmiset toisiaan vastaan, rakkaus peittää paljotkin rikkomukset. Sananl.10:12. Vihatkaa pahaa ja rakastakaa h084päivän sana.
Jeesus sanoi:"Aika on täyttynyt,Jumalan valtakunta on tullut lähelle.Kääntykää ja uskokaa hyvä sanoma!Mark.1:15083SANANPAIKKA.
Teidätkin,jotka ennen olitte vieraantuneita ja mieleltänne hänen vihamiehiään pahoissa teoissanne,hän on nyt sovittanut083Elonkorjuun Haaste
Silloin hän sanoi opetuslapsillensa: "Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän...Mat.9:37. Nämä Herra Jeesuksen sanat ovat083Kysymys Kirkko kuulee työntekijöille!
Onko Jeesus Kristus Sinun Elämäsi Herra? Jätetään kaste sivuun,,siitä tulee vaan vääntöä,,kuiteni elävä usko on tärkein783Havainto Avioliittokysymykseen
Eli ne kirkkontyötekjät jotka puoltavat homoille ja lesboille siunausta ja haluvat vihkiä heidät on yhteistä että Jee783Huomio kansanedustajat yli
Puoluerajojen.Kuusankoskella on nyt ollut raiskaustapaus ja pakolainen asialla,,mitä vielä tarvitaan...?...eikö näitä oo083SANA SUNNUNTAILLE.
Iloitkaa aina Herrassa!Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon.Herra on jo lähellä.Fil.4:4-5..Suo voimaa jo082Huomenta.
Kristus on meidän rauhamme.Ef.2:14...Se on sitä,älkää antako minkään täällä sitä häiritä.182jaa,
kuulema kaksi kirkkon naistyöntekijää on rekisteröinyt parisuhteensaa,,,no se ei ollut yllätys..Kuitenki toivoisi että282Lyhyt sana sunnuntaille.
Meidän ei pidä väsyä tekemään hyvää,sillä jos emme hellitä,saamme aikanaan korjata sadon.Gal.6:9.---Herra,anna minulle t182Huomenta..
Jeesus sanoi:Joka tämän uskottoman ja syntisen sukupolven keskellä häpeää minua ja minun sanojani,sitä on Ihmisen Poika182Hyvä sanoma( Evankeliumi)
Joh.3:16-18. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen u2182