mies68

Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
Meret pauhuvat!
Meret pauhaavat ja kuohuvat, vuoret vapisevat Jumalan suuruuden edessä. (sela) [Ps. 46:4 Voi kansojen meren kohinaa! Ku274Hyvä sanoma( Evankeliumi)
Joh.3:16-18. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen u2174huomenta!
niin tietäkää tämä,te kaikki ja koko Iaraelin kansa:se tapahtui Jeesuksen Kristuksen,Nasaretilaisen,nimessä.Hänen te ris073Huomenta..
Jeesus sanoi:Joka tämän uskottoman ja syntisen sukupolven keskellä häpeää minua ja minun sanojani,sitä on Ihmisen Poika173Väärä rauha!!
Miksi ihmisiä tuuditetaan väärää rauhaa,,kirkontyöntekijät sanova täälläkin kaikki hyvin, kaikki hyvin,,jatka vaan,,Juma673huomenta palstalaiset!
onko kukaan menossa turkuun maata näkyvissä-tapahtumaan?mie oon menossa paikallisten luterilaisten nuorten mukana,toivot072SANANPAIKKA.
Teidätkin,jotka ennen olitte vieraantuneita ja mieleltänne hänen vihamiehiään pahoissa teoissanne,hän on nyt sovittanut072SANANPAIKKA.
Kaikki on teidän,mutta te olette Kristuksen, ja Kristus on Jumalan.1.Kor.3:22-23...Kannattaa olla Kristuksen oma,,niin o072jaa,
kuulema kaksi kirkkon naistyöntekijää on rekisteröinyt parisuhteensaa,,,no se ei ollut yllätys..Kuitenki toivoisi että272Havainto Avioliittokysymykseen
Eli ne kirkkontyötekjät jotka puoltavat homoille ja lesboille siunausta ja haluvat vihkiä heidät on yhteistä että Jee772päivän sana.
Nähdessään lapsen,joka makasi seimessä,paimenet kertoivat,mitä heille oli lapsesta sanottu. Luuk.2:16-17071huomenta.
Jumala ei säästänyt muinaisajan maailmaa,vaan antoi vedenpaisumuksen hyökyä yli jumalattoman ihmiskunnan.Kuitenkin hän p170siunattua sunnuntaita.
Herra,meidän Jumalamme!Sinä olet arvollinen saamaan ylistyksen,kunnian ja vallan,sillä sinä olet luonut kaiken.Ilm,4:11.070HUOMENTA!!!
Jumala on meidät pelastanut ja kutsunut Pyhällä kutsullaan,ei meidän tekojemme perusteella vaan oman päätöksensä ja armo069SANAA.
Jeesus sanoi:Mitä ikinä te rukouksessa pyydätte,uskokaa,että olette sen jo saaneet,ja se on teidän.Mark.11:24.Tämä on tä168sana keskiviikolle
Niin kuin maa työntää versoa,niin kuin puutarha saa kylvetyn siemenen kasvamaan,niin Herra,minun Jumalani,saa vanhurskau167Pese itsesi.
Pese pahuus sydämestäsi, jotta pelastuisit. Kuinka kauan annat väärien ajatusten hallita mieltäsi. Jer.4:14 Jeesuksen v067Kysymys Kirkko kuulee työntekijöille!
Onko Jeesus Kristus Sinun Elämäsi Herra? Jätetään kaste sivuun,,siitä tulee vaan vääntöä,,kuiteni elävä usko on tärkein765Jeesuksen opetuslapsi ei tapa!
Viha ajaa ihmiset toisiaan vastaan, rakkaus peittää paljotkin rikkomukset. Sananl.10:12. Vihatkaa pahaa ja rakastakaa h065Missä Kristus yhä
kärsii,,,Richard Wurmbrand,,,suositelen tätä kirjaa. jos löytyy,on aihe yhä ajankohtainen,,,,Kristityn elämä on vastavir465