Huomenta..

Jeesus sanoi:Joka tämän uskottoman ja syntisen sukupolven keskellä häpeää minua ja minun sanojani,sitä on Ihmisen Poika häpeävä,kun hän tulee.Mark.8:38.Nyt on aika loistaa sitä valoa,jota meidän pitää loistaa,aika on paha!Esim ne joiden on uskottu pysyvän ja tuovan toimeentulon,murtuu(metsäteolisuus,ym)narsimi on lisääntynyt,homot ja lespot saavat tahtonsa läpi,nuoret voivat huonosti,kun elämäntarkoitus hämärtyy,viinat ja huumeet,lääkkeet.sekakäytö hallitsee osaa nuoria ja aikuisia..Lisäksi maailmassa olevat maanjärjistykset ja muut,sodat ja yleinen epävarmuus..Mutta on olemassa toivo!Jumala Kaikkivaltias tietää kaiken ja haluaa olla viereläsi kun nämä asiat pahenee,Turvaa ikiaikojen Jumalaa joka rakasti niin maailmaa,että antoi Ainoansa Poikansa,jotta tulisit siihen asemaan johon kuuluut.Jeesus on Tie,Totuus,Elämä.

1

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reepi

Tämä tarinasi ei oikein pure. Väität tilanteen olevan paha. Niin olisit voinut sanoa toisen maailmasodan aikaan, oli vielä pahempi. Näin oli ensimmäisen maailmasodan aikaan. Näin on ollut läpi vuosisatojen, on ollut viinan kiroja ja huoria.

Eli mitä oikein haluat viestittää tuolla tekstilläsi? Jeesuksen tulemistako? Niin on eri aikoina sinunlaisesi julistanut ja niin on jäänyt tulematta.

Onko niin, että maailmassa on tällä hetkellä sotia, mutta taitaa olla yksi maailman historian rauhallisimpia aikoja. Kannattaako pelotella ihmisiä saarnoilla, jotka perustavat viestinsä pahuuden manaamiseen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe