Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mies68
profiilit
mies68
mies68
Vapaa kuvaus
Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näin se menee,, kun ihminen tulee uskoon, niin elämässä näkyy muutoos..uusi luomus on ihminen joka joka ottaa vastaan Jeesuksen Kristuksen,,,se on tie Taivaaseen.
01.11.2014 20:47
Jos kirkko menee Evankeliumia viemään,niin asia on ok,,eli kohtaamaan kadotukseen matkalla olevia ihmisiä, ja pelastamaan heitä tarjomalla Ilosanomaa,,
Mutta jos se menee sinne messuille "hyväksymään syntiä-"..niin ei Jumala ole siinä mukana.
26.10.2014 09:23
kysyy salasanaa, kun meen omaan postiin,,niin annan salasanan,,niin miksi ei kelppaaa,,miksi kiitos jos ylläpito vastaa
30.09.2014 17:25
oletko tosissasi,,että tappaa...oletko valmis itse tappamaan,,haluut siis että sut tapeteen,,"minkä haluat tehdä itsellesi, tee se muille..kultainen sääntö
03.07.2014 08:46
"Mitä kastamattomina kuolleille vauvoille tapahtuu? "
Ne menee Jeesuksen luo,ei tarvitse vauvat kastetta,
Eikös olisi aika julmaa toimintaa Jumalta, jos kaste olisi edelletys päästä taivaaseen?
23.06.2014 20:49
tuota,,,miten kun esim afrikassa kuolee lapsi/vauva nälkää, ja ei ole kastettu, ja sanotaan vaikka samaanaikaan kuolee vauva suomalaisessa sairaalassa ja hätäkaste ehditään suoritaan,,niin mihin nämä vauvat päätyvät,,ensimäinen alas,toinen kirkauteen?
24.05.2014 15:48
Pilkka puheineen tulee ihmiset vielä, mutta tulee vielä päivä, jolloin hymy hyytyy.
Jokainen ihminen joutuu tuomiolle, suuressa oikeudenkäynnissä, kun kirjat avataan,, ja tuomio riippuu siitä, miten suhtaudut Evankeliumiin.
Joh.3:16-18. Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. [Room. 5:8, Room. 8:32]
17 "Ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan sitä tuomitsemaan, vaan pelastamaan sen.
18 Sitä, joka uskoo häneen, ei tuomita, mutta se, joka ei usko, on jo tuomittu, koska hän ei uskonut Jumalan ainoaan Poikaan. .
03.05.2014 18:19
Armo? SE Merkitsee sitä ainakin mulle,että minä, joka olin matkalla kadotukseen,,pelastun yksin Golgatan työn kautta,,,,minä syntinen, joka Jeesus lunasti ja pelasti, en halua ainakaan tahallaan tehdä syntiä, asenteella että armo pelastaa,no vaikka teenkin syntiä., niin voin palatta tuhlaajapojan tavalla Ristin äärelle.
Kiitos Taivaan Isä, että Poikasi veri pesee aina synnin rypemät vaatteet.
06.04.2014 08:56
Kiitos vastauksesta.
23.03.2014 21:04
Elämä muuttuu toisenlaiseksi,itse pääsin eroon alkoholista ja ahdistuksesta(muutama itsemurhayritys takana)...Usko Jeesukseen kantaa,,,,eikä kiristä pipo...
29.01.2014 19:45
Kovia ja raakkoja kuvia,,,mutta kannattaa katsoa, ja miettin mikä on osasi, kun elämäsi täällä näkyvissä olevessa maan päällä päätyy,,missä todella vietät ikuisuudeen,,Taivas vai helvetti?? Jeesus on tie Taivaaseen
29.01.2014 08:34
Antti-pappi,,joo vauvakaste on ok, jos vauva pystyy sanomaan vastauksen kysymykseen, halutko ottaa Jeesuksen asumaan sydämeen(Room.10:8-13),,suuri osa suomalaisista on kastettu vauvanna,,mutta onko Jeesus heidän sydämesään ja seuraako he Häntä,niin seuraako`?..tätä voipi miettiä,
Itse olen ja kastettu vauvanna,,,niin mitä sitten,,tein sitä mitä monisuomalainen,olin alkoholin orja,,syksyllä 2002 sain kokea yliluonnolisen pelastuksen, ja sain ottaa Jeesuksen elämän Herraksi, ja elämä muuttui! Alkoholi jäi, ja moni muukin asia muuttui, ja kävin upotuskasteella, se on eräänlainen sineeti ihmisten ja tietysti JUMALAN Edessä..No tärkein on tietysti ratkaisu Jeesuksen vastaanottaminen, kaste ei pelasta,ei edes upotuskaste.
Ja mitä tulee vauvoihin ja pikkulapsiin , niin JEESUS siunasi heidät, siunauksen vastakohta on kirous. Samoin teki alkuseurakunta monta sataa vuotta,,mitä sitten tapahui,se on oman keskustelupaikka.Aamen
25.01.2014 10:04
ajattelle lasta, koita ajatella myös avovaimoasi,ei asiat helpottu pakenemalla,,rakkaus ja anteeksianto auttaa,kuten eräs "Kirja" toteaa.
15.12.2013 09:46
mie olin 4 kertaa mielisairaalassa 2000-2001,,uskoon tulin 2002,,ja mielisairaalla keikat jäivät,,avohoito myös,,ja lääkkeet..edellen olen uskis,,,ja kuuluun Helluntaiseurakuntaan,,ja tietäksen siellä ei kahteen vuoteen(ainakaan) oleketään viety mielisairalaan ja avohoidossa ei ole ketään,tämä yhtälö ei pidä paikaanssa, että hellarit on "hulluja"
01.12.2013 20:25
Matt.22:9-14
9 Menkää siis teiden risteyksiin ja kutsukaa häihin, keitä tapaatte.'
10 Ja palvelijat menivät ulos teille ja kokosivat kaikki, keitä vain tapasivat, sekä pahat että hyvät, ja häähuone tuli täyteen pöytävieraita.
11 Mutta kun kuningas meni katsomaan pöytävieraita, näki hän siellä miehen, joka ei ollut puettu häävaatteisiin.
12 Ja hän sanoi hänelle: 'Ystävä, kuinka sinä olet tullut tänne sisälle, vaikka sinulla ei ole häävaatteita?' Mutta hän jäi sanattomaksi.
13 Silloin kuningas sanoi palvelijoille: 'Sitokaa hänen jalkansa ja kätensä ja heittäkää hänet ulos pimeyteen'. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.
14 Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut."
Jae.12.Tässä kuningas kysyi, miksi ei ollut häävaatteita, niin kaveri ei osanut vastata,Samoin se nykyäänkin on, Jumalansana laittaa hiljaiseksi..joko tekee paranuksen tai puree hammasta ja kapinoi...myös miinukset täällä kuvaa sitä että elämä(uudestisyntynyt) ja kuollut(Aadam) kipinöivät
19.11.2013 22:19
nostan tämän tänne,,,,ylös.
12.11.2013 13:10
Vastaa, Pirkko-pappi,,miten vauvat ja pikkulapset saavat siunauksen kolmansissa maailman maissa,,,ja heitä kun kuolee nälkään ja sairauksiin,,,meneköhän he kadotukseen, kun eivät tunne ja varsinki vanhemat ole kuulletkaan kasteesta ja Jeesuksesta mitään?...Olisikohan mitenkän mahdollista että he,,siis pikkulapset ja vauvat kelpaavaavat silleen Jumalalle??
02.11.2013 10:03
Kuulija, toi ei ole aito mathettes...tunnen veljen,,,
21.10.2013 15:00
Samaaa mieltä,,itse kuuluun "kerää roska päivässä kansalaisliikeeseen..
07.10.2013 19:30
Tykkäät väkivallasta,,kun profeetta sanoo,,Islam on väkivaltaa, ja vihaa,,onneksi rakkaus voittaa väkivallan ja viha,,ja Jeesus Kristus on rakkaus
03.10.2013 08:06
4 / 48