Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
perttu.kivela
profiilit
perttu.kivela
perttu.kivela
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heillä+on+Naantalissa+myös+huoneistohotelli.+Sain+jäätävän+huonoa+palvelua,+reklamoi+tästä+itse+omistajalle,+huuti+puhelimeen+mulle+ja+löi+luurin+korvaan.+Pistin+tästä+palautteen+Naantalin+matkailupisteeseen,+he+kertoivat+että+he+eivät+ole+enää+vuosiin+välittäneet+tai+voineet+suositella+ko.firman+huoneistoja+ala-arvoisen+asiakaspalvelun+johdosta.+Reklamoin+tästä+myös+booking.fi+palveluun+kun+sieltä+kautta+olin+huoneen+varannut,+siellä+palvelija+jutteli+kanssani+pitkään+ja+kertoi+avoimesti+millaista+ko.toimeksiantajan+palvelu+on+ollut+reklamaatio+asioissa.+Ensin+pyörretään+asiat,+sitten+nostetaan+meteliä+ja+jos+asiakas+provosoituu+tästä+niin+seuraa+kiivas+keskustelu,+yksikin++väärä+sanavalinta+asiakkaalta+niin+myyjä+uhkaa+nostaa+asiasta+poliisiasian+ja+näin+yrittää+väsyttää+asiakkaan.+Yksi+taide+gallerian+pitäjä+Naantalissa+kertoi+myös+paljon+mielenkiintoisia+tarinoita+ko.ketjun+toiminnasta..+itse+petyin+kesällä+todella+paljon+ja+karvat+nousee+vieläkin+koholle+kun+mietin+asiaa.
11.10.2016 22:58
Kyllä+olet+oikeassa+tässä+peruutuspykälässä,+mut+loppuviimein+se+mitä+yritimme+ratkaisuksi+olisi+ollut+päivän+vaihtaminen+tai+esim+lahjakortti+ko.summalle+niin+myyjä+ei+olisi+menettänyt+myyntiä.+En+jaksa+uskoa+että+huoneiston+uudelleen+myyminen+olisi+ollut+hankalaa+koska+aikaa+olisi+ollut+vajaa+kaksi+viikkoa+myydä+sitä+eteenpäin+parhaaseen+lomakauteen.+Mutta+tämä+oli+tällainen+opettavainen+case+ja+varmasti+ollaan+jatkossa+taas+viisaampia+kun+tehdään+valintoja+ja+ostopäätöksiä.+Oppia+ikä+kaikki+😊
16.07.2016 21:27
Kiitos.+Juttelin+booking.com+asiakaspalvelijan+kanssa+vielä+casesta.+Sieltä+antoivat+ymmärtää+että+kuluttajilta+tulee+paljon+reklamaatioita+majoituksesta+tai+palvelusta+heille.+On+myös+meidän+kaltaisia+tapauksia+ollut,+että+asiakkaille+on+valehdeltu+suoraan+päin+naamaa+ja+jos+asiakas+on+jäänyt+peräämään+kokemaansa+epäkohtaa,+niin+on+uhattu+tehdä+rikosilmoitus+tms+jotta+asiakas+luovuttaisi.+Tällaisen+löysin+myös+kun+googlasin:+http://kuluttaja.fi/musta-lista/+ja+tästä+kun+valitsee+matkailun+niin+on+ko.hotelliketju+päässyt+myös+tällaiseen+listaan.+Ainoa+vinkki+booking.com+palvelusta+oli,+että+heidän+ja+muiden+tarjoamiin+julkisiin+palautefoorumeihin+kirjoittaa+kokemastaan+asiasta+rehellisesti+palautteen.+Tämä+toimikoon+muille+kuluttajille+Infona+eri+paikkojen+kokemuksista+ja+toivottavasti+myös+rakentava+palaute+kehittäisi+palvelun+laatua.
16.07.2016 21:19
1 / 1