Vapaa kuvaus

Ironinen ei saa olla, kuin itselleen, paitsi riidellessä, mutta pikantti huumori on aina paikallaan, paitsi hautajaisissa. Tiedoksi, että minun rekisteröityneen Täpinän kirjoittamat viestit alkavat vasta numerosta 19. QL-trimmijärjestelmä 4.7.2006. Esim. kissan ruuista en ole kirjoittanut, enkä niistä mitään tiedäkään. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

118

Kommenttia

1738

1. Jos luvit tarkkaavaisesti, niin minä en laskenut prosentteja vaan siteerasin lehden tekstejä. Viimeisestä numerosta ne löytyvät. Ei kiinnosta niin paljoa, että ryhtyisin etsiskelemään toistamiseen ko. lehteä ja prosentteja, kun en niitä enää ulkoa muista.

Mutta kun muistaa sen, ettei aja sataa kun sataa, niin on ihan sama, mitkä senkaat ovat alla, vaikka sitten piikkipyörät, kunhan niissä on tuo 4-5 mm urasyvyyttä.
  2. Ei ollut yhtä fiksu kuin Sinä. Vaikka myönsi tulleensa ympyrään myöhemmin, niin selitti selittämästä päästyään, että minun olisi pitänyt väistää, kun minulla oli kolmio. Ei suostunut ymmärtämään omaa kolmiotaan eikä varmaan ymmärtänyt sitäkään, että minä pelastin hänet, varman maksajan, kolarilta pysähtymällä.

Tarpeeksi fiksu et ole Sinäkään, kun sotket jalankulkijat tähän. Heitä ei ollut mailla eikä halmeilla. Ei ole Sinullakaan kiertoliittymässä ajaminen hanskassa, kun yrität vääntää minusta syyllistä ja puhelet löysiä kotiin päin vetämisestä näinkin selvässä tapauksessa.

Lienet tajunnut, että noihan on tullut ajeltua kuin tuo vasemmalta tulija.
    Kun seuraavan kerran kohdataan kanssasi vastaavassa tilanteessa, niin saattaa autoni puskurin kulmarosteri vetää kylkesi auki, vahingossa tietenkin, sillä ei se pysähtyminen aina onnistu.