pc1

Oman tien kulkija joka katsoo muiden sekoilua mieluummin sivusta. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä
Aloituksia
138
Kommenttia
267
- Vilenin huoltamo?Terve ylöjärveläiset. Olen kuullut että suosittu tv sarja Tankki täyteen kuvattiin ylöjärvellä niin kysyisinkin että mis4018643
- Tenho SaurenMielestäni ehdottomasti parhain miesnäyttelijä kautta aikojen on Tenho Sauren Alias Reinikainen. Hän osasi kyllä paneutu2918181
- Asuntolainan saannin vaikeus..Niin olen kohta 15 vuotta vakinaisessa palkkatyössä ollut henkilö ja vielä kohtuunuori 30 ja tarkoitus olisi ostaa asu769404
- Migreenin oireet?Terve kaikille! Nyt on taas olo mitä parhain kun oon selvinnyt eilisestä migreenikohtauksesta. Eilen illalla olo oli sel35615
- Toyota LC LJ 70Morjens. Olen tässä harkinnut kyseisen menopelin hankkimista ja haluaisinkin kuulla kommentteja. Siis olen katselut toll84343
- Syy sinkkuuteeniainakin nämä: Vietän vapaa-aikani aina kotona. En juo enkä käy baareissa jossa yleensä kontakteja saadaan. Olen liian194230
- Volvo 850 T5, mitä öljyä??Niin ostin hiljattain tollasen 850 T5:sen 2.0 litraisen -94, niin kysyisin teiltä muilta samaisen mallin omistajilta e44096
- SeurustelemattomuusNyt kun kerran ollaan sinkkujen palstalla niin otetaan nyt aiheeksi seurustelemattomuus. Siis olen 26v miehenalku, enkä203842
- Omakotitaloa ostamassa?Niin ollaan tässä ostamassa ensimmäistä omistusasuntoa eli kyseessä omakotitalo joka on 70-luvulla rakennettu tasakattoi63674
- Kuvako tärkein pointti?Niin laitoin tässä 2 kuukautta sitten treffipalstalle ilmoituksen ja ilman kuvaa, no kävijöitä sivulla ollut tasan kolme203565
- V40 etujousi?Moikka. Nyt sitten pamahti volvosta etujousi poikki. Kysyisinkin joltain joka tietää että onko vaikea työ vaihtaa itse?13358
- Naisen käytöstä?onko kukaan muu huomannut sellaista esim. nettiautossa että nainen myy autoa ja sitten kun soitat niin sieltä vastaakin133176
- Hyvät treffailijat!Olkaa hyvät ihmiset rehellisiä profiileissa ja chateissa! Muuta en pyydä. Kerron oman kokemukseni tästä S24:sen palvelus72841
- Chevy Van?Morjens kaikki vanin omistajat ja vaneista tietävät. Olen tässä katsellut tollasta 94 ylöspäin olevaa vania 6,5 dieseli72772
- Paljonko maksaa ajaa?Tämä ns. Raskaan liikenteen kortin ajaminen kun enestään on jo C-kortti taskussa? Onko tuota korttiluokkaa mahdollista s82724
- Treffien mahdottomuus..Joo mulla ollut nyt ilmoitus treffit palstalla muutaman päivän päästä tasan vuoden ja tilanne on näin vuoden jälkeen ede172585
- Naiset ei vastaa viesteihin!!Minkä ihmeen takia ei asialliseen viestiin voi vastata sanallakaan?? Ei taida suomen naisilla oikeen kommunikaatio pelat442458
- Volvo 240 Jäähdytinnesteet katoaa?Juu kyselisin että mistä ihmeestä tuo jäähdytinneste oikeen pääsee vuotamaan, kun se tuntuu valuvan kuskin oven helmapel72262
- MB 500 SEMorjens. Olen tässä aikonut siirtyä mersun leiriin ja olenkin katsellut tollasta 500 SEL mallista peliä. Auto on liikkee82254
- korttiluokasta?Morjens kaikki kuljetusalan konkarit. Olen kovasti kiinnostunut vaihtamaan nykyisen työni kuljetusalan hommiin, ainakin72048