Vapaa kuvaus

Oman tien kulkija joka katsoo muiden sekoilua mieluummin sivusta. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

138

Kommenttia

267

  1. Valitettavasti toi 5 on aika osuva. Se on vaikeaa kun ei ole ikinä seurustellu, ei vaan kukaan ikinä oo kiinnostunu, ollu aina kaikille naisille vaan kiva kaveri jolle on ollu kiva purkaa sitä vihaa omasta paskasta miehestä mut silti ollaan yhdessä. En tiiä mut on vaan tuomittu oleen yksin, näin se on vaan.
  2. Samaa mieltä olen kanssasi siitä että juuri tuo kokemattomuus saa naiset kääntämään pään. Itsekkin muutaman nettitutun kanssa kirjoittaneena huomasin heti tämän seikan, ajattelin ensin etteivät kaikki voi ajatella samoin mutta niin vain oli ainakin minun tapauksessa. Kaikilla oli tämä seurustelemattomuus kynnyskysmyksenä, olisi ilmeisesti pitänyt olla useita irtosuhteita/seurusteluita koska näillä naisilla niitä oli, itsellä on ikävä kyllä kynnyksenä se etten ala seurustelemaan sellaisen kanssa jonka kanssa en viihdy ihan vain pelkästään seurustelemisen vuoksi niinkuin valitettavan moni kaveri niin on tehnyt. Sitten on eroja katkeria ihmissuhdekiemuroita, exiä jne jne.. Ja kun olen tähän 27v asti pysynyt yksinäisenä niin se on kasvattanut minua tosi paljon, osaan tehdä asiat ja olla yksin jota moni seurusteleva pari ei osaa, eli tulevat riippuvaiseksi toisesta varsinkin jos ollaan jo teinivuosista asti oltu käsikynkkää. Siis ei osata tehdä asioita yksin. Itse hoidan talouteni ihan yksin, laitan ruuat, pesen pyykit, siivoan, hoidan pihaa, maksan kaikki elämiseni, ihan tällaiset perusasiat joita moni parisuhteessa oleva mies ei tee. Esimerkkinä on kaveri joka suomeksi sanottuna käyttäytyy niinkuin renttu mutta muija vaan jaksaa tätä tyyppiä ja rakastaa häntä kovin, mutta no parinsa valitkoon ken haluaa. Just tässä pari viikkoa sitten sain itse kuulla naapurinrouvilta kommenttia että miten sä olet vielä yksin tässä? No mitä tuohon sanomaan, minä kun en ole kovin sosiaalinen enkä käy juuri missään hurvittelemassa niin se kumppanin löytyminen on tosi hankalaa niinkin, toisinaan taas tuntuu vaikka netistä etsisi niin moni nainen ei vaan tässä maassa osaa arvostaa tällaista miestä vaan ottavat mielummin rentun kun tavallisen työssä käyvän kiltin raittiin miehen.