Miks kuvissa mukana useimmilla

54641+55

Miks monilla on aina kuvissa mukana jotain alkoholia ja tupakkaa huulessa.
Mää ainakin droppaan heti semmoset tyypit joilla holia/tupakkaa kuvissa ja kuvat mahdollisesti vielä jossain baarissa/laivalla/terassilla/lomamatkalla otettuja.
Kertoo aika paljon ihmisestä jos kuvissakin pitää olla juomat mukana.
Eikö kannattaisi laittaa joku normaali kuva itsestään joka otettu juuri treffisivustoa varten, ihan normi kuva.

9

1195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • irkku892

      Niin ja kuvat pitäisi olla hyvälaatuisia ja tarpeeksi isoja resoltaan et niistä saisi jotain selvää.
      Mielellään kasvokuva edestä ja kokovartalokuva edestä.
      Ei mitään tyhmiä ilmeitä, irvistyksiä tai muutakaan paskaa.
      Ei kännykameralla otettuja suttukuvia eikä mitään peilin kautta vammailuja.
      Jos ei oo ketään joka voi ottaa ne kuvat susta, niin hei kameroissa on itselaukaisin jota käyttää.

      • gummiakka

        Sama kans gyl kaikkien autojen, motukoitten, veneitten, KAKAROIDEN, nähtävyyksien ym. kanssa.
        Jos haluaa esitellä jotain paskaa niin voi sit myöhemmin esitellä kun on ensin tutustunut, jos jotain kiinnostaa.


    • on samallailla

      kieroutunu asenne nettideittailuun kuin niin monilla muillakin täällä. Parempihan on se, että laittaa ihan sen kuvan minkä itse haluaa ja antaa näin rehellisen kuvan itsestään. Miks pitäis esittää parempaa kuin on. Totuus paljastuu sit joskus kuitenkin. En minäkään tuota ilmiötä ymmärrä mutta hyvä että on olemassa, säästyy vaivaa.

    • jaspercon

      että ihmiset ovat halunneet olleen kuvattavana keskellä rakkaita harrastuksiaan.

    • on epäedustava

      Huonoin kuvavalinta on sellainen kuva, joka ei edusta ihmisen todellista olemusta.

      Joskus jossain profiilissa oli kuvia naisesta, joka oli selvästikin laittautunut kuvia varten. Varmaan uusi kesäleninki ja juuri kampaajalla käynyt... Kuvista sai sen vaikutelman, ettei nainen tuntenut itseään kotoisaksi lookissaan.

      Retusoidut kuvat, vanhat kuvat, luonnottomasti poseeratut kuvat... Ei hyvä.

    • 11111

      Ne junttimaiset lomakuvat drinkin kera on yleisiä kai siksi, että kohteella on hyvät muistot tuosta hetkestä.

      Huomaan vastaavani mieluummin kuvattomiin ilmoituksiin. Niin noloja suurin osa kuvista on.

    • kaikkein silmäänpistävintä on se kun kuvassa roikkuu vielä entinen äijä siinä kintereillä, ja sitten samalla kuvalla haetaan uutta miestä, ei helvetti.

      • huomion herättäjät

        tai koko suku


      • JJTXx

        Tuo on kyllä niin totta, osa on leikannut kuvasta entisen äijänsä pois, karvainen käsi näkyy vaan kaulalla :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe