Vapaa kuvaus

Mitähän itsestäni osaisin kertoa, hmm...Olen tavallinen tallaaja.. Mies oli ja meni manan majoille..

Tyttäriä on monta ja lapsenlapsia ja lapsenlapsenlapsia. Onhan siinä jo porukkaa...

Itsestäni jotain: No,olen rauhallinen ja pitkäpinnainen..Luen paljon,rakastan runoja,dekkarit viihdyttävät ja ja sitten välillä vakavampaa,pääasia,että saan lukea..Etten ihan juutu kirjan ääreen ,teen muutakin...

Vapaaehtoistyötä esim.. No,ei siitä sen enempää.....Ai niin,pelailen ,yksinpelejä tai kaksinpelejä,hauskaa,rentouttavaa puuhaa...saa aivotkin toimintaa. Tämä tietokone ,on vallan mainio,

olen oikea räplääjä,aina löytyy kiinnostavaa juttua...Motto: "Elämä ei ole aina hauskaa,mutta mielenkiintoista,joka päivä." Kiva herätä uuteen aamuun, jospa tänään tapahtuu sellaista,mikä muuttaa kaiken paremmaksi ..aina on toivoa.



Kirjoitan tähän yhden ,Tommy Tabermannin runon ( Kaipaus 1976 )



Hiljaisuusvalssi



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa ,kunnes kielet sen katkeaa,

se soittaa aalloilla,kiviä vasten,

se soittaa oksalla kevätkeinuvalla,

jonka alla minä uinun,

kauriin ja karhun lailla.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa,kunnes meidät on pesty,

se harjaa harjalla, kanervankarkealla

ja se huuhtelee kuulla niin kirkkaalla,

ettei tähtiä tarvita lain.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa kunnes kielet sen parkuen katkeaa.

Se soittaa kunnes murheeni morsian mustissa on,

kunnes haudalla sen riisun päästäni

kuihtuneen seppeleen.

Oli vähän surullinen..Yritän löytää taas ,jonkun kivan.. Vaihtelua elämään..

Kiitos,kun poikkesit sivullani. Sinulle :Oikein mukavaa päivää,voimia ja Iloa!

sähkö[email protected]

.



Suosikkibändit/artistit: Tomi Metsäketo, Kari Tapio, Hecktor, Kaseva, Queen, Eagles ym..

Suosikkileffat: Viulunsoittaja katolla, Puhallus, Hevoskuiskaaja, Kummisetä, Oman elämänsä sankari ym.

Lempikirjat: Esim..Vihreä oli laaksoni, Vuorovetten prinssi, Sadanvuoden yksinäisyys, Garpin maailma, Tuntematon sotilas ym.

Vapaa-aikanani: Räplään tietokonetta, sättäilen, pelaan, luen romaaneja ja runoja, teen ristikoita, ulkoilen ym.

Katson tv:stä mieluiten: joitain sarjoja, Dokumentteja, uutisia, viihdettä, elokuvia..

Kotieläimet: Ei ole nyt, mutta pidän kissoista..

En pidä: hirvikärpäsistä, ym. ötököistä... kuumuudesta, metelistä, yksitoikkoisuudesta ym.

Ruoka & juoma: Pizza, lasagne, risotto, kana...juomana Novelle, Bonaqua tai vesi



Koulutus: ---

Ammatti: Eläkeläinen

Yhdistykset/kerhot: Espoonlahden eläkkeensaajat ry

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

13

Kommenttia

2058

  1. Minullekin on tullut aamu-rutiinit..Nousen ylös avaan tämän tietokoneen ja pistän kahvia tulemaan..
    Menen chattiin katsomaan,onko ketään paikalla,jos ei ole,tulen tähän kirjoittelemaan..
    Sitten menen sinne takasin chattailemaan.. Tulee yleensä samat ihmiset..Mukavaa vaihtaa kuulumiset ja miltä tuntuu milloinkin.. Jos tulee nuoria,asiattomia,eivät meitä kauaa kiusaa,ruksaamme tai sitten kehoitamme menemään muualle..Välillä on ihan asiallisia nuoria,jotka tykkäävät jutella kanssamme..
    Lauantaisin kokoonnumme kuuntelemaan yhdessä "Lauantain toivottuja levyjä".On kiva arvailla ,mikä kappale on ja kuka laulaa.. Varmaan ainutlaatuista chat-maailmassa,tämä meidän yhteinen juttumme.
    Olemme saaneet siihen tulemaan kivasti väkeä..Tervetuloa mukaan.. Siis YLE-Areena-Nettiradiot-Radio 1 klo 18.05..Heti iltahartauden jälkeen alkaa.. Voi tietysti kuunnella radiosta ja pitää Tietokonetta auki ja tulla Suomi24-chat-70+.Minusta on mukavaa chattailla..voi jutella realiajassa ihmisten kanssa..Monet nuoremmatkin tulevat mielellään,kun olemme asiallisia,emmekä juttele seksistä.. Miten jollakin on semmoinen ajatus,että seksistä juttelemme.. Ehkä yksityisissä keskusteluissa,mutta emme ainakaan yleisesti..Kyllä me juttelemme ,vaikka aidanseipäistä..
    siis Aasta-Ööhön.Yleensä on naisia enemmän..Varmaan johtuu siitä,kun miehet ovat hitaampia kirjoittajia.. En tiedä,mistä syystä,,tuo oli vain arvaus. Minusta 70+:lla kirjoitellaan paljon..
    Olen käynyt 60+:lla,niin on välillä hymiöitä toinen toisensa perään.. Eihän se ole keskustelua..
    Ja ,kun on paljon ihmisiä,niin ei saa aikaankaan,mitään kunnon keskustelua,vaikeampaa ainakin on.
    Tervetuloa chattiin.. Kyllä minua on täältä keskusteluista tullut välillä joku tapaamaan chatin puolelle.. Se on ollut oikein mukavaa.. Mukavaa päivänjatkoa! t.Irkku
  2. Olkoon vuosi uus ihana ja täynnä mukavia tapahtumia ja tapaamisia!
    Iloista mieltä ja terveyttä! t.Irkku
  3. Olen ihan kunnossa ja kaikki on OK.. Joskus vain väsähdän ihan täysin..
    Tuosta laihduttamisesta..Ei se Monican syy ollut,että aloin laihduttamaan..
    Luin kirjaa,jonka olin ostanut vuonna -97 .."Verenpaineen remonttiopas"..
    No,olin merkinnyt ,mitä painoin silloin ja huomasin,että 10 kg oli tullut
    lisää painoa..Silloin tuli pieni herästys,että huh..nyt jotain pitää tehdä ja nopeasti..No,se siitä..Muuten,me olemme olleet terveenä,eikä sikaflunssa ole tullut meihin,eikä muutakaan tautia..
    Olen siitä iloinen.. Siskollani käyn edelleen..hän on mennyt huonompaan kuntoon,mutta eihän sille voi mitään..Pojan asunto-asia ei ole vieläkään ratkennut..Piti ennen joulua,mutta eheii..eihän virastoissa pidetä kiirettä..Kai heilläkin on paljon töitä ,oikeammin sanottuna..Soittelin siitä ja kysyin,että kun ei kuulu,niin onko sen merkki,ettei ole saanut..niin kerrottiin,että ei ole vielä päätetty,joten odottelemme edelleenkin..
    Äskön koristelin teko-joulukuusen..On nätti silti,vaikka ei ole oikea..Oli kuusen jalka kadonnut..etsin jokapaikasta,sitten en enää viitsinyt..No tänään
    putosi melkein syliin.Jotain hyvää sattumusta kuitenkin..Nyt, kun taas vuosi vaihtuu,niin yritän olla seurallisempi..Kirjoitin jo itselleni ohjeita..Saa nähdä,miten mummon käy..hih hih..Kiitos,kun muistatte minua..Ajattelen,
    että olen niin väritön tyyppi,että tuskin erotun seinäpaperista..joten iloisesti yllätitte minut.. Kohtahan alkaakin jo aatto,joten toivottelen kaikille
    oikein ihanaa jouluaattoa ja joulupäivää.. Tapaninpäivä,tuntuu jo normaalilta sunnuntailta.. Menemme Tapanina kylään, yhdelle tyttäristäni..Siitä on tullut jo perinne.. Hänellä on 3 koiraa,joten Jori pelkää jo etukäteen, vaikka koirat ovat oikein ystävällisiä ja iloaan tuovat julki innokkaasti..
    Minä taidan mennä tekemään ,vaikka rosolia valmiiksi..
    Toivottelen kaikille iloista mieltä ja mielenrauhaa! t.Irkku