Vapaa kuvaus

Mitähän itsestäni osaisin kertoa, hmm...Olen tavallinen tallaaja.. Mies oli ja meni manan majoille..

Tyttäriä on monta ja lapsenlapsia ja lapsenlapsenlapsia. Onhan siinä jo porukkaa...

Itsestäni jotain: No,olen rauhallinen ja pitkäpinnainen..Luen paljon,rakastan runoja,dekkarit viihdyttävät ja ja sitten välillä vakavampaa,pääasia,että saan lukea..Etten ihan juutu kirjan ääreen ,teen muutakin...

Vapaaehtoistyötä esim.. No,ei siitä sen enempää.....Ai niin,pelailen ,yksinpelejä tai kaksinpelejä,hauskaa,rentouttavaa puuhaa...saa aivotkin toimintaa. Tämä tietokone ,on vallan mainio,

olen oikea räplääjä,aina löytyy kiinnostavaa juttua...Motto: "Elämä ei ole aina hauskaa,mutta mielenkiintoista,joka päivä." Kiva herätä uuteen aamuun, jospa tänään tapahtuu sellaista,mikä muuttaa kaiken paremmaksi ..aina on toivoa.



Kirjoitan tähän yhden ,Tommy Tabermannin runon ( Kaipaus 1976 )



Hiljaisuusvalssi



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa ,kunnes kielet sen katkeaa,

se soittaa aalloilla,kiviä vasten,

se soittaa oksalla kevätkeinuvalla,

jonka alla minä uinun,

kauriin ja karhun lailla.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa,kunnes meidät on pesty,

se harjaa harjalla, kanervankarkealla

ja se huuhtelee kuulla niin kirkkaalla,

ettei tähtiä tarvita lain.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa kunnes kielet sen parkuen katkeaa.

Se soittaa kunnes murheeni morsian mustissa on,

kunnes haudalla sen riisun päästäni

kuihtuneen seppeleen.

Oli vähän surullinen..Yritän löytää taas ,jonkun kivan.. Vaihtelua elämään..

Kiitos,kun poikkesit sivullani. Sinulle :Oikein mukavaa päivää,voimia ja Iloa!

sähkö[email protected]

.



Suosikkibändit/artistit: Tomi Metsäketo, Kari Tapio, Hecktor, Kaseva, Queen, Eagles ym..

Suosikkileffat: Viulunsoittaja katolla, Puhallus, Hevoskuiskaaja, Kummisetä, Oman elämänsä sankari ym.

Lempikirjat: Esim..Vihreä oli laaksoni, Vuorovetten prinssi, Sadanvuoden yksinäisyys, Garpin maailma, Tuntematon sotilas ym.

Vapaa-aikanani: Räplään tietokonetta, sättäilen, pelaan, luen romaaneja ja runoja, teen ristikoita, ulkoilen ym.

Katson tv:stä mieluiten: joitain sarjoja, Dokumentteja, uutisia, viihdettä, elokuvia..

Kotieläimet: Ei ole nyt, mutta pidän kissoista..

En pidä: hirvikärpäsistä, ym. ötököistä... kuumuudesta, metelistä, yksitoikkoisuudesta ym.

Ruoka & juoma: Pizza, lasagne, risotto, kana...juomana Novelle, Bonaqua tai vesi



Koulutus: ---

Ammatti: Eläkeläinen

Yhdistykset/kerhot: Espoonlahden eläkkeensaajat ry

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

13

Kommenttia

2058

  1. Meillä täällä,on satanut lunta..Kauniilta näyttää..Voi, kun nyt pysyisi jouluun,mutta ei kait se pysy..Pistän kynttilät taas palamaan ja tulen takkaan..Keittelen kahvia ja pistän vesipannun päälle..Nyt taatelikakkukin on jäähtynyt ja voimme sitä maistella.Kiitos siitä ,rouva Ylikypsä!Minä en ole oikein mitään vielä leiponut jouluksi..Kyllä ehdin,kun olemme tässä kahden,niin emme paljoa tarvitse..Noista lahjoista,on aina niin kova miettiminen.Kaikilla on kaikkea,niin mitä lisää
    hankkii..Jotain kuitenkin,että tuntuu,että olen muistanut heitä..Kohta joulu on ohi,joten ei tässä hätää ole.Tänään menen tuohon Päivätoiminta-keskukseen,on pieni joulujuhla siellä ja huomenna sitten pojalla alkaa loma..Menee paikka kiinni loppiaiseen asti..Saa nähdä,miten väsynyt olen ,kun ei voi mihinkään viedä ,edes hetkeksi..
    Ei sitäkään kannata stressata etukäteen..Tässä on sattunut kaikenlaista ihmeellistä ,ihmisten kanssa..Käyköhän,tämä joulu toisilla hermoon,kun ovat niin huonotuulisia ,useat.Kuitenkin,pitäisi olla " hyvä ja rauhallinen " juhla.Mutta, jokainen saa olla ,semmoinen kuin on,että mitä tässä sitäkään ihmettelemään.Olen yrittänyt noudattaa semmoista periaatetta: " Se on tärkeää,mitä sanomme toisille,niistä vaan vastaamme."Nyt ,tulkaahan kahville ja tehdään tästä hyvä päivä.Minunkin pitää yrittää,etten masennu.Kissat vielä tulivat ilahduttamaan minua..
    Laitankin heille vielä ruokaa lautaselle..
    Täällä näyttää kauniilta ja tunnelmalliselta..Kiitos terveisistä ,meidän matkalaisiltamme..Voimia ja iloa! t.Irkku
  2. Pimeetä on..Teen täällä noi tavalliset aamutoimet..
    Kahvia kohta on valmiina ja teetä..Olin eilen katsomassa sitä " Myöhästynyt hääyö"Oli Espoon teatterissa...oli pikkuinen lava..rekvisiittana sohva ja pari nojatuolia..Siis todella pelkistettyä..Siinä esiintyivät; Oiva Lohtander,Pirkko Mannola,Mia Nuutila ja Jukka Rasila..Hyvin se meni heiltä..sai nauraa..Oiva Lohtander on vallan mainio,kevyesti siinä pyörähteli,vaikka on hieman "lihavahko".
    Sitten vielä,ennen esitystä ,olimme turkkilaisessa ravintolassa..Hyvää ruokaa oli.
    Dementiayhdistys tarjosi tämän ;Omaishoitajille ,
    vapaaehtoisille ja kerhojen vetäjille.Tosi kiva..
    Tänään menenmme Näkövammaisten joulujuhlaan pojan kanssa..että elämä on pelkkää juhlaa nyt..
    Juon tässä kahvia ,nautiskellen,otin tortun..
    Tulkaa tekin kahville..Valmista on; Kynttilät luo valoa,takassa tuli leiskuu,kahvi ja pöydän antimet tuoksuvat,piparit ja pullat...Kissat tyytyväisenä kehräävät sylissä..Ihana rauha täyttää mielen.Tulkaa jakamaan kanssani,tämä hetki.. t.Irkku