Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
okaro
okaro
okaro
Vapaa kuvaus
Oletpa utelias Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Liittynyt 20v sitten
25
aloitusta ·
15548
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nykypuhelimissa+käytännössä+ei+mitään.+20+vuotta+sitten+siirtyi+puhelinluettelo.+Jos+kuvat+on+SD-kortilla+ja+uudessa+puhelimessa+on+SD+korttipaikka+niin+sillä+voi+siirtää.+Ei+kai+vaan+ne+kuvat+ole+vain+puhelimessa,+jolloin+puhelimen+hävitessä+menetät+kaikki+kuvasi+pysyvästi?+Ne+pitää+ehdottomasti+varmuuskopioida.+Jos+et+käytä+korttia,+niin+kuvat+voi+siirtää+vaikka+tietokoneen+avulla+tai+vaikka+muisititikulla.+Puhelimissa+itsessään+on+myös+siirto-toimintoja,+joskin+en+tiedä+miten+käteviä+on+suurelle+määrällä+dataa.
Kun+varmistaa,+että+puhelinluettelo+on+Google-tilillä,+niin+se+siirtyy+automaattisesti.++Sähköpostit+nykyään+pidetään+palvelimella,+joten+kunhan+lisäät+sähköpostitilin+puhelimeesi,+niin+näet+postisi.
Ei+tuosta+siirrosta+kannata+maksaa,+kun+sen+voi+tehdä+itse.
Jos+et+varmista+kuviasi,+olet+tehnyt+päätöksen+menettää+ne.
29.05.2022 11:06
Kun+min+läppäriini+SSD:n+vaihdoin,+en+edes+miettinyt+kaapeleita.+Otin+vanhan+pois+ja+uuden+tilalle.+Koko+idea+käyttää+2.5"+SATA+formaattia+on,+että+se+menee+heittämällä+tilalle.
27.05.2022 21:19
Tarkista,+että+kaikki+piuhat+on+tiukasti+ruuvattu+kiinni+(minulla+pätki+ja+syy+oli+löysä+kaapeli+DNA+olisi+myynyt+uuden+modeemin).+Buuttaa+modeemi,+jos+se+on+aina+päällä.+Kannattaa+käyttää+kaapelia,+jos+mahdollista+WiFi:n+sijaan.
22.05.2022 21:20
Varmuuskopiot+eivät+tuo+käytettävyyttä.
12.05.2022 22:43
Toki+varmuuskopiot+on+lisäksi.
10.05.2022 23:33
MInulla+on+vajaan+kahden+vuoden+kokemus+ilma+sitä+ja+haluan+sen.+En+halua+miettiä+onko+nyt+sovitin+mukana,+kun+pitäisi+siirtää+kuulokejohto+bluetoothista+puhelimeen.
10.05.2022 20:22
Musitikorttilla+myös+kuvat+säilyvät+vaikka+puhelimen+resetoi+täysin.
09.05.2022 21:58
Ei+kukaan+sano,+että+niitä+pitetään+vain+kännykässä+vaan,+että+ne+on+siellä,+jolloin+niitä+voi+aina+katsella.
09.05.2022 21:57
Ongelma+on,+että+tuota+ei+voi+käyttää,+kun+lataa+puhelinta.+Vain+erillinen+kuulokeliitäntä+tarjoaa+täyden+mahdollisuuden+kuunnella+ja+ladata+samaan+aikaan.+Käytän+yleensä+langattomia+kuulokkeita,+mutta+silti+haluan+kuulokeliitännän.
09.05.2022 21:56
Tietokoneelle?+Koko+idea+on,+että+kännykkä+on+se+väline,+jolla+niitä+katsotaan.+Sinä+tunnut+ajatteleva+jotenkin+muinaisjäänteisesti,+kun+tietokone+on+se,+jolla+kuvia+katsotaan.
09.05.2022 09:57
Muistikortit+ovat+halpoja.+128+GB+saa+jo+13+eurolla.+Se+tuplaa+puhelimen+tallennustilan.+Jos+ostaa+puhelimen+256+gigalla,+niin+se+maksaa+paljon+enemmän.+Korteilla+on+myös+taipumus+halventua.
08.05.2022 20:14
Langattomat+kuulokkeet+myös+edellyttävät+lataamista.+Jos+on+kuulokeliitäntä,+voi+kuunnella+jatkuvasti+välittämättä+lataamisista.+Usein+käy+juuri+niin,+että+kun+se+akku+pitää+ladata,+pitää+ne+kuulokkeetkin+ladata.+Käytän+toki+pääasiallisesti+langattomia,+mutta+haluan+varmuuden,+että+aina+voi+kuunnella,+kun+haluan.
Miten+niin+muisti+ei+voi+tulla+täyteen?
08.05.2022 12:07
Kyllä+tekee.+Ilman+korttipaikkaa+puhelin+vanhenee,+kun+tulee+täyteen.+Ilman+kuulokeliitäntää+on+hankala+ladata+ja+kuunnella+langallisilla+kuulokkeilla+samaan+aikaan.+Omassa+puhelimessani+ei+noita+ole+ja+olen+kokenut+ongelmaksi.
07.05.2022 23:28
Ei+muistikorttipaikkaa,+ei+kuulokeliitäntää,+ei+jatkoon.
07.05.2022 20:06
Haistaa+moskalta+minulla+on+reititin+Nexan+kauko-ohjatavan+rasian+takana+ja+sammutan+sen+pois+lähtiessäni.+Nykyään+ei+niin+ole+sammuteltu+yöksi,+jotta+voi+heti+herättyä+katsella+tabletilla.
05.05.2022 20:21
Ei+ole.+Vuoden+1997+jälkeen+on+tehty+n.+700+000+asuntoa+eli+n.+22+%+kaikista.+Lisäksi+vanhoja+on+remontoitu.+Maadoitus+on+ollut+pakollinen+jo+neljännesvuosisadan.
01.05.2022 01:17
Ei+pidä+mennä+kosketelemaan+maadotettua+pintaa+ja+maadoittamatonta+laitetta+samaan+aikaan.+Voi+kuolema+korjata.
30.04.2022 23:03
Rasian+kannen+saa+itse+avata+maalausta+tai+tapetointia+varten.+Ei+ole+oikeutta+lähteä+tekemään+sähkötöitä+ilman+lupaa.+Älä+ihmeessä+ala+neuvoa+maallikkoa+tekemään+itse+nollauksia.+Menee+helposti+maa+kiinni+vaiheeseen.
Tietokonetta+saa+käyttää+maadoittamattomassa+rasiassa.+On+tosin+hyvä+hankkia+vikavirtasuoja+lisäturvaksi,+Maksaa+n.+15+euroa.
30.04.2022 23:01
Siis+virtakaapeli+vai+jatkojohto?+Onko+pistorasia+maadoitettu?+Maadoittamaton+johto+ei+mene+maadoitettuun+rasiaan.+JOs+sinulla+on+joku+johto,+jonka+pistoketta+on+veistetty+tai+vaihdettu,+niin+heitä+se+heti+pois.+Jatkojohdot+maksavat+kaupassa+muutaman+euron.
30.04.2022 22:58
Tässä+toki+voi+laskea+ihan+systemaattisesti+kaavalla,+mutta+voi+myös+yksinkertaisesti+laskea,+että+koko+summa+tuottaa+2,9+%:lla+165,30.+Siis+korkeampi+prosentti+tuotti+lisää+96+euroa.+Sitten+aletaan+se+vain+2+prosentilla+eli+kerrotaan+50:llä,+saadaan+4800+euroa+korkealla+ja+900+alemmalla.+Lopuksi+kannattaa+tarkastaa+laskemalla+tuotto+kummallakin.
30.04.2022 09:53
5 / 778