Vapaa kuvaus

Oletpa utelias Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

25

Kommenttia

15548

1. Kahden virittimen bokseissa on aina kovalevy. Sen toisen virittimen hyöty tulee juuri sen kovalevyn kautta.

Kopiointi digiboksin kovalevyltä DVD-laitteen kovalevylle tapahtuu scartin kautta ei aina tietenkin reaaliajassa. Mitään highspeediä ei voi olla. Kopioinnin aikana ei myöskään voi katsoa muuta paitsi ehkä DVD-laitteen kovalevyltä. Kopiointi kannattaakin tehdä katselun aikana tai sitten öisin/päivisin. Jälkimmäisessä auttaa, jos boksissa on soittolistat (Topfieldissä kisättääkseni on). Toisissa malleissa voi ohjelmat myös siirtää tietokoneelle ja polttaa siellä.

Minä pidän outona. että viitsit tallennella DVD:lle analogilähetyksiä. Se on kuin ajaisi Ferrarilla metsäpolkuja.

Tallentava digiboksi kahdella virittimellä (ei Handan) on aivan edoton. Se vapauttaa katsojan ajasta. Lisäksi voit tallentaa kahta kanavaa yhtäaikaa. Lisäksi digiboksi on ainoa tallennussysteemi, jossa laatu ei laske pätkääkään. Minä katsonkin yleensä juuri kovalevyn kautta.
  2. Minulla on melkein päinvastaisia kokemuksia. Kun näppäimet ohjelmoi niin kuin haluaa ne on helpommin muistettavissa. Myös DVD:tallentimeni ikävä ominaisuus, että kelaus ja kappalehaku on samassa näppäimessä korjaantui yleiskakella (en tiedä miksi). Oma yleiskakeni tosin maksoi alle 20 euroa. Alkuperäisiä käytän vain poikkeustilanteissa tai erikoisempiin hommiin (DVD-ohjelmien nimeäminen, boksin suosikkilistojen määrittely ym.). Kakella ohjaan TV:tä, kahta digiboksia, videonauhuria, DVD-tallenninta ja lampun himmentimiä.

Tuntuu, että vaatimuksesi yleiskakelle on liian kova. Minun standardini on se, helpottaako se laitteiden käyttöä ja tähän voi sanoa: ehdottomasti.