Telkkari langattomana

Anne_Ra

Tarvitsisin laittaa TV:n ison olohuoneen seinälle, jossa ei ole antenniliitäntää. Onko mahdollista siirtää antennisignaali langattomasti suoraan antennipistokkeesta?
Ymmärtääkseni on olemassa jotain tv-linkkejä joilla sen voisi tehdä, mutta vaatiiko se esim. antennijohdon kytkemistä videonauhuriin josta sitten saadaan kuva langattomasti televisioon?
En viitsisi vetää johtoja toiselle seinustalle.

6

4044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap Setä

Homma toimisi esim. siten että kytket antennipiuhan digiboksiin, ja digiboksin videolinkkiin.

Monimutkainen systeemi ja kuvanlaatu suttaantuu.

Eli alahan vaan ujutella sitä antennipiuhaa huoneen poikki :-)

• kun jaksaa säätää

mua ärsyttää suunnattomasti kaikki piuha helvetit mitä kotona tulee varsinkin telkkarin takia ku pitää olla pelikoneet,digiboxit sun muut härvelit mutta kyllä ne piuhat saa siististi.kolme päivää ruuvasin ja säädin piuhoja piiloon ja nyt kelpaa ku kolme kilometriä piuhaa on piilossa:)

• kun jaksaa säätää kirjoitti:

mua ärsyttää suunnattomasti kaikki piuha helvetit mitä kotona tulee varsinkin telkkarin takia ku pitää olla pelikoneet,digiboxit sun muut härvelit mutta kyllä ne piuhat saa siististi.kolme päivää ruuvasin ja säädin piuhoja piiloon ja nyt kelpaa ku kolme kilometriä piuhaa on piilossa:)

Jalkalistan päälle voi liimata tarralla johtokotelon, johon saa useammankin johdon siististi piiloon. Stockmannilta ostin noita 2x1,25 metriä hintaan 10,90.

• htt64

Löytyy laite mikä siirtää nimenomaan antennisignaalia talon sisällä.Voidaan käyttää taloissa missä kaapeloinnin uusiminen olisi hankalaa.Ei ole halpa systeemi,tulee lähetin ja kaikkiin laitteisiin pienet antennit.

• saa myös
        okaro kirjoitti:

Jalkalistan päälle voi liimata tarralla johtokotelon, johon saa useammankin johdon siististi piiloon. Stockmannilta ostin noita 2x1,25 metriä hintaan 10,90.

biltemasta saa antennijohdollekin sopivaa suojaputkea, tuote nro 35857
        >>SUOJAPUTKI, 10 X 7 MM

Valkoista muovia sähkö-, tiedonsiirto- ja hälytinkaapeleille. Mukana U-kupu, joka muodostaa suljetun putken.
        Itsekiinnittyvä. Pituus 1 m.
        Toimitetaan viiden pakkauksissa.>>

tuon 5 metrin satsin hinta on 4,50eur.
        itsellä on tuota ja paksumpaa vastaavaa kämpässä varmaan toistakymmentä metriä ja eipä ole rumia johtoja missään näkyvissä!

ja tuosta tässä ketjussa puhutusta signaalinsiirtimestä, sellainenkin minulla on käytössä. eli olkkarin television päällä on clas ohlsonilta ostettu signaalinsiirrin joka välittää digiboksin kuvan makkariin ja kaukosäätimen signaalin päinvastaiseen suuntaan.
        maksoi reilun 40 eur ja lähettää siis värikuvan ja stereoäänen ja paluusuuntaan kaukosäätimen signaalit. kuvanlaatu on ihan hyvä kun antennit sai oikeaan asentoon.

• just just

se onnistuu. ainoa kuvaa häiritsevä tekijä on se että jos sulla on mikro lähellä(n.5m) vastaanotinta tailähetintä niin se ottaa häiriöitä(kuva vääristyy). itse tappelin ja kyllästyin. nyt menee antennikaapeli lattian poikki.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      59
      4703
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3808
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      3241
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3061
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2894
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2558
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2216
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      248
      2003
    9. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108
      1872
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      36