Vapaa kuvaus

" Jos sinä hymyilet minulle - minäkin hymyilen sinulle. Vaikka silti irvistät minulle tahdon silti vieläkin hymyillä sinulle. " Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

32

Kommenttia

90

  1. Itse olen vieraillut useimmissa paikoissa Kalajoella ja yleisarvosana on kyllä lähempänä ylätasoa kuin alatasoa.
    Hiekkasärkkien ABC:lla on aina hyvä palvelu meni mihin vuorokauden aikaan tahansa. Halpiksessa on suht ok väkeä ei mitään valittamista.
    Kirpparilla tämä nuori nainen on todella mukava - harmi vaan kun paikka on aika epäsiisti että noin hyvä asiakaspalvelija tarvis kunnon työtilat.
    K- marketissa tervehdittiin jo myyjien osalta ennekuin ehdin hädin tuskin sisälle astua. Alkossa asia meininki silloin kun olen käynyt.
    S-marketissa on mielestäni todella hyvä valikoima tavaraa ja oikein hyvin ovat kassat vetäneet.
    Tapion tuvalla on ihania tuoreita munkkeja kahvin kanssa. vaikka myyjät ei hirveästi hymyile mutta eivät kyllä suoranaisesti ole tympeitäkään...
    Sanifani koko komplekseineen on perussettiä ei valittamista
    Siikarysässä oli kyllä aikaa töykeen/väsyneen olonen mies myymässä että sinne en taida poiketa.
    Lohilaaksossa oli mahtava tunnelma kesällä...