jormalaiset

![]()
Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
525
Kommenttia
3505
YT-neuvottelujen aikataulu
Meitä oli yli 100 henkilöä joita neuvottelut koskee. Neuvotella pitää siis 6 viikkoa ilmoituksesta. Mutta sen jälkeen v0252Kolme geeniä kasvatti aivoja
https://natgeo.fi/tiede/ihminen/aivot/kolme-geenia-pani-aivot-kasvamaan#cxrecs_s - Voisiko ihmisen kolme geeniä siirtää12251Sain viesti Natalialta, kuten moni muukin
Kiinnostava tarina englanniksi. Mukana kaunis kuva. Vastasin uteliaisuuttani. Takaisin tuli vielä pitempi kirje. -Mitä22248Rikkomus ja seuraumus
Profiili on piilotettu. Syy: Sähköpostiosoite profiilissa - Sain tuollaisen viestin. Aiheesta tosin. Kiinnostaisi tietää27246SUvun musta lammas kaverina.
Miten määritellä Facebookissa yhden kaverin siten että muut kaverit eivät näe hänen olevan minun kaveri?2245Siasta varaosia ihmiselle
Hesarissa Kira Gronow HS Julkaistu: 6.3. 2:00, Päivitetty 6.3. 6:21 - On kehitetty ihmissikakimeeri. Se on sika, jonka s2245Patsas pihalle
Haluaisin patsaan pihalle. Siis umpi metallia. Ei mikään pelti viritys. Miten isoja tehdään umpi metallista?10243Kuka perii kun perijä kieltäytyy
Kaverin puolesta kyselen. Pena kuolee kohta, ikä kysymys. Omaisuutta ehkä 200.000,- arvosta. Tehnyt testamentin missä ka36242- 36242
 Veljekset vankilassa
Oletetaan että Porvoon ampujaveljekset saavat vakilatuomion. Niin pääsevätkö he istumaan samaan vankilaan? Jos niin voi5241Venäläisten nimien kirjoitus
Valeriy vai Valeria, mitä eroa noilla nimillä? Mies vai nainen, onko se yksi selitteinen vai käykö kummallekkin? Kumpaa0239Ruotsin sisäiset suunta numerot.
Jos saan puhelun Ruotsista numerosta 46 733...... tai 46 702...... niin onko nuo kännykkä numeroita vai lanka puhel1238Dual-sim ja eri operaattorit
Miten toimii vai toimiiko jos dual-sim puhelimessa kortit on eri operaattoreilta?3238Viimeinen leposija Kanarialla
Pappa on kova Kanarian käviä. Käynyt sielä vuosittain niin kauan kuin minä muistan. Aikansa kullakin. Mutta ei se lähtö9237Onko rikos olla ilmiantamatta?
Naapuri kävi poikansa luona kylässä. Pyydettiin sitä juhannukseksi mökille. Ei lähtenyt. Minä olin mukana. Sielä seisot1236Asuuko kukaan Saksassa, Hampurin suunnalla?
Olisin kiinnostunut kysymään Arkkitehtuurista.5235Siirtokunta Marsiin, mikä miehitys?
Kun lähetetään porukkaa marssiin niin käytännössä se olisi siirtokunnan perustamista. Eli matkalla tai ainakin perillä s2235Voiko kielen oppia kuuntelemalla?
Näkikö kukaan MTV3:n kevennyksen 25.11.2022. Kevennykset: Päälle hypännyt ryhävalas innoitti brittimiehen kirjoittamaan7233Simpauttajassa Otto
Katselin elokuva version ja vitutti se Oton kohtalo. Kävikö kirjassa yhtään parempi tuuri? Vai mitä hänelle tapahtui?1231Autokamera
Olen ajatellut ostaa autokameran. Haluaisin että se kuvaisin tuulilasin läpi edessä olevia tapahtumia ja myös näkymää au2227