Vapaa kuvaus

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]

Aloituksia

525

Kommenttia

3505

1. SUvun musta lammas kaverina.

Miten määritellä Facebookissa yhden kaverin siten että muut kaverit eivät näe hänen olevan minun kaveri?
    Suku on pahin
    2
    237
  2. Siasta varaosia ihmiselle

Hesarissa Kira Gronow HS Julkaistu: 6.3. 2:00, Päivitetty 6.3. 6:21 - On kehitetty ihmissikakimeeri. Se on sika, jonka s
    Eläinten suojelu
    2
    237
  3. Heikkeneekö signaali?

Voyage luotaimet Tällä hetkellä luotain kulkee yli 19 miljardin kilometrin päässä maasta tähtienvälisessä avaruudessa, A
    Tähtitiede
    5
    237
  4. Onko rikos olla ilmiantamatta?

Naapuri kävi poikansa luona kylässä. Pyydettiin sitä juhannukseksi mökille. Ei lähtenyt. Minä olin mukana. Sielä seisot
    Laki ja rikos
    1
    234
  5. Venäläisten nimien kirjoitus

Valeriy vai Valeria, mitä eroa noilla nimillä? Mies vai nainen, onko se yksi selitteinen vai käykö kummallekkin? Kumpaa
    Yleistä Venäjästä
    0
    234
  6. Viides artikla

Mitä se 5. artikla tarkoittaa?
    NATO
    36
    233
  7. Simpauttajassa Otto

Katselin elokuva version ja vitutti se Oton kohtalo. Kävikö kirjassa yhtään parempi tuuri? Vai mitä hänelle tapahtui?
    1
    230
  8. Patsas pihalle

Haluaisin patsaan pihalle. Siis umpi metallia. Ei mikään pelti viritys. Miten isoja tehdään umpi metallista?
    Yleistä sisustamisesta
    10
    229
  9. Viimeinen leposija Kanarialla

Pappa on kova Kanarian käviä. Käynyt sielä vuosittain niin kauan kuin minä muistan. Aikansa kullakin. Mutta ei se lähtö
    Kanariansaaret
    9
    228
  10. Ruotsin sisäiset suunta numerot.

Jos saan puhelun Ruotsista numerosta 46 733...... tai 46 702...... niin onko nuo kännykkä numeroita vai lanka puhel
    Ruotsi
    1
    226
  11. Asuuko kukaan Saksassa, Hampurin suunnalla?

Olisin kiinnostunut kysymään Arkkitehtuurista.
    Yleistä Saksasta
    5
    226
  12. Siirtokunta Marsiin, mikä miehitys?

Kun lähetetään porukkaa marssiin niin käytännössä se olisi siirtokunnan perustamista. Eli matkalla tai ainakin perillä s
    Yleistä tieteestä
    2
    225
  13. Ilmaista säätietoa kännykkään

Suomessa voi tila ilmaisen liukastumisvaroituksen kännykkään. https://liukastumisvaroitus.fi/ Onkohan mahdollista tilata
    Yleistä matkailusta
    0
    223
  14. Dual-sim ja eri operaattorit

Miten toimii vai toimiiko jos dual-sim puhelimessa kortit on eri operaattoreilta?
    Samsung
    3
    221
  15. Autokamera

Olen ajatellut ostaa autokameran. Haluaisin että se kuvaisin tuulilasin läpi edessä olevia tapahtumia ja myös näkymää au
    Yleistä autoilusta
    2
    220
  16. Vittu joo - Fuck yeah

Kan finsk-svensk kultur vara utan svenska? Voiko suomen-ruotsalaista kulttuuria olla ilman ruotsinkieltä? - Terveisin Mi
    Finlandssvenskarna
    0
    217
  17. Palautus vai uusi valtio

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009366359.html - Yksi ehdotus Venäjän jälkeisestä ajasta. - Pitäisikö luoda suhteita
    Karjalan palautus
    0
    217
  18. Suomalainen rengas

Kainuussa tehdään suomalaisia polkupyöräm renkaita. Mistä ihmeestä sellaisen voi ostaa pääkaupunki seudulta???
    Pyöräily
    2
    216
  19. Karttakuvien päivitys googlessa

Miten usein ne kuvat satelliitista päivitetään googlessa?
    Vaellus
    0
    216
  20. Tavaaminen englanniksi

Hei Onko missään miten tavataan englanniksi. Siis vaikka nimi tai osoite. Miten kirjaimet lausutaan. Terveisin V-ä-i-n-
    Aikuisopiskelu
    0
    215