Vapaa kuvaus

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]

Aloituksia

524

Kommenttia

3502

1. SIM-kortin tiedot

Voiko sim-kortin tietoja muuttaa? Lähinnä kyseessä olisi puhelinnumeron muutos.
    Kännykät
    6
    174
  2. Sähköpyörä Aurinkolataus

Onko mahdollista ladata sähköpyörän akkua aurinko paneelilla?
    Pyöräily
    1
    174
  3. Farkkujen erikoisliike

Onko Helsingissä farkkuihin erikoistunutta vaate kauppaa?
    Miesten muoti
    0
    173
  4. Lapin rata

Jos jäämereltä tehdään rata eurooppaan mikä vaihtoehto? 1) Rovaniemi-Kirkkoniemi 2) Luulaja-Narvik Mikä olisi järkevin E
    Rovaniemi
    10
    172
  5. Valtava ejakuointi Frankfurtissa 1800kg

Frankfurtissa sodanaikainen pommi saatiin viimein purettua – Kaksi sairaalaa ja yli 60 000 ihmistä evakuoitiin Ulkomaat0
    Frankfurt
    1
    172
  6. SUvun musta lammas kaverina.

Miten määritellä Facebookissa yhden kaverin siten että muut kaverit eivät näe hänen olevan minun kaveri?
    Suku on pahin
    2
    172
  7. Luottokortin käyttö

Elokuvissa perhe käyttää äidin luottokorttia. Voiko tosiaan Jenkkilässä perhe käyttää perheen pään luottokorttia? Eikö
    Pohjois-Amerikka
    1
    172
  8. Yhden euron kolikon kokoiset

Sain sellaisen avaimenperän jossa on 1 euron kolikon kolo ostoskärryjä varten. Olisi hauska pitää siinä jotain muuta kol
    Yleistä keräilystä
    1
    168
  9. Kirjeen vaihto netissä

Kiinnostaisiko ketään? En siis etsi tapaamista. Mitta kirjeen voisin naputella silloin tällöin.
    Nettideittailu
    5
    167
  10. Elinikä 4000vuotta

Aikoinaan oli juttua englantiaisesta tiedemiehestä. Uskoi että syöpätutkimus keksii keinon pysäyttää solun vanheminen. S
    Evoluutio
    1
    167
  11. Keskusta puolueen Ämpärit

Viime vaalien yhteydessä taidettiin jakaa ämpäreitä kaikille kepulaisille. Jos jollakin sellainen on voisitko vilkaista
    Suomen Keskusta
    7
    166
  12. Asuuko kukaan Saksassa, Hampurin suunnalla?

Olisin kiinnostunut kysymään Arkkitehtuurista.
    Yleistä Saksasta
    5
    165
  13. Muut seksuaalisuudet, kolmestaan.

En tiedä voiko tallaista luokitella. Haluaisin hirveästi tutustus pariskuntiin. Matkustella ja harrastaa seksiä kolmesta
    5
    164
  14. Voittomatka

Olen keski-ikäinen suomalais mies. Voitin kahden hengen laivamatkan tallinnaan missä kaksi yötä kylpylässä. Koska olen
    Tallinna
    7
    163
  15. Au pair Blogi

Olisi hauska seurata jos joku aloittaisi pitämään blogia ennen kuin menee ja pitäisi siellä ollessaan. Lopettaisi sitten
    Au pair
    4
    162
  16. Herodes / Israel

Herodes tapatti kaikki alle kaksi vuotiaat Israel tappaa kaikki yli kaksi vuotiaat - - No olisihan ne ainakin tulevia te
    3
    161
  17. Siirtokunta Marsiin, mikä miehitys?

Kun lähetetään porukkaa marssiin niin käytännössä se olisi siirtokunnan perustamista. Eli matkalla tai ainakin perillä s
    Yleistä tieteestä
    2
    161
  18. Lapinrata? Pitäisikö tehdä ja minne?

Sitä rataahan minä?
    Yleistä Lapista
    2
    158
  19. One hand clock

Oli onko tellä sellaista kellos jossa on vain yksi viisari ja 24 h näyttö? Kokemuksia... https://fi.slow-watches.com/pro
    Kellot
    9
    158
  20. Voiko kielen oppia kuuntelemalla?

Näkikö kukaan MTV3:n kevennyksen 25.11.2022. Kevennykset: Päälle hypännyt ryhävalas innoitti brittimiehen kirjoittamaan
    Kielet ja käännökset
    7
    158