jormalaiset
Vapaa kuvaus
Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
524
Kommenttia
3502
SIM-kortin tiedot
Voiko sim-kortin tietoja muuttaa? Lähinnä kyseessä olisi puhelinnumeron muutos.6174- 1174
- 0173
Lapin rata
Jos jäämereltä tehdään rata eurooppaan mikä vaihtoehto? 1) Rovaniemi-Kirkkoniemi 2) Luulaja-Narvik Mikä olisi järkevin E10172Valtava ejakuointi Frankfurtissa 1800kg
Frankfurtissa sodanaikainen pommi saatiin viimein purettua – Kaksi sairaalaa ja yli 60 000 ihmistä evakuoitiin Ulkomaat01172SUvun musta lammas kaverina.
Miten määritellä Facebookissa yhden kaverin siten että muut kaverit eivät näe hänen olevan minun kaveri?2172Luottokortin käyttö
Elokuvissa perhe käyttää äidin luottokorttia. Voiko tosiaan Jenkkilässä perhe käyttää perheen pään luottokorttia? Eikö1172Yhden euron kolikon kokoiset
Sain sellaisen avaimenperän jossa on 1 euron kolikon kolo ostoskärryjä varten. Olisi hauska pitää siinä jotain muuta kol1168Kirjeen vaihto netissä
Kiinnostaisiko ketään? En siis etsi tapaamista. Mitta kirjeen voisin naputella silloin tällöin.5167Elinikä 4000vuotta
Aikoinaan oli juttua englantiaisesta tiedemiehestä. Uskoi että syöpätutkimus keksii keinon pysäyttää solun vanheminen. S1167Keskusta puolueen Ämpärit
Viime vaalien yhteydessä taidettiin jakaa ämpäreitä kaikille kepulaisille. Jos jollakin sellainen on voisitko vilkaista7166Asuuko kukaan Saksassa, Hampurin suunnalla?
Olisin kiinnostunut kysymään Arkkitehtuurista.5165Muut seksuaalisuudet, kolmestaan.
En tiedä voiko tallaista luokitella. Haluaisin hirveästi tutustus pariskuntiin. Matkustella ja harrastaa seksiä kolmesta5164Voittomatka
Olen keski-ikäinen suomalais mies. Voitin kahden hengen laivamatkan tallinnaan missä kaksi yötä kylpylässä. Koska olen7163Au pair Blogi
Olisi hauska seurata jos joku aloittaisi pitämään blogia ennen kuin menee ja pitäisi siellä ollessaan. Lopettaisi sitten4162Herodes / Israel
Herodes tapatti kaikki alle kaksi vuotiaat Israel tappaa kaikki yli kaksi vuotiaat - - No olisihan ne ainakin tulevia te3161Siirtokunta Marsiin, mikä miehitys?
Kun lähetetään porukkaa marssiin niin käytännössä se olisi siirtokunnan perustamista. Eli matkalla tai ainakin perillä s2161- 2158
One hand clock
Oli onko tellä sellaista kellos jossa on vain yksi viisari ja 24 h näyttö? Kokemuksia... https://fi.slow-watches.com/pro9158Voiko kielen oppia kuuntelemalla?
Näkikö kukaan MTV3:n kevennyksen 25.11.2022. Kevennykset: Päälle hypännyt ryhävalas innoitti brittimiehen kirjoittamaan7158