jormalaiset
Vapaa kuvaus
Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
524
Kommenttia
3502
- 1180
Yhden euron kolikon kokoiset
Sain sellaisen avaimenperän jossa on 1 euron kolikon kolo ostoskärryjä varten. Olisi hauska pitää siinä jotain muuta kol1180- 9179
Valtava ejakuointi Frankfurtissa 1800kg
Frankfurtissa sodanaikainen pommi saatiin viimein purettua – Kaksi sairaalaa ja yli 60 000 ihmistä evakuoitiin Ulkomaat01176SIM-kortin tiedot
Voiko sim-kortin tietoja muuttaa? Lähinnä kyseessä olisi puhelinnumeron muutos.6176- 0176
SUvun musta lammas kaverina.
Miten määritellä Facebookissa yhden kaverin siten että muut kaverit eivät näe hänen olevan minun kaveri?2176Lapin rata
Jos jäämereltä tehdään rata eurooppaan mikä vaihtoehto? 1) Rovaniemi-Kirkkoniemi 2) Luulaja-Narvik Mikä olisi järkevin E10175Elinikä 4000vuotta
Aikoinaan oli juttua englantiaisesta tiedemiehestä. Uskoi että syöpätutkimus keksii keinon pysäyttää solun vanheminen. S1172Keskusta puolueen Ämpärit
Viime vaalien yhteydessä taidettiin jakaa ämpäreitä kaikille kepulaisille. Jos jollakin sellainen on voisitko vilkaista7169Kirjeen vaihto netissä
Kiinnostaisiko ketään? En siis etsi tapaamista. Mitta kirjeen voisin naputella silloin tällöin.5168Voittomatka
Olen keski-ikäinen suomalais mies. Voitin kahden hengen laivamatkan tallinnaan missä kaksi yötä kylpylässä. Koska olen7168Muut seksuaalisuudet, kolmestaan.
En tiedä voiko tallaista luokitella. Haluaisin hirveästi tutustus pariskuntiin. Matkustella ja harrastaa seksiä kolmesta5167Au pair Blogi
Olisi hauska seurata jos joku aloittaisi pitämään blogia ennen kuin menee ja pitäisi siellä ollessaan. Lopettaisi sitten4167Suomi24 entä ruotsissa?
Suomessa suomi24 on suurin sosiaalinen media. Mitkä ruotsissa on vastaavia?1167Asuuko kukaan Saksassa, Hampurin suunnalla?
Olisin kiinnostunut kysymään Arkkitehtuurista.5166Panssarivaunun torjunta
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006357997.html Katselin kuvasta niin sanottua "Naton tappajaa". Varmasti suojattua ka12166Siirtokunta Marsiin, mikä miehitys?
Kun lähetetään porukkaa marssiin niin käytännössä se olisi siirtokunnan perustamista. Eli matkalla tai ainakin perillä s2164Herodes / Israel
Herodes tapatti kaikki alle kaksi vuotiaat Israel tappaa kaikki yli kaksi vuotiaat - - No olisihan ne ainakin tulevia te3163- 2163