jormalaiset

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
525
Kommenttia
3505
SUvun musta lammas kaverina.
Miten määritellä Facebookissa yhden kaverin siten että muut kaverit eivät näe hänen olevan minun kaveri?2237Siasta varaosia ihmiselle
Hesarissa Kira Gronow HS Julkaistu: 6.3. 2:00, Päivitetty 6.3. 6:21 - On kehitetty ihmissikakimeeri. Se on sika, jonka s2237Heikkeneekö signaali?
Voyage luotaimet Tällä hetkellä luotain kulkee yli 19 miljardin kilometrin päässä maasta tähtienvälisessä avaruudessa, A5237Onko rikos olla ilmiantamatta?
Naapuri kävi poikansa luona kylässä. Pyydettiin sitä juhannukseksi mökille. Ei lähtenyt. Minä olin mukana. Sielä seisot1234Venäläisten nimien kirjoitus
Valeriy vai Valeria, mitä eroa noilla nimillä? Mies vai nainen, onko se yksi selitteinen vai käykö kummallekkin? Kumpaa0234- 36233
Simpauttajassa Otto
Katselin elokuva version ja vitutti se Oton kohtalo. Kävikö kirjassa yhtään parempi tuuri? Vai mitä hänelle tapahtui?1230Patsas pihalle
Haluaisin patsaan pihalle. Siis umpi metallia. Ei mikään pelti viritys. Miten isoja tehdään umpi metallista?10229Viimeinen leposija Kanarialla
Pappa on kova Kanarian käviä. Käynyt sielä vuosittain niin kauan kuin minä muistan. Aikansa kullakin. Mutta ei se lähtö9228Ruotsin sisäiset suunta numerot.
Jos saan puhelun Ruotsista numerosta 46 733...... tai 46 702...... niin onko nuo kännykkä numeroita vai lanka puhel1226Asuuko kukaan Saksassa, Hampurin suunnalla?
Olisin kiinnostunut kysymään Arkkitehtuurista.5226Siirtokunta Marsiin, mikä miehitys?
Kun lähetetään porukkaa marssiin niin käytännössä se olisi siirtokunnan perustamista. Eli matkalla tai ainakin perillä s2225Ilmaista säätietoa kännykkään
Suomessa voi tila ilmaisen liukastumisvaroituksen kännykkään. https://liukastumisvaroitus.fi/ Onkohan mahdollista tilata0223Dual-sim ja eri operaattorit
Miten toimii vai toimiiko jos dual-sim puhelimessa kortit on eri operaattoreilta?3221Autokamera
Olen ajatellut ostaa autokameran. Haluaisin että se kuvaisin tuulilasin läpi edessä olevia tapahtumia ja myös näkymää au2220Vittu joo - Fuck yeah
Kan finsk-svensk kultur vara utan svenska? Voiko suomen-ruotsalaista kulttuuria olla ilman ruotsinkieltä? - Terveisin Mi0217Palautus vai uusi valtio
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009366359.html - Yksi ehdotus Venäjän jälkeisestä ajasta. - Pitäisikö luoda suhteita0217Suomalainen rengas
Kainuussa tehdään suomalaisia polkupyöräm renkaita. Mistä ihmeestä sellaisen voi ostaa pääkaupunki seudulta???2216- 0216
Tavaaminen englanniksi
Hei Onko missään miten tavataan englanniksi. Siis vaikka nimi tai osoite. Miten kirjaimet lausutaan. Terveisin V-ä-i-n-0215