jormalaiset

![]()
Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
525
Kommenttia
3505
Venäjän valtakeskittymät
Voisiko Venäjä hajota osiin. Pierari ja Moskova jakaisivat osan ja Ural vuorten taakse muodostuisi oma valtio. Mitä muit1181Bitcoin automaatti Kampissa
Siis Narikkatorin tasolla lähellä R-kioskia on kyseinen automaatti. Saanko siitä jotain seteleitä tai kolikkoja?0180Vessa mökillä
Jos puhutaan kompostikäymälästä niin tyhjennättekö sen alusta itse vai ostopalveluna. Jos se päätyy kompostoriin niin on1180Riitaojan etunimi
Tuntemattomassa Sotilaassa on henkilö nimeltä Riitaoja. Kirjassa ei mainita henkilön etunimeä. Onkohan sitä esitetty mis2179YYA sopimus
Voiko YYA sopimuksen virittää uudestaan voimaan? Ruotsi ja Nato ei meitä uhkaa jote Varsovanliitto voisi olla meidän pel57179Muutto eläkkeellä ulkomaille
Naapuri muutti kauas eläke päiviä viettämään. Sanoi siinä lähtökahvia juodessa että on sopinut eläkepaikan ihmisten kans0179Taustavärin vaihto
Mulla on kuva .jpg missä pn valkoisia kukkia valkoisella taustalla. Kyllä rajat huomaakun tarkkaan katsoo. Miten ja mil0177Demokraattinen Kiina vai Demokraattinen Venäjä
Kiinassa salaperäisesti kadonnut supertähti palasi nöyränä julkisuuteen ja ylisti maata johtavaa kommunistista puoluet1176Prepaid ja vastaaja
Saako prepaid liittymään vastaajan? Edellyttääkö se henkilötietojen antamista?0175Puhelinnumero varmuuden vuoksi?
Hei Kun kirjautuu sisään niin ohjelma kysyy puhelinnumeroa. Voiko kahdella eri käyttäjä tunnuksella olla sama puhelinnu5175Hygenia passi ja x sekunnin sääntö?
Onko hygenia passi tentin kysymyksissä niin sanottu X sekunnin sääntö? Eli jos pihvi putoaa lattialle ja nostat sen all2175Lätkää Koreassa
https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000006397025.html Tuossa IS:n artikkelissa on kuvia. Perhe kuvaa otetaan suuren Johtaja0175Herodes / Israel
Herodes tapatti kaikki alle kaksi vuotiaat Israel tappaa kaikki yli kaksi vuotiaat - - No olisihan ne ainakin tulevia te3174Halal ruoka
Jos islamisti syö lihaa sen pitää olla halal-teurastettua? Voiko sen teurastaa kuka vain jos tekee oikein?1174Jos nopeat syövät hitaat niin syökö älykkäät tyhmät?
Niin kasvaako eläinlajien älykkyys pitkässä juoksussa?5174Se Neandertalin ihmisen 2%
Juha Valste sanoi keskiviikkona 10.3.2021 puoliseiskassa että nyky ihminen pariutui aikoinaan Neandertalin ihmisen kanss7174Ulkomaiset mansikanpoimijat
Miten heille maksetaan palkka? -Käteisenä? -Kotimaan pankkitilille? -Suomalaisen pankin tilille?6174Muun maailman Suomi24
Mikä olisi suomi24 sivuston englannin kielinen vastine? Olisi hauska lukea ja vastailla englannin kielisille.0173Mustalaiset töissä.
Joku mustalainen on töissä, en tiedä prosentti osuutta. Millä aloilla mustalaiset työskentelee? Mitkä ovat yleisimpiä3172Facebook kaveri ja muut kaverit
Minulla on facebookissa kymmenen kaveria. Haluaisin että yksi ei näe kaikkia muita kavereitani. Kuin voin rajata tuon yh5171