Vapaa kuvaus

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]

Aloituksia

525

Kommenttia

3505

1. Metrossa repee, mitä mä teen?

Rehellisesti sanottuna mä olen keski-ikäinen setämies. Tykkään katsella teini-ikäisiä julkisissa paikoissa. Metron rulla
    Keho
    5
    397
  2. Väestönsuojat ja Tyhjiöpommi

""Termobaaristen pommien räjähtäessä bensa ja ilma sekoittuvat tuhoisin seurauksin. Toisinaan niitä kutsutaan "tyhjiöpom
    2
    397
  3. Solussa yly 255 merkkiä

Kun kirjoittelen soluun niin ylärajaahan ei ole. Mutta kun kopioi lehden uudeksi niin soluista häviää nuo yli 255 olevat
    Excel
    2
    395
  4. Tili ja pankkikortti

Hei Nyt olisi minulle tarjolla (17 500 000,00 GBP) Lontoon rahaa. Miten voisin avata tilin ja saada pankkikortin ilman h
    Talousrikokset
    3
    390
  5. Facebook ja Puhelinnumero

Jos teemme lapsillemme facebooksivut. Voimme lisätä niihin jokaisen oman puhelinnumeron. --Näin lisäät ensimmäisen tai t
    Yleistä somesta
    1
    387
  6. Sellon kirjasto 2. kerros nainen kivellä

Kävin sielä katselemassa kun oltiin kylässä Espoossa. Leppävaaran sellon kirjaston kakkos-kerroksessa. oli patsas. Naine
    Kuvanveisto
    1
    381
  7. Venäjän erikoisjoukot, jos joku on ollut?

Siis kun on tullut katsottua muutama armeijan erikoisjoukoista kertova juttu. Viimeiksi taisi olla Iso-Britannian ja Irl
    Pietari
    1
    379
  8. Yksi viisariset rannekellot

Oletteko tilanneet netistä yksi viisarisia rannekelloja?
    Kellot
    8
    377
  9. Foylen sota

Sarjassa ei eilen vaan toissa sunnuntaina. Siis18.7.2010, muistaakseni. Itä euroopasta pakolaisena tullut lääkäri surmas
    Tv-sarjat
    2
    373
  10. Lahjaveron pimitys

Sain kaksitoista vuotta sitten lahjaksi käteistä rahaa ja koruja noin 50.000 euron arvosta. En puhunut verottajalle enkä
    Verot
    8
    371
  11. Stockholm vit ja muita hyviä värejä

Telkasta tuli ruotsalainen remppaohjelma. Kohteena oli vanha talo Tukholmasta. Siinä oli käytettiin väriä "Tukholman val
    Maalaus
    4
    370
  12. Latausliittymä.

Voin siirtää soneran maksuliittymän Elisan latausliittymäksi numeron säilyttäen. - Voinko siirtää elisan latausliittymän
    Liittymät ja palvelut
    2
    368
  13. Lipassa tarra

Ajattelin ostaa lippalakin. Siis päähine. Kävin katselemassa niitä. Jossain niissä on kiiltävä pyöreä tarra lipan päällä
    Miesten muoti
    1
    366
  14. 5x mekkaan päin

Nyt liitteessä kerrotaan vitsistä jota ne ei halua julkaista. No mikä se on?
    Vitsit
    0
    357
  15. Prepaid liittymien erot?

Onko eri operaattoreiden prepaid liittymillä eroja miten niillä voi maksaa tuotteita ja palveluita?
    Liittymät ja palvelut
    1
    355
  16. Purjeveneellä Tallinnasta Helsinkiin

Sain Facebookiin mainoksen? kilpapurjehduksesta Tallinnasta Helsinkiin. Tapahtuma olisi noin kuukauden päästä. Mukaan pä
    Viro
    16
    355
  17. 007 vaaran vyöhykkeellä Timothy Dalton mutta oliko Roger Moore?

Elokuva 007 vaaran vyöhykkeellä on James Bond elokuva. Elokuvassa James Bondia näyttelee ensimmäistä kertaa Timothy Dalt
    James Bond
    3
    355
  18. Tiedosto .jpg sisällön muutos

Saan avattua kuvatiedostoja Notepad ohjelmalla. Avautuu tyypillistä merkki jonoa. Voinko lisätä sinne omia rivejä ilma
    Ohjelmointi
    37
    353
  19. Peura Karakalliossa

Onko Karakalliossa jäänyt peura auton alle yöllä?
    Espoo
    4
    351
  20. Tööluba Työlupa

Ilmselt kavandatakse uut reeglit neile, kellel on EL regioonist tööluba. Kui töötate Soomes, on see suurepärane. Aga kui
    Eesti foorum
    1
    347