Vapaa kuvaus

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]

Aloituksia

525

Kommenttia

3505

1. Rautaristi ja naiset talossa

Rautaristi (Cross of Iron) on Sam Peckinpahin ohjaama sotaelokuva vuodelta 1977. Elokuvassa on kohtaus tilanteesta linj
    Elokuvaklassikot
    12
    453
  2. Väestönsuojat ja Tyhjiöpommi

""Termobaaristen pommien räjähtäessä bensa ja ilma sekoittuvat tuhoisin seurauksin. Toisinaan niitä kutsutaan "tyhjiöpom
    2
    448
  3. Sijoitustili?

No, tietääkö joku tuliko se sijoitus tili?
    Pörssi ja osakkeet
    6
    443
  4. Sellon kirjasto 2. kerros nainen kivellä

Kävin sielä katselemassa kun oltiin kylässä Espoossa. Leppävaaran sellon kirjaston kakkos-kerroksessa. oli patsas. Naine
    Kuvanveisto
    1
    438
  5. Stockholm vit ja muita hyviä värejä

Telkasta tuli ruotsalainen remppaohjelma. Kohteena oli vanha talo Tukholmasta. Siinä oli käytettiin väriä "Tukholman val
    Maalaus
    4
    429
  6. Peura Karakalliossa

Onko Karakalliossa jäänyt peura auton alle yöllä?
    Espoo
    4
    428
  7. Tili ja pankkikortti

Hei Nyt olisi minulle tarjolla (17 500 000,00 GBP) Lontoon rahaa. Miten voisin avata tilin ja saada pankkikortin ilman h
    Talousrikokset
    3
    426
  8. Autocad alaindeksi H2O

Eli miten autocadissä kirjoitetaan H2O eli tuo alaindeksi 2 vähän alempana?
    1
    424
  9. 007 vaaran vyöhykkeellä Timothy Dalton mutta oliko Roger Moore?

Elokuva 007 vaaran vyöhykkeellä on James Bond elokuva. Elokuvassa James Bondia näyttelee ensimmäistä kertaa Timothy Dalt
    James Bond
    3
    424
  10. Irina Rakhmanov 9.komppania

Ирина Анатольевна Википедия Irina Rakhmanov Mitä Irinan rooli henkilö teki elokuvassa 9.komppania?
    Venäjä
    5
    417
  11. Lipassa tarra

Ajattelin ostaa lippalakin. Siis päähine. Kävin katselemassa niitä. Jossain niissä on kiiltävä pyöreä tarra lipan päällä
    Miesten muoti
    1
    417
  12. Metrossa repee, mitä mä teen?

Rehellisesti sanottuna mä olen keski-ikäinen setämies. Tykkään katsella teini-ikäisiä julkisissa paikoissa. Metron rulla
    Keho
    5
    414
  13. Lahjaveron pimitys

Sain kaksitoista vuotta sitten lahjaksi käteistä rahaa ja koruja noin 50.000 euron arvosta. En puhunut verottajalle enkä
    Verot
    8
    414
  14. Facebook ja Puhelinnumero

Jos teemme lapsillemme facebooksivut. Voimme lisätä niihin jokaisen oman puhelinnumeron. --Näin lisäät ensimmäisen tai t
    Yleistä somesta
    1
    413
  15. Saako naapurin tontille rakentaa?

Koskee niitä joiden tontti rajoittuu puistoon tai metsään. Olen suunnitellut hedelmä puiden istuttamista naapurin puolel
    Puutarha
    9
    406
  16. WhatsApp ja viestien oisto

Jos poista whatsapp keskustelusta viestin niin poistuuko se myös vastapuolelta?
    Pikaviestimet
    1
    401
  17. Solussa yly 255 merkkiä

Kun kirjoittelen soluun niin ylärajaahan ei ole. Mutta kun kopioi lehden uudeksi niin soluista häviää nuo yli 255 olevat
    Excel
    2
    400
  18. Interrail eläkkeellä

Olettekö lähteneet matkustamaan interrail lipulla eurooppaan eläkkeen alkaessa? Kauanko olitte?
    Junat ja Interrail
    1
    398
  19. Yksi viisariset rannekellot

Oletteko tilanneet netistä yksi viisarisia rannekelloja?
    Kellot
    8
    397
  20. Latausliittymä.

Voin siirtää soneran maksuliittymän Elisan latausliittymäksi numeron säilyttäen. - Voinko siirtää elisan latausliittymän
    Liittymät ja palvelut
    2
    396