jormalaiset

![]()
Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
525
Kommenttia
3505
Eliniän piteneminen
Joskus aikoinaan oli juttua englantiaisesta tiedemiehestä. Uskoi että syöpätutkimus keksii lopulta keinon pysäyttää solu0433Sellon kirjasto 2. kerros nainen kivellä
Kävin sielä katselemassa kun oltiin kylässä Espoossa. Leppävaaran sellon kirjaston kakkos-kerroksessa. oli patsas. Naine1413Väestönsuojat ja Tyhjiöpommi
""Termobaaristen pommien räjähtäessä bensa ja ilma sekoittuvat tuhoisin seurauksin. Toisinaan niitä kutsutaan "tyhjiöpom2410Mitä sielä on?
Hei Metsäkeskuksen sivuilta näen alueet minne on myönnetty ympäristötukia. https://metsakeskus.maps.arcgis.com/apps/MapS0409Tili ja pankkikortti
Hei Nyt olisi minulle tarjolla (17 500 000,00 GBP) Lontoon rahaa. Miten voisin avata tilin ja saada pankkikortin ilman h3406Irina Rakhmanov 9.komppania
Ирина Анатольевна Википедия Irina Rakhmanov Mitä Irinan rooli henkilö teki elokuvassa 9.komppania?5405Metrossa repee, mitä mä teen?
Rehellisesti sanottuna mä olen keski-ikäinen setämies. Tykkään katsella teini-ikäisiä julkisissa paikoissa. Metron rulla5399Solussa yly 255 merkkiä
Kun kirjoittelen soluun niin ylärajaahan ei ole. Mutta kun kopioi lehden uudeksi niin soluista häviää nuo yli 255 olevat2397Facebook ja Puhelinnumero
Jos teemme lapsillemme facebooksivut. Voimme lisätä niihin jokaisen oman puhelinnumeron. --Näin lisäät ensimmäisen tai t1397Lipassa tarra
Ajattelin ostaa lippalakin. Siis päähine. Kävin katselemassa niitä. Jossain niissä on kiiltävä pyöreä tarra lipan päällä1392Lahjaveron pimitys
Sain kaksitoista vuotta sitten lahjaksi käteistä rahaa ja koruja noin 50.000 euron arvosta. En puhunut verottajalle enkä8389Stockholm vit ja muita hyviä värejä
Telkasta tuli ruotsalainen remppaohjelma. Kohteena oli vanha talo Tukholmasta. Siinä oli käytettiin väriä "Tukholman val4388- 8384
- 4384
Latausliittymä.
Voin siirtää soneran maksuliittymän Elisan latausliittymäksi numeron säilyttäen. - Voinko siirtää elisan latausliittymän2382007 vaaran vyöhykkeellä Timothy Dalton mutta oliko Roger Moore?
Elokuva 007 vaaran vyöhykkeellä on James Bond elokuva. Elokuvassa James Bondia näyttelee ensimmäistä kertaa Timothy Dalt3381WhatsApp ja viestien oisto
Jos poista whatsapp keskustelusta viestin niin poistuuko se myös vastapuolelta?1378Foylen sota
Sarjassa ei eilen vaan toissa sunnuntaina. Siis18.7.2010, muistaakseni. Itä euroopasta pakolaisena tullut lääkäri surmas2377Saako naapurin tontille rakentaa?
Koskee niitä joiden tontti rajoittuu puistoon tai metsään. Olen suunnitellut hedelmä puiden istuttamista naapurin puolel9367Interrail eläkkeellä
Olettekö lähteneet matkustamaan interrail lipulla eurooppaan eläkkeen alkaessa? Kauanko olitte?1365