Vapaa kuvaus

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]

Aloituksia

525

Kommenttia

3505

1. Eliniän piteneminen

Joskus aikoinaan oli juttua englantiaisesta tiedemiehestä. Uskoi että syöpätutkimus keksii lopulta keinon pysäyttää solu
    Yleistä terveydestä
    0
    433
  2. Sellon kirjasto 2. kerros nainen kivellä

Kävin sielä katselemassa kun oltiin kylässä Espoossa. Leppävaaran sellon kirjaston kakkos-kerroksessa. oli patsas. Naine
    Kuvanveisto
    1
    413
  3. Väestönsuojat ja Tyhjiöpommi

""Termobaaristen pommien räjähtäessä bensa ja ilma sekoittuvat tuhoisin seurauksin. Toisinaan niitä kutsutaan "tyhjiöpom
    2
    410
  4. Mitä sielä on?

Hei Metsäkeskuksen sivuilta näen alueet minne on myönnetty ympäristötukia. https://metsakeskus.maps.arcgis.com/apps/MapS
    Ympäristönsuojelu
    0
    409
  5. Tili ja pankkikortti

Hei Nyt olisi minulle tarjolla (17 500 000,00 GBP) Lontoon rahaa. Miten voisin avata tilin ja saada pankkikortin ilman h
    Talousrikokset
    3
    406
  6. Irina Rakhmanov 9.komppania

Ирина Анатольевна Википедия Irina Rakhmanov Mitä Irinan rooli henkilö teki elokuvassa 9.komppania?
    Venäjä
    5
    405
  7. Metrossa repee, mitä mä teen?

Rehellisesti sanottuna mä olen keski-ikäinen setämies. Tykkään katsella teini-ikäisiä julkisissa paikoissa. Metron rulla
    Keho
    5
    399
  8. Solussa yly 255 merkkiä

Kun kirjoittelen soluun niin ylärajaahan ei ole. Mutta kun kopioi lehden uudeksi niin soluista häviää nuo yli 255 olevat
    Excel
    2
    397
  9. Facebook ja Puhelinnumero

Jos teemme lapsillemme facebooksivut. Voimme lisätä niihin jokaisen oman puhelinnumeron. --Näin lisäät ensimmäisen tai t
    Yleistä somesta
    1
    397
  10. Lipassa tarra

Ajattelin ostaa lippalakin. Siis päähine. Kävin katselemassa niitä. Jossain niissä on kiiltävä pyöreä tarra lipan päällä
    Miesten muoti
    1
    392
  11. Lahjaveron pimitys

Sain kaksitoista vuotta sitten lahjaksi käteistä rahaa ja koruja noin 50.000 euron arvosta. En puhunut verottajalle enkä
    Verot
    8
    389
  12. Stockholm vit ja muita hyviä värejä

Telkasta tuli ruotsalainen remppaohjelma. Kohteena oli vanha talo Tukholmasta. Siinä oli käytettiin väriä "Tukholman val
    Maalaus
    4
    388
  13. Yksi viisariset rannekellot

Oletteko tilanneet netistä yksi viisarisia rannekelloja?
    Kellot
    8
    384
  14. Peura Karakalliossa

Onko Karakalliossa jäänyt peura auton alle yöllä?
    Espoo
    4
    384
  15. Latausliittymä.

Voin siirtää soneran maksuliittymän Elisan latausliittymäksi numeron säilyttäen. - Voinko siirtää elisan latausliittymän
    Liittymät ja palvelut
    2
    382
  16. 007 vaaran vyöhykkeellä Timothy Dalton mutta oliko Roger Moore?

Elokuva 007 vaaran vyöhykkeellä on James Bond elokuva. Elokuvassa James Bondia näyttelee ensimmäistä kertaa Timothy Dalt
    James Bond
    3
    381
  17. WhatsApp ja viestien oisto

Jos poista whatsapp keskustelusta viestin niin poistuuko se myös vastapuolelta?
    Pikaviestimet
    1
    378
  18. Foylen sota

Sarjassa ei eilen vaan toissa sunnuntaina. Siis18.7.2010, muistaakseni. Itä euroopasta pakolaisena tullut lääkäri surmas
    Tv-sarjat
    2
    377
  19. Saako naapurin tontille rakentaa?

Koskee niitä joiden tontti rajoittuu puistoon tai metsään. Olen suunnitellut hedelmä puiden istuttamista naapurin puolel
    Puutarha
    9
    367
  20. Interrail eläkkeellä

Olettekö lähteneet matkustamaan interrail lipulla eurooppaan eläkkeen alkaessa? Kauanko olitte?
    Junat ja Interrail
    1
    365