jormalaiset

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
525
Kommenttia
3505
Metrossa repee, mitä mä teen?
Rehellisesti sanottuna mä olen keski-ikäinen setämies. Tykkään katsella teini-ikäisiä julkisissa paikoissa. Metron rulla5397Väestönsuojat ja Tyhjiöpommi
""Termobaaristen pommien räjähtäessä bensa ja ilma sekoittuvat tuhoisin seurauksin. Toisinaan niitä kutsutaan "tyhjiöpom2397Solussa yly 255 merkkiä
Kun kirjoittelen soluun niin ylärajaahan ei ole. Mutta kun kopioi lehden uudeksi niin soluista häviää nuo yli 255 olevat2395Tili ja pankkikortti
Hei Nyt olisi minulle tarjolla (17 500 000,00 GBP) Lontoon rahaa. Miten voisin avata tilin ja saada pankkikortin ilman h3390Facebook ja Puhelinnumero
Jos teemme lapsillemme facebooksivut. Voimme lisätä niihin jokaisen oman puhelinnumeron. --Näin lisäät ensimmäisen tai t1387Sellon kirjasto 2. kerros nainen kivellä
Kävin sielä katselemassa kun oltiin kylässä Espoossa. Leppävaaran sellon kirjaston kakkos-kerroksessa. oli patsas. Naine1381Venäjän erikoisjoukot, jos joku on ollut?
Siis kun on tullut katsottua muutama armeijan erikoisjoukoista kertova juttu. Viimeiksi taisi olla Iso-Britannian ja Irl1379- 8377
Foylen sota
Sarjassa ei eilen vaan toissa sunnuntaina. Siis18.7.2010, muistaakseni. Itä euroopasta pakolaisena tullut lääkäri surmas2373Lahjaveron pimitys
Sain kaksitoista vuotta sitten lahjaksi käteistä rahaa ja koruja noin 50.000 euron arvosta. En puhunut verottajalle enkä8371Stockholm vit ja muita hyviä värejä
Telkasta tuli ruotsalainen remppaohjelma. Kohteena oli vanha talo Tukholmasta. Siinä oli käytettiin väriä "Tukholman val4370Latausliittymä.
Voin siirtää soneran maksuliittymän Elisan latausliittymäksi numeron säilyttäen. - Voinko siirtää elisan latausliittymän2368Lipassa tarra
Ajattelin ostaa lippalakin. Siis päähine. Kävin katselemassa niitä. Jossain niissä on kiiltävä pyöreä tarra lipan päällä1366- 0357
Prepaid liittymien erot?
Onko eri operaattoreiden prepaid liittymillä eroja miten niillä voi maksaa tuotteita ja palveluita?1355Purjeveneellä Tallinnasta Helsinkiin
Sain Facebookiin mainoksen? kilpapurjehduksesta Tallinnasta Helsinkiin. Tapahtuma olisi noin kuukauden päästä. Mukaan pä16355007 vaaran vyöhykkeellä Timothy Dalton mutta oliko Roger Moore?
Elokuva 007 vaaran vyöhykkeellä on James Bond elokuva. Elokuvassa James Bondia näyttelee ensimmäistä kertaa Timothy Dalt3355Tiedosto .jpg sisällön muutos
Saan avattua kuvatiedostoja Notepad ohjelmalla. Avautuu tyypillistä merkki jonoa. Voinko lisätä sinne omia rivejä ilma37353- 4351
Tööluba Työlupa
Ilmselt kavandatakse uut reeglit neile, kellel on EL regioonist tööluba. Kui töötate Soomes, on see suurepärane. Aga kui1347