Vapaa kuvaus

Tuuli väreilee meren pinnalla,

auringon viimesäteet kohtaavat rannanhiekan,

kalan hyppy vedessä rikkoo hiljaisuuden,

olemme yhtä, sinä ja minä.

Yön hiljaiset hetket kanssasi,

linnun siipien kahahdus taivaalla,

koivunlehdet liikumattomat yllämme hetkellä kun saan pitää sinua lähelläni,

rakkaus on tämä hetki.

Kuva minusta, löytyy linkistä "tuo komea mies"

Jos et itse saa aikaan hankaluuksia elämääsi, älä sure, aina löytyy henkilö joka tekee sen puolestasi.

Ja lisää; Pullukka, hyväntuulinen ja yksoikoinen eläkkeellä oleva keittiömestari.

Ammattiani harrastelen edelleen.

Juttelen mielelläni mistä tahansa aiheessta, mikään ei ole vierasta, synnyttämisestä hevosen kenkien laittoon, minulla on mielipide josta pidän kiinni.

Kerran minut valtasi epäilys että saattaisin olla väärässä jossain asiassa, onneksi heräsin huomasin ajatuksen olleen vain unta.

Tyttärieni mielestä olen aina väärässä, niiden, siis tyttärien kohdalla kävi kasvatusfipa jonka voi laittaa kokemattomuuden tiliin.

Ne opetettiin puhumaan eivätkä sen jälkeen ole lopettaneet.

Jos voisin aloittaa alusta uudestaan niiden kanssa sulkisin ne pimeään kellariin siihen asti että ne voi siirtää koulun harteille kasvatusosion ajaksi.

Lainaus Lassi ja Leevi sarjiksesta:

"Kaikki mikä ei ole pakolla tehtyä voidaan laskea huviksi".

Muuten jos et jaksa lukea tätä tekstiä loppuun niin tuskin jaksat jutellakaan koska minä käytän mielelläni pitkiä lauseita.

Ja EHDOTTOMASTI puhun mieluimmin punaisilla, jossain poikkeustapauksissa myös ylellä, mutta vieroksun sitä.

Ja myös huomioitavaksi; olen huono keskustelujen aloittelijaksi, mutta erittäin hyvä kuuntelijaksi ja puhumaan.

Luonteeni uteliaspuoli on aina liikkeellä katsomassa minkälaisia ihmisiä lankoilla pyörii, jos se häiritsee jotakuta, bannaa tai ilmoita s.postiin että tiedän pysyä poissa sivultasi.

Se minkä ikäisten ihmisten kanssa keskustelu luonaa ei ole rajaa, jokainen voi itse päätellä haluaako jutella vaiko eikö.

Yön pehmeä satiini kietoutuu ympärillesi, tuulenvire liikuttaa hiustesi kruunua, kuvajaisesi kimaltelee virrassa kilvan tähtien, mä untasi valvon.

Kuu syleilyynsä meidät ottaa, tähdet polkuamme valaisee, puut metsän meille kuiskii, linnut tarinaansa kujertaa, yö unten usvaisten harsoon meidät peittää.

On vain 2 täydellistä ihmistä, toinen kuollut, toinen syntymätön. Kiinal. sananlasku

Suosikkibändit/artistit: rock, Blues, pop, country

Ruoka & juoma: kaikki mikä itse teen, ja valikoiden muiden tuottamat nautinnot

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Ase tai siviilipalvelus: laivasto

Yhdistykset/kerhot: Päin mäntyä vaikka sattuis kerho

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Jos haluat nähdä pärstäkuvan, niin loikkaa treffi sivulle, siellä se toljottaa odottaen sinua!

Aloituksia

273

Kommenttia

534

  1. Kesä

    on kiva, jopa nämä lapsuuden kesät jotka muistoissa oli aina aurinkoisia, sai mansikoita, ja kesäloma koulusta oli 3kk.
    Huuhaa
    1
    125
  2. Se on nyt

    sillai et laitetaan tää kipale illan elokuvan (tv4) muistoksi, kunniaksi, vai ihan minkä takia vaan;)) Isaac Hayes, Shaf
    Huuhaa
    2
    125
  3. Keräilyä

    Olen tämän kohtuullisen elämäni aikana keräillyt kaikenlaista, enimmäkseen kokemuksia. Niihin jää aina jotenkin kiinni,
    Huuhaa
    3
    124
  4. Mää en ymmär

    noit naissi ollekka. Mää pääti olla viksu ja filmaattinen ja kanta kotti simmose ronttipuska ko mä osti torilt. Ne oli j
    Huuhaa
    1
    124
  5. HEI!!!! MUN OLI

    pakko tulla kertoon kato hei!!! Mä niinko olin Wikkellä kato niinku ostoksilla kato ja mä törmäsin hei oikein ihka elävä
    Huuhaa
    1
    124
  6. Koska

    joka tapauksessa tappelut jatkuu..jatkuu..jatkuu ja jatkuu niin kuunnelkaas väliin musiikkia ni jaksatte sit taas kirjoi
    Huuhaa
    2
    123
  7. Leikitäänkö?

    . . . . .' .' ... EikÖ?? No mä arvasin, te ootta nii nuarii ja nirppanokkii!!! . . Mää meneki yksi leikkii °kirja kanne
    Huuhaa
    3
    122
  8. Elämme

    mielenkiintoisia aikoja. Joku löytää samoja henkilöitä eri nikeillä samasta ketjusta, sitä on syytä juhlia tuota löytämi
    Huuhaa
    1
    122
  9. Pulmallista!

    Ajattelin näin kuukauden lopuksi suorittaa sisäistä tutkintaa, mutta törmäsin ihan pieneen pulmaan! Miten se suoritetaan
    Huuhaa
    0
    122
  10. Samperi!!

    Uus yritys, elikkä joku perhanan on varastanyt kuusta ison pala. Se on syytä palauttaa mitä pikimmin jotta välttyis phem
    Huuhaa
    1
    122
  11. Tämä vain sen vuoksi että

    kerää voimia jäljellä olevien pyhien ajaksi http://www.youtube.com/watch?v=Zb-l2QYKzBc&feature=related jos joku pyrkii l
    Huuhaa
    0
    121
  12. Olen

    tässä ajatellut, (Huom. Ei missään tapauksessa kuulu normaaliin päivärytmiin), minäkuvan rakentelua. Siis kun henkilö la
    Huuhaa
    0
    121
  13. Välitodistus Elämän Koulusta

    Lainattua luvalla ja luvatta osa 2 Tähän voit kirjata omalta osaltasi elämäsi tapahtumia kouluarvosanoin, kiitettävä, h
    Huuhaa
    1
    120
  14. PÄÄTÖS!!!!!!

    Olen tänään päättänyt laittaa myyntiin kohtuullista korvausta vastaan "Taivasosuuteni". Olen pettynyt yläkerroksen tarjo
    Huuhaa
    2
    120
  15. Laitetaan tämä vielä

    soimaan, on pakko jatkaa tiskaamista siivomista ja ruoanlaittoa, ne tyttäret tyttärentytär ilmestyy tänään syömään ja jo
    Huuhaa
    0
    120
  16. rrrromantiikkaa.......

    Sun lähteesi raikkaana pulppuavana saa mun sieluni väräjämään, sun kosketuksesi niin hellä saa mun hajoamaan, lämpösi sa
    Huuhaa
    1
    120
  17. Samperin kurppa,

    ja ei, kyseessä ei ole naapurin nelikymppinen vanhapiika vaikka ne samanlaista mökää pitävätkin. Tai no, ehkä toi uivelo
    Huuhaa
    0
    120
  18. Kesä,

    vastoin kaikkia odotuksia päätti sitten alkaa, ulkona (klo.20:37) 20 astetta, luultavimmin celciuksen asteikolla. Sisäll
    Ajanviete
    2
    120
  19. Varsinaista HuuHaata

    Pari pientä tarinaa elämästä. Vanha vaimo oli vangittu epäiltynä miehensä surmasta. Hän oli yllättänyt miehensä vuoteest
    Huuhaa
    0
    119
  20. Kylläpä

    sitä saa ison ongelman aikaseksi kun työntää tapin väärään reikään... Koko perhanan päivä hukkaantu kun yritti korjata t
    Huuhaa
    1
    119