bar.sinistra

![]()
Tuuli väreilee meren pinnalla,
auringon viimesäteet kohtaavat rannanhiekan,
kalan hyppy vedessä rikkoo hiljaisuuden,
olemme yhtä, sinä ja minä.
Yön hiljaiset hetket kanssasi,
linnun siipien kahahdus taivaalla,
koivunlehdet liikumattomat yllämme hetkellä kun saan pitää sinua lähelläni,
rakkaus on tämä hetki.
Kuva minusta, löytyy linkistä "tuo komea mies"
Jos et itse saa aikaan hankaluuksia elämääsi, älä sure, aina löytyy henkilö joka tekee sen puolestasi.
Ja lisää; Pullukka, hyväntuulinen ja yksoikoinen eläkkeellä oleva keittiömestari.
Ammattiani harrastelen edelleen.
Juttelen mielelläni mistä tahansa aiheessta, mikään ei ole vierasta, synnyttämisestä hevosen kenkien laittoon, minulla on mielipide josta pidän kiinni.
Kerran minut valtasi epäilys että saattaisin olla väärässä jossain asiassa, onneksi heräsin huomasin ajatuksen olleen vain unta.
Tyttärieni mielestä olen aina väärässä, niiden, siis tyttärien kohdalla kävi kasvatusfipa jonka voi laittaa kokemattomuuden tiliin.
Ne opetettiin puhumaan eivätkä sen jälkeen ole lopettaneet.
Jos voisin aloittaa alusta uudestaan niiden kanssa sulkisin ne pimeään kellariin siihen asti että ne voi siirtää koulun harteille kasvatusosion ajaksi.
Lainaus Lassi ja Leevi sarjiksesta:
"Kaikki mikä ei ole pakolla tehtyä voidaan laskea huviksi".
Muuten jos et jaksa lukea tätä tekstiä loppuun niin tuskin jaksat jutellakaan koska minä käytän mielelläni pitkiä lauseita.
Ja EHDOTTOMASTI puhun mieluimmin punaisilla, jossain poikkeustapauksissa myös ylellä, mutta vieroksun sitä.
Ja myös huomioitavaksi; olen huono keskustelujen aloittelijaksi, mutta erittäin hyvä kuuntelijaksi ja puhumaan.
Luonteeni uteliaspuoli on aina liikkeellä katsomassa minkälaisia ihmisiä lankoilla pyörii, jos se häiritsee jotakuta, bannaa tai ilmoita s.postiin että tiedän pysyä poissa sivultasi.
Se minkä ikäisten ihmisten kanssa keskustelu luonaa ei ole rajaa, jokainen voi itse päätellä haluaako jutella vaiko eikö.
Yön pehmeä satiini kietoutuu ympärillesi, tuulenvire liikuttaa hiustesi kruunua, kuvajaisesi kimaltelee virrassa kilvan tähtien, mä untasi valvon.
Kuu syleilyynsä meidät ottaa, tähdet polkuamme valaisee, puut metsän meille kuiskii, linnut tarinaansa kujertaa, yö unten usvaisten harsoon meidät peittää.
On vain 2 täydellistä ihmistä, toinen kuollut, toinen syntymätön. Kiinal. sananlasku
Suosikkibändit/artistit: rock, Blues, pop, country
Ruoka & juoma: kaikki mikä itse teen, ja valikoiden muiden tuottamat nautinnot
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Ase tai siviilipalvelus: laivasto
Yhdistykset/kerhot: Päin mäntyä vaikka sattuis kerho
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Jos haluat nähdä pärstäkuvan, niin loikkaa treffi sivulle, siellä se toljottaa odottaen sinua!
Aloituksia
273
Kommenttia
534
Kesä
on kiva, jopa nämä lapsuuden kesät jotka muistoissa oli aina aurinkoisia, sai mansikoita, ja kesäloma koulusta oli 3kk.1125Se on nyt
sillai et laitetaan tää kipale illan elokuvan (tv4) muistoksi, kunniaksi, vai ihan minkä takia vaan;)) Isaac Hayes, Shaf2125Keräilyä
Olen tämän kohtuullisen elämäni aikana keräillyt kaikenlaista, enimmäkseen kokemuksia. Niihin jää aina jotenkin kiinni,3124Mää en ymmär
noit naissi ollekka. Mää pääti olla viksu ja filmaattinen ja kanta kotti simmose ronttipuska ko mä osti torilt. Ne oli j1124HEI!!!! MUN OLI
pakko tulla kertoon kato hei!!! Mä niinko olin Wikkellä kato niinku ostoksilla kato ja mä törmäsin hei oikein ihka elävä1124Koska
joka tapauksessa tappelut jatkuu..jatkuu..jatkuu ja jatkuu niin kuunnelkaas väliin musiikkia ni jaksatte sit taas kirjoi2123Leikitäänkö?
. . . . .' .' ... EikÖ?? No mä arvasin, te ootta nii nuarii ja nirppanokkii!!! . . Mää meneki yksi leikkii °kirja kanne3122Elämme
mielenkiintoisia aikoja. Joku löytää samoja henkilöitä eri nikeillä samasta ketjusta, sitä on syytä juhlia tuota löytämi1122Pulmallista!
Ajattelin näin kuukauden lopuksi suorittaa sisäistä tutkintaa, mutta törmäsin ihan pieneen pulmaan! Miten se suoritetaan0122Samperi!!
Uus yritys, elikkä joku perhanan on varastanyt kuusta ison pala. Se on syytä palauttaa mitä pikimmin jotta välttyis phem1122Tämä vain sen vuoksi että
kerää voimia jäljellä olevien pyhien ajaksi http://www.youtube.com/watch?v=Zb-l2QYKzBc&feature=related jos joku pyrkii l0121Olen
tässä ajatellut, (Huom. Ei missään tapauksessa kuulu normaaliin päivärytmiin), minäkuvan rakentelua. Siis kun henkilö la0121Välitodistus Elämän Koulusta
Lainattua luvalla ja luvatta osa 2 Tähän voit kirjata omalta osaltasi elämäsi tapahtumia kouluarvosanoin, kiitettävä, h1120PÄÄTÖS!!!!!!
Olen tänään päättänyt laittaa myyntiin kohtuullista korvausta vastaan "Taivasosuuteni". Olen pettynyt yläkerroksen tarjo2120Laitetaan tämä vielä
soimaan, on pakko jatkaa tiskaamista siivomista ja ruoanlaittoa, ne tyttäret tyttärentytär ilmestyy tänään syömään ja jo0120rrrromantiikkaa.......
Sun lähteesi raikkaana pulppuavana saa mun sieluni väräjämään, sun kosketuksesi niin hellä saa mun hajoamaan, lämpösi sa1120Samperin kurppa,
ja ei, kyseessä ei ole naapurin nelikymppinen vanhapiika vaikka ne samanlaista mökää pitävätkin. Tai no, ehkä toi uivelo0120Kesä,
vastoin kaikkia odotuksia päätti sitten alkaa, ulkona (klo.20:37) 20 astetta, luultavimmin celciuksen asteikolla. Sisäll2120Varsinaista HuuHaata
Pari pientä tarinaa elämästä. Vanha vaimo oli vangittu epäiltynä miehensä surmasta. Hän oli yllättänyt miehensä vuoteest0119Kylläpä
sitä saa ison ongelman aikaseksi kun työntää tapin väärään reikään... Koko perhanan päivä hukkaantu kun yritti korjata t1119