pakko tulla kertoon kato hei!!! Mä niinko olin Wikkellä kato niinku ostoksilla kato ja mä törmäsin hei oikein ihka elävään JULKKUUN!!! Kato, niinko, se melkeen kato hei puhu mulle kato.
Se johtu varmaan siit kato hei ko mä melekin tallasin sen hei.
Kun se on sellanen tappi hei kato!!
Se oli ihan oikein ihkaelävä Ike kato, siis niinko se kokoomuksen huippujätkä kato.
Sit sil oli kato mukana se tumma pimu hei, kato.
Ja se katto mua pitkää kato ko mä melekein tallasin sen Ikepätkän päälle kato!!
Nyt mä en varmaa saa unta kato, hei, ko näin ihka oikean JULKUN, KATO!!!
http://www.youtube.com/watch?v=IiZ__BAWRk4
HEI!!!! MUN OLI
1
114
Vastaukset
Mä melkein kato kuule jo luulin et sä tiätsä niinku melkein törmäsit Teppoon tai sen vesipäiseen veljeen.. siinä olis kato ollu oikein tosimakee julkkistörmäys. Mäkin niinku kato jokaikiainoo päivä ootan et näkisin Suamen tai oikeestaan kato koko universumin makeimmat veljekset..
Enskerralla kato kuule kantsii pikkasen himmailla ku tulee Ike- tai niinku muita pätkiä eteen, ei ne tykkää jos ne jää jalkoihin niinku.. tajuutsä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.262714Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1272712- 2041434
- 1491428
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3101331- 941301
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,531120Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �141084Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111009- 65974