PÄÄTÖS!!!!!!

Olen tänään päättänyt laittaa myyntiin kohtuullista korvausta vastaan "Taivasosuuteni".
Olen pettynyt yläkerroksen tarjoamista tulevaisuuden kuvista.
Ensinnäkin saisin vain jotkut käytetyt enkelin siivet, KÄYTETYT, luulisi nyt että siellä sentään ei ruvettaisi pihtaamaan.
Ja se harppu sitten, ( ei sama mikä joidenkin miesten väittäminä olisi kotona), tarjolla olisi vain miniharppu ja soittopaikka jossain rivillä 12565.
Erittäin loukkaavaa käytöstä, saa harkitsemaan että menisikö suoraan alakertaan jossa ei ainakaan palele.
Kaupan mukana seuraa sieluni, siinä on vähän röpöinen reunus mutta muuten ihan käyttökelpoinen.
Ja silkasta antamisen ilosta saa samaan pakettiin "omantunnon", tosi vähän käytetty, melkein uusi ja alkuperäis pakkaus, takuineen seuraa mukana.
Ysrävälliset tarjoukset saa laittaa osoitteeseen: Taivaskanava 1, toinen pilvi vasemmalta, kiitos.

http://www.youtube.com/watch?v=GYvvLffeqC4
2122
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

mutta kieltäydyn kohteliaasti ja jätän tarjouksen tekemättä, sillä olen kerran käynyt kattomassa minne olen menossa ja täytyy myöntää, että ei hullumpi paikka ollenkaan :))

http://www.youtube.com/watch?v=J0aTsg5QJMY

Äänestä

Kommentoi aloitusta

bar.sinistra kirjoitti:

Olen tänään päättänyt laittaa myyntiin kohtuullista korvausta vastaan "Taivasosuuteni".
Olen pettynyt yläkerroksen tarjoamista tulevaisuuden kuvista.
Ensinnäkin saisin vain jotkut käytetyt enkelin siivet, KÄYTETYT, luulisi nyt että siellä sentään ei ruvettaisi pihtaamaan.
Ja se harppu sitten, ( ei sama mikä joidenkin miesten väittäminä olisi kotona), tarjolla olisi vain miniharppu ja soittopaikka jossain rivillä 12565.
Erittäin loukkaavaa käytöstä, saa harkitsemaan että menisikö suoraan alakertaan jossa ei ainakaan palele.
Kaupan mukana seuraa sieluni, siinä on vähän röpöinen reunus mutta muuten ihan käyttökelpoinen.
Ja silkasta antamisen ilosta saa samaan pakettiin "omantunnon", tosi vähän käytetty, melkein uusi ja alkuperäis pakkaus, takuineen seuraa mukana.
Ysrävälliset tarjoukset saa laittaa osoitteeseen: Taivaskanava 1, toinen pilvi vasemmalta, kiitos.

http://www.youtube.com/watch?v=GYvvLffeqC4

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu