Vapaa kuvaus

Tuuli väreilee meren pinnalla,

auringon viimesäteet kohtaavat rannanhiekan,

kalan hyppy vedessä rikkoo hiljaisuuden,

olemme yhtä, sinä ja minä.

Yön hiljaiset hetket kanssasi,

linnun siipien kahahdus taivaalla,

koivunlehdet liikumattomat yllämme hetkellä kun saan pitää sinua lähelläni,

rakkaus on tämä hetki.

Kuva minusta, löytyy linkistä "tuo komea mies"

Jos et itse saa aikaan hankaluuksia elämääsi, älä sure, aina löytyy henkilö joka tekee sen puolestasi.

Ja lisää; Pullukka, hyväntuulinen ja yksoikoinen eläkkeellä oleva keittiömestari.

Ammattiani harrastelen edelleen.

Juttelen mielelläni mistä tahansa aiheessta, mikään ei ole vierasta, synnyttämisestä hevosen kenkien laittoon, minulla on mielipide josta pidän kiinni.

Kerran minut valtasi epäilys että saattaisin olla väärässä jossain asiassa, onneksi heräsin huomasin ajatuksen olleen vain unta.

Tyttärieni mielestä olen aina väärässä, niiden, siis tyttärien kohdalla kävi kasvatusfipa jonka voi laittaa kokemattomuuden tiliin.

Ne opetettiin puhumaan eivätkä sen jälkeen ole lopettaneet.

Jos voisin aloittaa alusta uudestaan niiden kanssa sulkisin ne pimeään kellariin siihen asti että ne voi siirtää koulun harteille kasvatusosion ajaksi.

Lainaus Lassi ja Leevi sarjiksesta:

"Kaikki mikä ei ole pakolla tehtyä voidaan laskea huviksi".

Muuten jos et jaksa lukea tätä tekstiä loppuun niin tuskin jaksat jutellakaan koska minä käytän mielelläni pitkiä lauseita.

Ja EHDOTTOMASTI puhun mieluimmin punaisilla, jossain poikkeustapauksissa myös ylellä, mutta vieroksun sitä.

Ja myös huomioitavaksi; olen huono keskustelujen aloittelijaksi, mutta erittäin hyvä kuuntelijaksi ja puhumaan.

Luonteeni uteliaspuoli on aina liikkeellä katsomassa minkälaisia ihmisiä lankoilla pyörii, jos se häiritsee jotakuta, bannaa tai ilmoita s.postiin että tiedän pysyä poissa sivultasi.

Se minkä ikäisten ihmisten kanssa keskustelu luonaa ei ole rajaa, jokainen voi itse päätellä haluaako jutella vaiko eikö.

Yön pehmeä satiini kietoutuu ympärillesi, tuulenvire liikuttaa hiustesi kruunua, kuvajaisesi kimaltelee virrassa kilvan tähtien, mä untasi valvon.

Kuu syleilyynsä meidät ottaa, tähdet polkuamme valaisee, puut metsän meille kuiskii, linnut tarinaansa kujertaa, yö unten usvaisten harsoon meidät peittää.

On vain 2 täydellistä ihmistä, toinen kuollut, toinen syntymätön. Kiinal. sananlasku

Suosikkibändit/artistit: rock, Blues, pop, country

Ruoka & juoma: kaikki mikä itse teen, ja valikoiden muiden tuottamat nautinnot

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Ase tai siviilipalvelus: laivasto

Yhdistykset/kerhot: Päin mäntyä vaikka sattuis kerho

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Jos haluat nähdä pärstäkuvan, niin loikkaa treffi sivulle, siellä se toljottaa odottaen sinua!

Aloituksia

273

Kommenttia

534

  1. Muistelmat...

    ajattelin tuossa hiljaisena iltana että jospa kasaisin omat muistelmat, nyt kun vielä sentään muistaa jotain. Alku sujui
    Huuhaa
    1
    168
  2. Sisso!!!

    Tääl o näköjäst tänä tai niinku eile oike nautittu, kirjotettu pitkii värssyi, ja mikä kamalinta niin on ollu huumorii!!
    Huuhaa
    0
    168
  3. Sitä

    polskitaan etiäpäin vaikka kaulaansa myöten p......a kahlaten...ja lämpömittarikin näyttää vielä 19°... http://www.yout
    Huuhaa
    3
    167
  4. KLO ON 5.37

    On aika herätä uuteen päivään ja katsoa mitä se voi tarjota minulle, tai vain juuri sinulle. Tästä kulmasta katsottuna t
    Huuhaa
    3
    166
  5. Päivä elämästä

    alkoi niinkin kauniisti kuin tämä http://www.youtube.com/watch?v=-tw0qL8D5O4 . Ajattelin sitten lähteä vähän hesaa katsa
    Huuhaa
    1
    164
  6. Jahas, et sillee

    taas tänäänki, ei se mittää ku kaik o ennella ni mä voin lähtee hualetonna ravinteliin syämä ja juama (sootavaterii vaa)
    Huuhaa
    2
    164
  7. Soviet Paradigma Paradise

    Tulipa tässä mieleen eräänä päivänä että jospa lähtisin käymään itäisessä naapurimaassa näin vuosien jälkeen. Hämmästyks
    Huuhaa
    0
    162
  8. Kuu

    paistaa tuolla taivaalla sen verran kauniisti jotta sille voi omistaa laulun, tällä kertaa vähän kauenpaa. http://www.yo
    Huuhaa
    4
    162
  9. Kas, kas eli känsä

    ylläpito on näköjään kyllästyny minuun kun piti poistaa tekstit;)) Kyllähän minäkin aina välillä kyllästyn itseeni mutta
    Huuhaa
    0
    161
  10. Hyvää Huomenta

    A.D 2009. 05. 07 Aurinko paistaa ja kaikki asiat ovat melkein kohdallaan. Tulevaisuuskin vielä häämötää epämäräisenä har
    Huuhaa
    2
    160
  11. Kaikille..

    meille, tai kaikille teille.. . se on oolrait http://www.youtube.com/watch?v=MwSJc3NKUaA
    Huuhaa
    8
    160
  12. Hyvää Aurinkoista Huomenta

    Kello on 0900 länsirannikon aikaa, Australiassa kello on 0400pm, jos se nyt jotain kiinnostaa. Ulkona lämpömittari valeh
    Huuhaa
    2
    159
  13. Kyllä tuo kauneus on

    sitten rasittavaa hommaa......ja lompakon pälle käyvää... Kävin tänään elämäni ensimmäistä kertaa hoidattamassa turpavär
    Huuhaa
    1
    156
  14. Lennon

    olisi tänään 70v, jollei eräs idiotti olisi päättänyt tulla kuuluisaksi amerikkalaiseen tapaan. Musiikin kannalta maailm
    Huuhaa
    1
    155
  15. Voi, voi, VOI,

    Että voi risoo, voi,voi, voi, joku nosti mun pualvuotta vanha viesti ylös ja nyt se on poistettu! Voi, voi, voi, on tää
    Huuhaa
    3
    155
  16. tähän on tultu

    tästä pitemmälle vie tie vain synkkään pimeyteen. Tässä kohdin voit vielä valvoa syntiäsi ja anoa niille anteeksi antoa,
    Huuhaa
    5
    155
  17. Kevään muutos

    on hitaasti muuttuvan luonnon värikylläisyyden lisääntymistä, lintujen laulua ja vaatekomeron uudelleen muokkaamisen aik
    Huuhaa
    6
    154
  18. Menu

    Uusi vuosi, toivottavasti ei käytetty sellainen, on taas ovella. Koska koko vuosi on taas kuluteetu loppuun huuhaillen n
    Huuhaa
    2
    153
  19. Mies!!! Nainen????

    Tuli tuossa mieleen yhtä keskusteluohjelmaa katsoessa naisten valitus siitä että mies on sitä ja tätä ja tuota. Tuo vali
    Huuhaa
    6
    152
  20. Alottaasin

    taas tämän kesän ihka ensimmäisem lom viikon ajankohtan sopivalla musssiiikiilla http://www.youtube.com/watch?v=lIPan-rE
    Huuhaa
    8
    152