taivaalta tulee jotain lumen ja veden sekoitusta vaakatasossa, päivällä pari joutsenta olisi tarvinnu gprs:n suunnannäyttäjäksi, linnut oli meinaan matkalla siperian suuntaan, ja siellä vasta kylmä tuleekin.
Poliisi antoi muutamalle jalkarattaan polkijalle hetki sitten parinkympin muistutuksen, oli nääs valot unohtunu kotiin...
Taksikuski anto alennuksen matkasta, 0,50€, mutta alennuksen kuitenkin, jätin asiasta mainitsemasta jottei säfööri vaan peruisi sitä...
Ja sivullahan on kaikki ennallaan joten tästä voi kohta siirtyä Kummisedän jaksot ties kuinka monennen kerran uudestaan...
http://www.youtube.com/watch?v=Y_UMatKP4UI
Mielenkiintoista, ettenkö sanoisi...
6
194
Vastaukset
- ,
lähinnä apua aloittelijoille palstalle
- ..
bar.sinistraseppo, Mies, Turku, Varsinais-Suomi
ETUSIVU
UUTTA
OMAT TIEDOT
VIERASKIRJA
Uutta
bar.sinistra muutti osiota lempiasiat profiilissaan
bar.sinistra muutti osiota taustatiedot profiilissaan
bar.sinistra muutti osiota esittely profiilissaan
Näytä lisää
Vierailijat ja tilastot
Tila: Online
Kirjautunut viimeksi: 14.10.2010 22:29
Liittynyt jäseneksi: 7.9.2006
0 vierailijaa tänään
0 vierailijaa yhteensä
Omat tiedot
Esittely: [email protected]
Kuva minusta, löytyy linkistä "tuo komea mies"
Jos et itse saa aikaan hankaluuksia elämääsi, älä sure, aina löytyy henkilö joka tekee sen puolestasi.
Ja lisää; Pullukka, hyvä...
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Vieraskirja
amissagirl
Hih, kiitos. Olen ihan ty...»
0
Eijastiina
Jottei totuus unohtuisi n...»
0
amissagirl
Toivottavasti kommenttisi...»
0
Näytä lisää - demoniiih
Täälläkin oli kaivettava aamulla skrapat esiin, että saisi ikkunat esiin..autosta..;o)...
Poliisit aktiivisesti liikenteessä..Onneksi niin :o)...
Mikäs on ihmislapsosen ollessa, talvea odotellen..lämpöisessä kainalossa..:o)...laittaa;))
Onneks viimetalvesta jäi sen verran muistiin että varuiks jo paksunpaa kledjua ripustanu esille.
Pitääköhän mun nyt maksaa tolle yhdelle provikkaa mainostamisesta?
Ei ol meinaa itel tullu mielenkää et täälläki voi itees tuoda esille;))- demoniiih
bar.sinistra kirjoitti:
laittaa;))
Onneks viimetalvesta jäi sen verran muistiin että varuiks jo paksunpaa kledjua ripustanu esille.
Pitääköhän mun nyt maksaa tolle yhdelle provikkaa mainostamisesta?
Ei ol meinaa itel tullu mielenkää et täälläki voi itees tuoda esille;))on erittäin huomionhakuista käyttäytymistä...Hmm..Miten ihmeessä sitä sitten voi kirjoitella millekkään foorumille, jos ei näy..;o)..
Antaa mainostaa..Provikasta viel innostuu mainostamaan enemmän..;o)...
Joku ihme Röllikissa..(voi olla et muistan nimen väärin) On ennustanut, et pysyvä lumi karseine pakkasineen tulee marraskuussa..Samainen kissa on ennustanut, et tuleva talvi on toinen niistä kolmesta tulipalopakkastalvesta...;o)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25715231Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510156Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237109Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826547Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766228Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335622Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474816Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251816IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511707