bar.sinistra

![]()
Tuuli väreilee meren pinnalla,
auringon viimesäteet kohtaavat rannanhiekan,
kalan hyppy vedessä rikkoo hiljaisuuden,
olemme yhtä, sinä ja minä.
Yön hiljaiset hetket kanssasi,
linnun siipien kahahdus taivaalla,
koivunlehdet liikumattomat yllämme hetkellä kun saan pitää sinua lähelläni,
rakkaus on tämä hetki.
Kuva minusta, löytyy linkistä "tuo komea mies"
Jos et itse saa aikaan hankaluuksia elämääsi, älä sure, aina löytyy henkilö joka tekee sen puolestasi.
Ja lisää; Pullukka, hyväntuulinen ja yksoikoinen eläkkeellä oleva keittiömestari.
Ammattiani harrastelen edelleen.
Juttelen mielelläni mistä tahansa aiheessta, mikään ei ole vierasta, synnyttämisestä hevosen kenkien laittoon, minulla on mielipide josta pidän kiinni.
Kerran minut valtasi epäilys että saattaisin olla väärässä jossain asiassa, onneksi heräsin huomasin ajatuksen olleen vain unta.
Tyttärieni mielestä olen aina väärässä, niiden, siis tyttärien kohdalla kävi kasvatusfipa jonka voi laittaa kokemattomuuden tiliin.
Ne opetettiin puhumaan eivätkä sen jälkeen ole lopettaneet.
Jos voisin aloittaa alusta uudestaan niiden kanssa sulkisin ne pimeään kellariin siihen asti että ne voi siirtää koulun harteille kasvatusosion ajaksi.
Lainaus Lassi ja Leevi sarjiksesta:
"Kaikki mikä ei ole pakolla tehtyä voidaan laskea huviksi".
Muuten jos et jaksa lukea tätä tekstiä loppuun niin tuskin jaksat jutellakaan koska minä käytän mielelläni pitkiä lauseita.
Ja EHDOTTOMASTI puhun mieluimmin punaisilla, jossain poikkeustapauksissa myös ylellä, mutta vieroksun sitä.
Ja myös huomioitavaksi; olen huono keskustelujen aloittelijaksi, mutta erittäin hyvä kuuntelijaksi ja puhumaan.
Luonteeni uteliaspuoli on aina liikkeellä katsomassa minkälaisia ihmisiä lankoilla pyörii, jos se häiritsee jotakuta, bannaa tai ilmoita s.postiin että tiedän pysyä poissa sivultasi.
Se minkä ikäisten ihmisten kanssa keskustelu luonaa ei ole rajaa, jokainen voi itse päätellä haluaako jutella vaiko eikö.
Yön pehmeä satiini kietoutuu ympärillesi, tuulenvire liikuttaa hiustesi kruunua, kuvajaisesi kimaltelee virrassa kilvan tähtien, mä untasi valvon.
Kuu syleilyynsä meidät ottaa, tähdet polkuamme valaisee, puut metsän meille kuiskii, linnut tarinaansa kujertaa, yö unten usvaisten harsoon meidät peittää.
On vain 2 täydellistä ihmistä, toinen kuollut, toinen syntymätön. Kiinal. sananlasku
Suosikkibändit/artistit: rock, Blues, pop, country
Ruoka & juoma: kaikki mikä itse teen, ja valikoiden muiden tuottamat nautinnot
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Ase tai siviilipalvelus: laivasto
Yhdistykset/kerhot: Päin mäntyä vaikka sattuis kerho
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Jos haluat nähdä pärstäkuvan, niin loikkaa treffi sivulle, siellä se toljottaa odottaen sinua!
Aloituksia
273
Kommenttia
534
Minä muistan..
tai ainakin luulen niin. Tosin en ole varma mitä minä muistan....ja tokko tuo on niin tärkeääkään... Ai niin!! Nyt minä7131Nuoruus (muistoja)
Edelleenkään kaikkien näiden vuosien jälkeen en ymmärrä naisia, niiden ajatusten juoksua ja toimintaa. Joskus hamassa me1131Vanhoja tapoja
Käytöksen Kultainen Kirja antaa ohjeita miten tulisi käyttäytyä eri tilanteissa, esim hississä tai portaissa. Hississä m0130Tässä
huuhaan uusi tunnuslause laulun muodossa... Kiitos ja näkemiin...................................... Down, Down, Down ht2130Olevinaan paljonkin
sanomista, mutta antaa niiden puhua jotka siihen paremmin kykenevät..... http://www.youtube.com/watch?v=nREmdfQGpGs2130Airistolle
Tulin vain ilmoittamaan että kohta lähden m/s Rudolfinan lounasristeilylle. Kahdentunnin risteily joka sisätää myös seis1129Taas
ollaan askel lähenpänä joulua, on positiivista että olemme vielä itsenäisiäkin, nyt vain sitten rustaamaan niitä onnetto5129Se Alkaa Tästä10__12.11.10.9,8,7,6,5,4,3,
Tänään Kirka lähettää Joulupukin matkaan... http://www.youtube.com/watch?v=9JDduZ6aU_4&feature=PlayList&p=8DB7A59C15F5F48129Se niinku lupas
tuo säätohtori et nyt kesä alkais, ei siin mittää vaik se semmost ilmaa lykkäiski. Tää kotikaupunkiki alkaas näyttää taa2129Huu Huu ja jaa
Tämä eniron apinoima systeemi Cityn sivuilta on lievimmin sanottuna tarpeeton, typerä, ja yhtä toimimaton kuin eniron si1128Tämän päivän......
teksti perustuu tyttären koulussa keräämiin "totuuksiin". Mies kirjoitti tyttöystävälleen:" Tulen käymään, jos saan". T2128Ku päivä päättyy
pian, ei viitti kauhias pälätellä jote laitetaan tällanen musiikki valikoima: http://shortattentionspan.net/10-worst-mu5128Päivälliseni tänään...
syöty jo.. Kana-omena curry Ruokosokerilla kiillotettua riisiä jälkkärinä itse tehtyä jäätelöä vadelmista... ja huomenn1128Tämä kappale
on tänään omistettu naisille, vapaat, varatut, varattomat, varakkaat, varpaattomat, varpaalliset, vauhdikkaat, vaatimatt2128Tapahtui menneinä
aikoina, silloin kun vouti sai viedä kaiken mitä irtosi. Miheltä meni firma, joka oli perustettu vähän ennen lamaa, nur5127Viikonlopun ajatuksia
Hän istuu hämärässä hiljaa paperiarkki edessään. Miettien täyttyykö tyhjyys, sanoista rakkauden, kaipuusta läheisen.0127Rauhallista Pääsiäistä
itsekullekin seuraavan kappaleen myötä. Sen sopivuudesta voi olla eri mieltä mutta se taas ei häiritse minun mielenrauha2125Perskeles
ettenkö sanoisi, tuolla ulkona liikkuminen vaatis palettitanssijan taitoja, (eli pitäis olla miespuolinen lesbo) jotta s0125- 1125
Tuo täyskuu
on tänä yönä päättänyt esiintyä draamaturgisin keinoin, välillä hieman näyttäytyä pilvien raosta ja sitten taas valaista0125