ja taivaalla pilvet roikkuivat matalalla juuri puita hipoen....
No ni, se oli siinä, meinaan aloitus ja nyt jatketaan tarinalla perjantaiillasta, jonka vietin vaihteeksi nuorimman tyttäreni kanssa, lompakkoni tosin keveni huomattavasti.
Kävimme syömässä....ravintolassa jossa edelleen on loistava ruoka ja tarjoilu asiallista ja nopeaa..
Alkuun: minulla kylmämarinoitua lammasta salaattipedillä, mukana paistettua vuohenjuustoa, tytär Toast Skagerrat
Lämmin: minulla savustettua lohta kanttarellikastikkeella ja julienne vihanneksilla, lisänä perunakakku, tytär otti paistettua lohta kylmällä kastikkeella, tuoreella paistetulla parsalla ja paistetuilla pähkinöillä, lisänä perunakakut.
Jälkiruokana: vain minulla kun tytär väitti että linjat kärsii, lakkamousse ja pähkinäjäätelöä, ja kaiken päätti kahvi.
Ilta oli onnistunut yhdistelmä ruokaa ja keskustelua , sitä keskustelua kun tulee enään harvemmin harrastettua kun nuo lapset kasvavat ja elävät omaa elämäänsä, mikä on loistava saavutus kun ottaa huomioon niiden vanhemmat, et sillee.
Dr. Hook
Sylvia´s Mother
http://www.youtube.com/watch?v=z4asAOyglCc
Oli synkkä ja pimeä yö...
0
121
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673