Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
vaasanvoima
profiilit
vaasanvoima
vaasanvoima
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
3.8+tilasin+pyörät+kolme+kahden+hinnalla.+Selittelyjen+kera+vastauksia+xxl+asiakaspalvelusta.+Posti+on+ikävä+kyllä+hukannut+paketin.+Selvitin+postin+kanssa+tilausta.+Pakettia+ei+ole+koskaan+toimitettu+postin+vietäväksi,+vaan+he+edelleen+odottavat+pakettia+heille.+Nyt+sain+uuden+viestin+asiakaspalvelusta,+että+pakettini+on+hävinnyt+ja+he+lähettävät+uuden.+Vanhan+tilauksen+paino+oli+kolmelle+pyörälle+75kg+ja+nyt+tämän+uuden+tilauksen+paino+on+1kg.+Mitäköhän+nyt+saan...varmaankin+hiekkalaatikolle+leikkipyörät.+=)+Aivan+käsittämätöntä+paskaa+koko+pulju!+Jäi+viimeiseksi+nämä+ostokset+nettikaupasta!
16.08.2017 15:08
Kusis sairaalan takana...siis jos olet nainen. Siellä on se suljettu "uimalaituri" vaini naisille. Myös takapihallani voit ottaa aurinkoa ;)
17.06.2010 17:32
Se on totta, että Vaasalaiset on aivan liian sisäsiittosta sakkia. Ite olen asunut Vaasassa vasta vuodesta 1999 ja rehellisesti voin sanoa, ettei minulla ole yhtään ystävää täällä. En yhtään valehtele myöskään sitä, ettenkö olisi yrittänyt saada ystäviä. Olen pyytänyt kylään, baariin jne. Aina nämä kerrat jää yhteen kertaan. Että ihan turha kenenkään puhua, etteikö Vaasalaiset olisi sulkeutuneita omiin porukoihinsa. Muualla asuessani, en tälläiseen lapselliseen käyttäytymiseen ole törmännyt. Paras esimerkki voisi olla eräs työtoveri, jolla on pukukaappi kaappini vieressä...ei ole koskaan sanonut mitään. Ja vielä parempi, että taluttaa koiraansa melkein päivittäin talomme ohitse ja katsoo toiseen suuntaan aina, vaikka seisoisin metrin päässä hänestä...ei vittu mitä sakkia. No on mulla vaimo ja lapset, et niiden kanssa viihdyn kyllä, enkä kavereita enään kaipaile!
17.06.2010 17:30
1 / 1