Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tsoca
profiilit
tsoca
tsoca
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
3
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Muraja ajeli Marino Mustangilla. Hukkui sitten myöhemmin, kun ylitti Välimerta samalla paatilla.
Erittäin merikelpoinen laite. Itse lähtisin Tallinaankin helpommin Mustangilla tai Swingillä, kuin monella "kuusmetrisellä walkaroundilla tai pulpettipaatilla"
07.05.2010 23:45
Mulla lykkäs ton engine system faultin kans päälle 600km auton oston jälkeen 80k ajettuna vm. 05 2.0td:ssä.
Syynä oli viallinen hehkurele.
Hyvähän se on, että hajonneen hehkun releen takia rajotetaan kierroksia ja viedään ahtopaineet pois...
14.12.2009 22:22
toi aloittajan kuvaushan kuulostaa ihan normaalilta kuumetaudilta ainakin mulle.
Itsellä useimmiten kun kuumetta tulee, se on vähintään 39,8, mihin se nousee ja pysyy muutaman päivän siellä. Lihakset aina paskana ja sängystä ei jaksa nousta.
Tosin oma ruumiinlämpö on kyllä terveenäkin reilua 37 monesti, 38,5 on vielä panadolin kans ihan työkuntoinen.
26.11.2009 20:38
isäukolla 2004 mallin 3,0 maxima, nyt 8000 (kyllä, neljä nollaa) ajettu ja keskikulutus on tosiaan itsellä ja ukolla molemmilla ajellessa ollut taajamassa sitä 11-13 paikkeilla, jos nätisti ajelee. Maantiellä pääsee johonkin 8,5l/satku
19.08.2009 21:16
Eräpäivästä 14.pv lähtee huomautus, jos kolmetoista päivää laskun eräpäivästä maksaa, niin huomautus jää aiheettomaksi. Huomautuksen jälkeen jotkut laittaa toisen huomautuksen, toiset perintään perintäkuluilla. Tuntuu riippuvan siitä, onko huomautuslaskun eräpäivä "heti", vai 14pv, jälkimmäisillä lähtee perintään heti kun 16pv on täynnä (14pv+2 pankkipäivää)
21.04.2009 11:53
1 / 1