Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sanna.v
profiilit
sanna.v
sanna.v
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
11
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eli siinäpäs se kysymys tulikin, meillekin on tulossa kakkonen syyskuussa ja carenoita ollaan ostamassa. Mutta nyt mietityttää, että hankkisiko siihen sen erillisen "kovan" kantokopan, joka on kuulemma aika pieni, että onko se turha talvea ajatellen vai ostaisiko samantien pehmeän kopan? Siinäpä pulma.
Eli jos jollain kokemusta, miten kovaan koppaan mahtuu esim. äitiyspakkauksen makuupussi ja vauva toppis päällä, niin mielelläni otan tietoa vastaan...
Ainiin ja niitä jule twinejä olen katsellut itsekin, niin ovat jotenkin hassun korkeat, hepposilta tuntuivat, en tykännyt, mutta muuta kokemusta ei ole kuin liikkeessä nopea vilkaisu.
03.07.2009 22:53
Se voi tuntua että helpommin/nopeammin tulee raskaaksi, kun sitä koko asiaa ei ajattele =) Luulisin..
10.08.2007 07:15
Lähetin sinulle sähköpostia, mutta en ole varma tuliko se perille? =)
09.08.2007 06:06
Tuntuupas helpottavalta kun löysin ikäiseni kuumeilijan! =)
Olen myöskin vm-88 ja vauvakuume on vaivannut jo jokusen aikaa. Valmistuin viime keväänä ylioppilaaksi ja koska en saanut opiskelupaikkaa jatko-opiskeluja varten, olen töissä.
Seurustelen vakituisesti ja olemme poikaystäväni (4 vuotta vanhempi) kanssa olleet yhdessä pari vuotta (asumme yhdessä myös). Olemme puhuneet vauvoista ja lapsen hankkimisesta jo jonkin aikaa.
Itse haluan tehdä lapset, kun olen vielä nuori ja jaksava. Mielestämme aika lapselle on juuri sopiva, vaikka minulla ei ole vielä ammattia. Mutta nyt kun opiskelut eivät ole ns. esteenä ja koska opiskelupaikan saaminen voi viedä vielä montakin vuotta, lapsi on oiken tervetullut perheeseemme. Opiskella kerkeää myös vähän vanhempanakin!! =) Ja lisäksi poikaystävälläni on vakituinen- ja hyväpalkkainen työ, eli rahapuolikaan ei ole huono.
Jätimme ehkäisyn pois kuukausi sitten ja nyt sitten vain odotellaan =)
Hyvänä äitinä oleminenhan ei riipu iästä (yleensä) =)
07.08.2007 17:00
Yritystä kuukausi takana ja kuukautiset alkoivat pari päivää sitten. Sitä kun toivoi että olisi tärpännyt ekasta kerrasta :( Hassua kyllä, mutta vieläkin toivoo/ajattelee, että jos kuitenkin olisin raskaana vaikka kuukautiset ovat alkaneet :) Hölmöä..
Pitäisi vaan olla ajattelematta asiaa, kyllä se vauva tulee sitten kun on sen aika :) Tsemppiä yritykseen!!
05.08.2007 14:11
Paljon onnea odotukseen!! :D
Täällä vielä odotellaan ensi viikkoon ja sitten tiedetään mikä on homman nimi! :)
27.07.2007 07:03
Kiitos valistuksesta! :D Helpotti hieman oloani!
25.07.2007 10:48
ja jännitän teidän tuloksia kun itselläni menee vielä tooosi pitkä aika kun pääsen testailemaan :) Toivottavasti tärppää mahdollisimman monella!!
25.07.2007 07:17
Minäkin olen joskus kuullut tästä kikasta ;D Taitaa olla se parhain tapa tulla raskaaksi?!
25.07.2007 07:12
Tosi paljon onnea sinne päin!!! :D Minäkin ottaisin mielelläni kaikenlaisia neuvoja ja jippoja raskauteen tulemisesta!! :D
25.07.2007 07:02
Itselläni testaus menee ensi viikon puolelle, mutta tuntemukset ovat samoja, tiedä sitten onko mielen tuotetta vain :) Hieman huimausta on ollut ja mahaan jomottaa. Testiä en ole vielä edes uskaltanut ostaa, se vain kuumottelisi siellä laatikon pohjalla vaan enemmän :D
Toivottavasti olisi muuta kuin kuvitelmaa, tsemppiä testaukseen!! :)
24.07.2007 11:15
1 / 1