comanch
katsellen !! Kotieläimet: koirat Kotimaa: --- Koulutus: Ammattikorkeakoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: suunnittelija Siviilisääty: Sinkku Lapset: En halua lapsia
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia3 aloitusta · 10 kommenttia
- Minun mielestä , KYLLÄ .. Polttopuuta ... PALJON . Minne on 40 vuoden aikana ihmisten Järki hävinnyt. Nooh.. KAUPUNKILAISET .. Ei oo minkäänmoista tietoa Ihmiselämästä. "sähkö tulee töpselistä" lämpö jostain kerrostalo huoneistoon. ruoat kaupasta .. jne.... Kaupunkilaiset , kaikki on itsestään selvää , kun pankkitilillä vain euroja.
ps. Olen 70 v. eläke pappa ja vit...aa , Minun elin aikana tapahtui huima kehitys.. ja NYT per..e edellä mennään puuhun. GGrrrrrrrr.... - Voi Juma...ta... Ihmisiä potkitaan säästämään sähköä, palelemaan kodeissaan. PER..le SÄHKÖ MAINOS taulut KAIKKI heti pimeäksi . Mitä muuta turhaa.. Katuvalot joissa ajetaan kulku välineillä .autot ,mopot. Pitää niissä olla PÄIVÄLLÄKIN valot päällä , siis autoissa jne. Tämä maailma on TYHMYYTTÄ täynnä.
- SÄHKÖ... Hinta ON täysin turkin hihasta löydetty.. tietotekniikkalla "hoidetaan " hinnan muutokset .. Mutta.. Ilmastonmuutos... samaan sähkö aiheeseen. Ei sähkö ole luonnon ilmiö.. ihminen kehitti generaattorit ja sähkö vermeet. Paljonko SÄHKÖ Maailmassa Lämmittää Ilmakehää.. Ei suoraan .. kuin osan kokonaisuudesta Mutta minä ajattelen että PALJON. Toki häipyy ajan kanssa avaruuteen.. mutta hitaasti. kun minäkin lämmitän mökki rähjää Sähköpattereilla . Olisi kiva tietää vaikka huomenna klo 12.00 maailman kokonaissähkön määrä kilowateissa .
- Hmmm.. kuinkas tuohon pääsisi mukaan ?? todella kiinnostavaa !
- Huh huh....
VAI ETTÄ AUTOLIIKE KORJAA... Voi Jeeee...s mikä vitsi ;) Johan sie vitsin murjasit ! - Hei ! Saab autoja ei ole valmistettu noin 3 vuoteen.
"Mosseja" ei enää 30 vuoteen. :)))
saabeilla ajetaan vielä pitkät ajat.
Henkilöt ,jotka eivät halua lukea Saab asioista EIVÄT kai ole pakotettu avaamaan Saappeihin liittyviä viestejä. - Moi Pete.
Minun RX -250 meni kokonaanpimeeks..
olsiko sulla kytkentä-kaavioita ja muita huolto manuaalei tuosta toosasta ?? - VOI HYVÄT YSTÄVÄT..
ÄLÄKKÄ SINNE HAKSAHTAKO... KATSOKAA MITKÄ KOROT .... ja käsittelykulut..
Kultaa saa halvemmalla kuin rautaa klarnan koroilla !!! - Saitkos toimimaan.. TÄÄLLÄ AIVAN SAMA ONGELMA..
SIIS TÄYS PASKA KOKO RAKKINE,, ja vasta vuorokaus sitten ostettu.. - Hei...
Ostin noin kuukaus sitten LG edestätäytettävän FD1222 koneen..
Se perkule oli melko hyppyheikki... KUNNES. HUOMASIN---
Siellä sisällä oli vielä hitonmoinen sryrox palanen.. sen sai pois vain ALAKAUTTA..
HUOMIOIKAA.. ETTÄ KAIKKI SUOJA STYROKSIT ON POIS...
TIETYSTI KULJETUS RUUVIT PITÄÄ MYÖS POISTAA