Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olisi kiva, että kirjoittelisitkin - on vähän yksitoikkoista joskus katsella tuota nikkilistaa.
Hällä väliä, vaikka nikittömänäkin kirjoittelet.
Niin sen ymmärsinkin, että sinulla on kolme eri sähköpostiosoitetta, tälle Suomi 24:lle oli niin vaikeaa saada osoitetta, että luovuin yrityksestä - oli liikaa mun heikolle järjelleni, mutta asia selvisi. Kiitos!
Toivottavasti Pystyn valikoimasta löytyi sopivaa nautittavaa ;)
16.06.2007 20:45
harmittaako, kun joskus hulluna hetkenä menin ja poltin kaikki nuoruuden aikaiset päiväkirjat, kun ajattelin, että niitä ei tarvii kenenkään koskaan lukea.
Nyt joskus lukisin itsekkin niitä, kun olen sellainen entisiä aikoja muisteleva ja kaipaava.
Nyt mulla on kalentereita kohta neljältä vuosikymmeneltä ja niihin muistiin kirjoitettuna päivän tapahtumia, mutta ei mitään omia ajatuksia enää.
On niissäkin perillisillä lukemista!
Anopiltani jäi myöskin monen vuosikymmenen kalenterit 40-luvulta eteenpäin ja on niistä monet asiat tarkistettu.
16.06.2007 18:39
pärjäisin - olenhan tähänkin asti pärjännyt, vasta viime syksynä opettelin tietokoneen käyttöä.
Onhan sitä ennenkin tultu ilman toimeen - kieltämättä hyvä apuväline ja mukava ajanviete tämä on.
16.06.2007 12:12
kertoja on tullut tälläinen näytölle.
Ei ole samassa talossa muita tietokoneen käyttäjiä ja mulle ei ole edes tullut mitään outoja sähköposteja.
Olen jatkanut koneen käyttöä edelleen, kun en paljon mitään tästä ymmärrä - poika joskus sitten tarkastaa kaikkia päivityksiä ja asetuksia...
16.06.2007 12:07
Kaunis aamu kylmän yön jälkeen, 0.5 astetta ollut alimmillaan, maassa varmaan pakkasen puolella, huh huh!
Eilen illalla olin kesäteatterissa ja oli siellä kylmä istua pari tuntia - tuuli puhalsi kylmästi, siltä ei katos suojannut.
Kesäteattereita on joka puolella niin paljon, että ainakin joka viikolle riitäisi yksi, jos kaikki kävisi.
Pyynikille olisi kiva päästä, siellä on hyvät ammattinäyttelijät ja näytelmät.
Hyvää viikonvaihdetta nettiystävät teille!
16.06.2007 09:28
On laitetu mietintämyssyyn!
15.06.2007 22:53
mittään piirakkaa oo luvannu tehrä ko siitä hunajalla maustetusta raparperimehusta poolia. Ja jos kelpaa voisin mää sitä sahtia ja poolia tulla jakamaan ko mää oon tuala pystypaarisa joskus ollu juamanlaskijana ja siälä on ollu viime aikoina nin hiljasta ett kyl mää siältä hyvin kerkeen ja kyl mar sit pannaan paarin ovet kii sinä päivänä ko ne kommeet häät on.
15.06.2007 22:18
Sitten on vielä kolmaskin versio klimppisopasta.
Äitini teki maitoliemeen klimppejä ja mausteina oli suola ja kokonaiset pippurit.
Hyvää sekin oli, mutta mukulana oli kaikki ruoka hyvää paitsi koulun papusoppa!
15.06.2007 21:50
ihan sitä mitä kysyinkin!
15.06.2007 21:43
Voiko samalle operaattorille olla kaksi sähköpostiosoitetta?
On se kumma, että taaskin kesken kaiken täytyi kirjautua uudelleen, niin vain Tellastiina oli
häipynyt!
15.06.2007 16:44
oikein vilkas mielikuvitus, niin kaikkia ajattelee...
Joskus sitten osuu oikeaankin.
15.06.2007 16:36
Sitä minä vähän epäilinkin. Tottakai minä nyt Helgen nimenä tiedän. Sen vain halusin tietää mikä hän on miehiään, kun niin tärkeältä tuntui.
Hei Marjapensas ja Krisse, olitte hakoteillä...
15.06.2007 16:11
Nimittäin kaalisoppa ja siellä klimppejä - niinkö tarkoitit?
Mielestäni parasta on kaalisoppa, jossa on kaalin lisäksi vain keittolihaa ja klimppejä. Takuulla monelle ihan outo ruokalaji!
15.06.2007 14:00
mitenkään kuulu, mutta utelias kun olen, niin haluaisin tietää kuka mahtaa olla tämä Helge?
Helgan ymmärtäisin, mutta Helge...
15.06.2007 13:48
kirjeissäni ei paljon historian tutkijoille ole - senpä tähden pitäisi hävittää. Jälkipolvi vain saisi ihmetellä, että onpas mummulla ollut hurja nuoruus!
15.06.2007 08:49
Eihän se maailmanloppu sentään vielä tullut ja pienellä sateellakin selvittiin, synkkiä pilviä oli aamuvarhaisella tuolla eteläisellä taivaalla. Myrskää kyllä vähän liikaa - saa pelätä, koska taas joku puu kaatuu.
Viikonvaihteessa on ainakin täällä päin niin monessa paikassa jotain tapahtumaa, että toivottavasti on kaunista ja lämmintä.
15.06.2007 08:45
Tiskasin juuri astioita ja ajattelin, että ei haise ehkä joku tuoksu on. Minulla on Fairy Original, onhan sitä siten ainakin sitruunan tuoksuista, mutta en ole kokeillut muita.
Klorinia käytän luuttujen puhdistukseen, tulee todella puhtaiksi, kun antaa klorinivedessä niiden liota. Kirkastaisiko myös tummuneet astiat?
Meillä kun on ruosteinen vesi ja se tuottaa ongelmia vähän kaikkeen.
15.06.2007 08:34
nuukuutta,vaikka kirjeet on tallessa!
On minullakin kaikki saamani kirjeet kulkeneet mukana, ensimmäiset ovat yli viidenkymmenen vuoden takaa. Olen ajatellut, että ne pitäisi hävittää, etteivät jäisi jälkipolvien luettavaksi, mutta en ole malttanut niistä luopua. Joskus istun vintillä ja luen niitä - kaihoten muistellen...
Jonkinlaista hupsuutta sekin!
15.06.2007 08:26
Kauniita unia!
14.06.2007 22:47
nyt ensin löytäisitte sulhasenkin jostain, ai niin, jos se Aulis putkahtaisi jostain esille...
Morsmaikkukin on tainnut kadota!
Kai huomaatte, että tässä on ikuinen pessimisti!
14.06.2007 22:17
101 / 123