Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
mutta kun nuolee hännän alustansakin! D)) Kissa soittaa viulua tai paremminkin bassoa silloin, kuvitelkaas sitä! Tätä ei ole tarkoitettu vinoiluksi, vaan ihan pilke silmäkulmasa kirjoitin!
29.04.2009 10:38
äänestä EU-vaaleissa. Ainoa kerta, kun EU on saanut minut vaaliuurnalle oli silloin kun sanoin ei EU:lle. Ei siellä Suomen ääni paljon paina on siellä sitten kuka hyvänsä, kyllä siellä on suuremmat suut määräämässä. Mutta sielläpä ollaan...
28.04.2009 19:00
linkin, mutta sain siihen täällä niin tyypillisen vastauksen, että poistin sen. Anteeksi, että häiritsin!
26.04.2009 21:12
En laita simaan rusinoita - ovat aika inhoittavia ne pehmeät, pulleat rusinat siellä siman joukossa. ;)
26.04.2009 20:31
kai oli vastaaminenkin sellaiseen viestiin, jota ei osannut lukea - lukihäiriö kai minullakin. Jos todella asia on niin kuin sinä sen olet ymmärtänyt, niin tottakai siinä sitten kimpaantuu kun yksi vaan hehkuttaa, kuinka erinomaista on mummous! Mitä me tästä opimme? Emme kai mitään, taas kun näkee jonkin aloituksen, joka kiinnostaa, niin kone vaan laulamaan. Siinä se!
26.04.2009 16:10
kerran vettää tätä ommaa levveetä murrettani. Ei tätä kyl oo paljon näkyny enkä määkä mikkään merkillinen murretaituri oo. Niin sitä vaan, ett ommaar tolla Turun murteella ja Rauman giälel vissi ero. Kai se ourommasta voi tuntua samallaiselta. Sitä Laitilan plikan juttua kuuntelee oikeen miälellänsä, Heliä meinaan tarkoitan. Tää mitä mää ny yritän kirjoittaa on oikeen mun lapsuuren aikaista murretta. Ny mää asun pualivälisä, kun lähtis lapsuusmaisemista Raumalle ja sit mun puhheeseeni on sevonnu vähän joka laija. Tää on kyl mun miälestäni niitä kamalampia murteita mitä Suamesta löytyy, ei sitä paljon viitti puhhuu, joskus vähän lämpimikseen höpöttää.
26.04.2009 10:28
Hieno keväinen päivä on tulossa, tuuli vain taitaa tehdä päivästä eilistä viileämmän. Mutta kyllä se kevättä on, linnut laulavat vimmatusti ja sinivuokotkin ovat jo alkaneet kukkimaan. Niin, sitä vain tulin sanomaan, että Ainot minullakin on, pyysin niitä edellisvuonna joululahjaksi, silloin ei vielä tainnut naisilla olla Reino-buumia. Hyvät ne ovat, ihan mummun näköiset. Kaunista pyhäpäivää kaikille!
26.04.2009 10:13
mutta minulla on se paha tapa, että jankutan ja jankutan, ellen saa asiasta selvää. Niinpä vieläkin kysyn, mikä sinua mättää tässä asiassa. Pyysin jo sinun toisessa ketjussasi selvitystä rautalangasta väännettynä, niin miksi et tee sitä, annat vain vihjailuja. Kuten kirjoitit, asiat voi käsittää monella tavalla, siksi olisi parempi selittää ne kunnolla. Jään odottamaan selkokielistä vastaustasi! Kirjoitellaan!
26.04.2009 10:03
on ensi maanantaina 27.4.2009. Tiedä sitten mitä päivää sinä tarkoitat...
25.04.2009 21:46
Autoimme rahallisesti kun poika osti talon, vaikka velkaakin tietysti joutui ottamaan. Lisäksi mieheni teki talkoilla talon remontin ja rakensi autotallin. Autoa varten on lainattu rahaa 0-prosentin korolla, ehdolla, että maksaa takaisin pikkuhiljaa. Tottakai sitä aina mahdollisuuksien mukaan auttaa, jos sattuu jotain äkkinäisiä menoja tulemaan. Itse olen melkein aina käytettävissä, kun lapsenpiikaa tarvitaan, ovat vielä niin pieniä lapsenlapset, että rahallista apua eivät tarvitse. Loppukaneettina vielä aloittajalle, että ei kannata välittää noista ei aina niin mukavista sivuhuomautuksista. Tulet huomaamaan, että niitä riittää...
25.04.2009 21:14
On, se on huono kysymys. Juu juu, näin että kysymys ei ollut osoitettu minulle, mutta vastasin silti.
25.04.2009 19:03
Minä yleensä sanon, että en kadehdi mitään, mutta kyllä vaan pikkasen alkaa vihertämään, kun luin sinun kesäkukantaimistasi. Tässä vaiheessa ei ole kadehtimista, mutta sitten kun on kesä kauneimmillaan ja sinun kaikki tuhansissa laskettavat kukkasi loistavat täydessä hehkussaan... Missä sinä ne kaikki kasvatat ennen kuin saat ne kasvihuoneeseen? Minä joskus olen jotain yrittänyt esikasvattaa, mutta eipä niistä tahdo mitään tulla. Onnea ja menestystä kukkasiesi parissa!
25.04.2009 17:35
En minäkään sitä viestiä oikein ymmärtänyt, anteeksi, että silti täytyi siihenkin jotain naputella. Enkä käsitä nytkään mikä sinut sai niissä vastauksissa kimpaantumaan. Olisit nyt sitten vääntänyt sen rautalangasta meille tyhmille mitä sillä tarkoitit ja selittänyt mikä meni vastauksissa metsään. Hyvää viikonloppua kaikille mummeleille!
25.04.2009 16:37
mutta usein se polku vie naapuriin, jossa on kaksi suloista lastenlasta ja valitettavasti taitavat siihen kahteen jäädä. Olen niin monasti täällä toitottanut, kuinka ihanaa on olla mummu, että ei siitä sen enempää.
25.04.2009 14:58
Prismasta minä ostin talvella 23:n numeroiset vaaleanpunaiset Reinot pojantyttärelle ja kyllä oli tyttö onnellinen Reinoissa tepsutellessaan, kun toisella mummullakin on Reinot. Voipi olla, että enää ei Reinoilla ole paras sesonkiaika, mutta kyllä niitä kaikenkokoisia on ja on punertavia, sinertäviä ja niitä perinteisiä ruskeita. Löytyypä Sarpin Reino-ruislestiäkin, siis ruisleipää!
24.04.2009 17:54
oli viime kesänä kolme poikasta. Yksi joutui kotkan kynsiin. Saaristomeren pesällä ei viime kesänä pesintä onnistunut. Tässä vielä linkki Viron pesäkameroille. Lehtopöllöllä on jo poikaset. http://www.eenet.ee/EENet/
23.04.2009 16:38
Onhan se helppoa tehdä aloitus ja laittaa linkkiä linkin perään. Levyraatiko vai mikä tämän on määrä olla. Olisit voinut avata vähän keskusteluakin.
23.04.2009 16:27
että millään tasakymmenellä ei oikein tiedä mihin kuuluisi? Itse olen jo kuusikymmentäkin täyttänyt, mutta tänne vuosikymmenelle tullessa olin ihan paniikissa. Että seitsemännellekymmenelle siirryttiin...;)
23.04.2009 11:32
sieltä hakea - Optimisti-Orvokin viestissä se on tässä ketjussa ensimmäisenä, että kiitos vaan!
22.04.2009 12:59
Minnii on miniä tään puolen murteella. Kyl Heli varmasten tiätää millai Laitlas puhuta, kyl kai se sillai o!
22.04.2009 12:54
33 / 123