Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos aloittajalle kivasta ketjusta.
Luin nyt sen alusta asti ja ajattelin, että onpa nyt ihmeellistä, kun ei yhtään ilkeilijää ole ehtinyt joukkoon ja eikös vaan tämä tilastokeskuksen neropatti heittänyt viestinsä mukaan.
Turha on sitä puolustella, ei siinä ollut leikkiä pätkääkään.
Ja sitten se paljon puhuttu sisäpiiri!
Miten voi muodostua sisäpiiriä, kun suurin osa kirjoittaa nikittömänä?
Mistä sitä tietää kuka vastaa ja kenelle?
Se sisäpiiri on sellainen juttu että se on aina täällä kummitellut ja niin varmaan on tuomiopäivän tappiin asti, Meirikkiä lainatakseni.
Aloittajalle vielä, en millään pahalla kirjoittanut siitä aamun torkun talon hävittämisestä, sehän nyt vaan on sellainen sanonta.
Hauskaa illan jatkoa kaikille!
Kirjoitellaan. ♥♥♥
02.04.2009 21:07
ne tahtoisin niin elää uudelleen...
Miksi huutelet puskista,
ei silloinkaan niin tehty...
02.04.2009 12:58
Jopa oli päiväjärjestys!
Et kai joka päivä voi tuota noudattaa?
Sehän on jo itsensä orjuuttamista... ;)
02.04.2009 11:46
"Nettituttuko" olet?
Nyt pistit aivot raksuttamaan!
Olen minä ohjeita lukenut miten niitä pitäisi leikata, mutta se on sitten eri asia mennä niitä leikkaamaan!
02.04.2009 11:43
meidänkin omenapuut!
Ovat ainakin kuusikymmentä vuotta vanhoja enkä minä niille mitään osaa tehdä sen paremmin kuin isäntäkään.
Ovat ihan villiintyneitä, mutta omenia niihin silti tulee, punaista kanelia on suurin osa.
Joskus summamutikassa olen niitä vähän harvennellut!
02.04.2009 11:09
Tyttäreni on aika omatoiminen ja tekee kaikki toimet itsenäisesti. Kelloa ja kiirettä ei vain tunne, joten aamuisin on aina se iänikuinen hoputtaminen kuten muulloinkin johonkin lähdettäessä.
Se on tosiaan hyvä, että saa päivisin käydä työkeskuksessa tai nykyään ne ovat työhönvalmennuskeskuksia, on jotain toimintaa, ei tarvitse vallan olla kotona. Täällä syrjäkylillä kun on ne harrastukset ja virikkeet heille aika vähissä tai ei siis ole mitään.
Hyvin meillä menee, kiitos teille kannustavista sanoista!
02.04.2009 11:04
En ole moisesta ikuna kuullutkaan!
Mielestäni talkkunajauhot tehdään kaurasta.
Mukulana olen talkkunaa syönyt ja se tehtiin piimään, sekoitettiin ja laitettiin sokeria (paljon) joukkoon, en ole erikoisemmin talkkunan ystävä.
Puolukkahilloon sekoitettuna se on hyvää ja vaatii myös runsaasti sokeria - marjapöperöksi sitä sanottiin.
Ihan alkoi mieli tekemään, pitäiskö kauppareissulla ostaa talkkunajauhoja...
02.04.2009 10:04
on Satakunnassakin - toivottavasti se siitä kirkastuu...
02.04.2009 09:42
Ihan pikkuisen kadehdin sinua, joka olet jo ehtinyt tehdä vaikka mitä tähän mennessä!
En ymmärrä, että ihminen voi olla noin energinen, että jo kuuden aikaan aamupalalla - pyörittelen päätäni vain.
Soittaa minullakin kello joka arkiaamu 6.50,
mutta niin mielelläni vetäisin vielä peittoa korviin.
Itse en lähde minkään, mutta kehitysvammainen tyttäreni on saatava tien viereen puoli kahdeksaksi.
Minä sitten haen lehden ja lorvin tuvassa ja joskus menen vielä nokosille.
Monta kertaa tulee mieleen, että onkohan aamun torkku jollain tapaa huonompi ihminen, sanotaanhan sen tavan talonkin hävittävän.
Ei kai, ei minulla ainakaan vielä ole sitä pelkoa. ;)
Päivän jatkoa kaikille, olet sitten virkku tai torkku!
02.04.2009 09:00
koulussa joku kävi näyttämässä elokuvan Pikku-Matti maailmalla, siis ihan kouluajalla.
Elokuvateatterit olivat kirkonkylässä ja ensimmäinen aikuisten leffani oli Kasarmin tytär, olin silloin 13-v.
Pääosassa oli Elina Pohjanpää, joka oli pitkään suosikkinäyttelijäni.
Enpä sitä muuten muistais, mutta katsoin vanhasta, mustakantisesta lauluvihkostani, johon olen laittanut ylös katsomani elokuvatkin silloin joskus nuorena.
Kuinka onkaan ne sattuneet säilymään matkassa mukana.
01.04.2009 17:28
Anteeks ny vaan, et määki asun täälä maalla syrjäkylillä ja sää Hatsa jourut munki elättään, mut en mää vaan sinne kivierämaahanka viitti ennää muuttaa.
Ja sama kai se on, misä mää sitä eläkettäni nostan ja kyl maar mää sillä toimeen tuun, ettei sun tartte musta hualta kantaa.
Anteeks viälä toisenki kerran, et mää tulin kyl ny ninko vähän väärälle reviirille.
Hyvvää yätä vaan sulle Hatsa ja koita kestää...
29.03.2009 22:24
Yön aikana oli tullut liki kymmenen senttiä lunta, että se siitä kevään tulosta.
Vaikka eikö vanha sanonta ole, että uusi lumi on vanhan surma?
29.03.2009 14:21
Ihmetyttää digiboxi kun ei automaattisesti siirry, kun jo ikivanha videokin sen osasi.
Auton kelloa en viittä kuukautta varten siirtänytkään ja aiheutti se joskus hämminkiä, että onko kello jo noin paljon.
Kaikkia muita kelloja sitten saikin sitten taas urakaalla siirrellä etiäpäin.
Harmittaahan se aamulla nousta tuntia aikaisemmin ylös, kun illalla ei kuitenkaan aikaisemmin uni tule.
29.03.2009 12:15
Se on Vapaa Valinta ja tietääkseni samaa ketjua kuin Tokmannikin, Tarjoustalokin kuuluu samaan Tokmanni-konserniin.
28.03.2009 16:30
Kiinnostaahan se - lottopotti, ainakin enemmän kuin tikut!
Lotottu on ja mun puolestani saisi olla vaikka kymmenen täysosumaa, kunhan vain olisin itse yhtenä.
On se niin järisyttävän iso potti jaossa, että ihan väärin on jos se menee yhdelle. Mitä sellaisella rahamäärällä tekisi? Jakaisi tietysti vähän sinne sun tänne, mutta sittenkin...
28.03.2009 15:57
meillä oo Tokmanniaka -
on vaan "Vapis"!
28.03.2009 14:14
kuka vastaa kenellekin, kun ei ole sitä vakinikkiä.
Voisi ainakin samassa ketjussa käyttää aina sitä samaa "lauseen pätkää"
millä on ensimmäisen viestinsä kirjoittanut!
26.03.2009 09:44
Niinkö luulet, että itseni kanssa keskustelisin?
Niin höppänä en sentään vielä ole.
Vähän kyllä hätkähdin, kun aloittajan nikin näin!
24.03.2009 19:19
Onhan se niin, että nuorena ne ikäerot huomasi ja olivat olevansa ihan valtavat.
Kun itse oli parikymppinen niin viisikymppinen oli jo ikäloppu.
Nyt on ero paljon kaventunut, syytä en tiedä, mutta pidän kymmenen vuotta minua vanhempia jo melkein samanikäisinä.
Olenko sitten itse niin vanha mieleltäni, koska jo kirjoituksen perusteella yli seitsemänkymppiseksi luokitellaan?
Eipä hätiä mitään, kaikki olemme juuri sen ikäisiä kuin syntymäaika näyttää, olkootkin kukin sitten mieleltään minkä ikäinen tahansa.
24.03.2009 12:15
mutta metsään menit, enpäs olekkaan vielä heti kohtakaan seitsemänkymmenen, että se niistä arvauksista!!!
"Ei kaikkien tarvitse aina laulaa samaa virttä.
Onko niin, että Suomi ja Suomessa käytävät keskustelutkin on alistettu konsensukselle eli keskustelu täällä tarkoittaa vaikenemista yhdessä sen jälkeen,kun joku on sanonut,että tätä mieltä sopii olla?"
Vähän mielestäni on ristiriidassa kirjoituksesi,
kun sanot, että ei kaikkien tarvitse laulaa samaa virttä ja kuitenkin moitit niitä, jotka ovat eri mieltä.
Vai enkö siis ymmärrä kirjoitettua tekstiä, osaan vain naputella sanoja peräkkäin!
24.03.2009 11:22
36 / 123