Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

2447

  1. kirjoituksesi tarkoitusta, koska todennäköisesti sinulla on vielä ainakin kaksikymmentä vuotta edessäsi ennenkuin tulet tähän ikään.
    Luulenpa ettet silloin huomaa enää eroa onko kirjoittaja kuus-tai seitsemänkymppinen.

    Jos menisit lukemaan seuraavan ikäluokan kirjoituksia ja tulisit sitten kertomaan eroista.
    Molemmilla palstoilla on asiaa ja hömppää!
  2. työpaikkani oli 15-vuotiaana kylän puhelinkeskuksessa "sentraalisantrana".
    Keskus oli eräässä talossa, minä hoidin puhelut päivisin, talon väki iltaisin ja öisin.
    Kivaa se oli!

    Tiilentekijä on myös kadonnut ammatti.
    Isäni teki kattotiiliä 50-luvulla käsipelillä, monet santaämpärit olen kantanut ja tiiliä pinonnut.!

    Savitiiliäkin joku kiertävä tekijä kävi tekemässä ja sitten ne tiilet poltettiin miilussa ja kylän nuoret kokoontuivat iltaisin tiilimiilulle.

    Kaikkea sitä on ehtinyt kokea ja nähdä!