Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. Kekkosen luvalla naimisiin - kahdesti!

Ensimmäisen kerran Teemu Perälä meni naimisiin vuonna 1966, jolloin hän oli 17-vuotias. - Esikoinen tuli ihan yllättäen
    Miehen logiikka
    2
    119
  2. Kysymyksiä.

Onko negatiivisuus älykkyyttä? Onko ahneus hieno arvo? Onko ilkeys ihmisyyttä? Onko ylläpito homo jos se poistaa tämä
    Miehen logiikka
    4
    116
  3. Tykkäättö te muutkinmiehet kotitöistä?

http://www.kotirobotti.com/kauppa/product_info.php/cPath/26/products_id/188?osCsid=c3141f9d7d2e7e00a793e08e92f26aad Mä
    Miehen logiikka
    6
    114
  4. Mitäs ny sitte?

Leijonapullo meni jo? Enkä eres kölähtäny.
    Miehen logiikka
    9
    109
  5. Onko mulla täällä kavereita?

Akka oli tyttöporukkansa kanssa taas eilen saunaillassa, niinku lähes joka kuukausi tekevät, missä ei sinänsä mitään pah
    Miehen logiikka
    26
    106
  6. Yle Teemalta tulis

häjyt-myytistä dokkari NYT! Aattelin vaan kun mua on täällä niin monesti siihen myyttiin rinnastettu. Vasten parempaa t
    Miehen logiikka
    5
    101
  7. Miksi valtionyhtiöiden

bonusjärjestelmät eivät kestä päivänvaloa? Miten se on edes lain mukaan sallitua, että firman kirjanpidosta ei selviä, e
    Miehen logiikka
    2
    97
  8. Kaikilla on mahdollisuus

http://www.youtube.com/watch?v=7y8Zrypijrc
    Miehen logiikka
    0
    95
  9. Jos

itte teköö viiskyt euroa tunti töitä, niin eikö silloin kannata palkata siivooja tekemään oma osuus kotitöistä? En sano,
    Miehen logiikka
    4
    92
  10. Astetta vaikeampi galluppi.

1. Selitä populismi omin sanoin ja miten sen ymmärrät. 2. Selitä rohkaiseminen omin sanoin ja miten sen ymmärrät.
    Miehen logiikka
    0
    92
  11. Jahajaha,

nytkö voi sitten kirjotella ihan mitä sattuu ja sitten vaan pokalla väittää, että vinosilmät on kaapannu mun salasanan j
    Miehen logiikka
    4
    88
  12. Suomi24 Oy mainostaa Voicella.

Ne joutuu jo mainostamaankin kun palvelu on niin persiistä, että puskaradiossa ei liiku kuin haukkuja.
    Miehen logiikka
    6
    86
  13. Tietopaketti Ev.lut. kirkosta

Ehtoollinen Nuori pappi oli kirkossa niin hermostunut ensimmäisen ehtoollisen kanssa, ettei voinut edes puhua kunnolla,
    Miehen logiikka
    1
    84
  14. Tää

hierova tuoli on kyllä kätevä.
    Miehen logiikka
    1
    84
  15. Jos saisit valita,

niin ottaisitko sänkyysi yhden vai kaksi naista?
    Miehen logiikka
    12
    84
  16. Mitä lasissa?

Tultiin baarista. Hieno oli paikka. Taliskeria tässä kupittelen. Yksin.
    Miehen logiikka
    2
    83
  17. 1
    77
  18. Voi BB,

ei siis voi olla totta. Ootteko kuunnellu sen silikonitissisen ison blondin juttui siinä? Toisaalta, se saa kaikki muut
    Miehen logiikka
    1
    73
  19. Muuten,

palamisessa ei synny häkää tai jos syntyykin, niin se tekee vain hyvää keuhkoillemme. Ajatelkaa itseämme, jos ei kasvih
    Miehen logiikka
    0
    71
  20. Eikö nuo

tsirra ja frost-free voisi hankkia huoneen jostain niin kaikki voittais? Ne sais kaipaamaansa huomiota toisiltaan ja me
    Miehen logiikka
    1
    63