relaxed

![]()
Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
501
Kommenttia
16171
Tykkäättö te muutkinmiehet kotitöistä?
http://www.kotirobotti.com/kauppa/product_info.php/cPath/26/products_id/188?osCsid=c3141f9d7d2e7e00a793e08e92f26aad Mä6105Kekkosen luvalla naimisiin - kahdesti!
Ensimmäisen kerran Teemu Perälä meni naimisiin vuonna 1966, jolloin hän oli 17-vuotias. - Esikoinen tuli ihan yllättäen2101Yle Teemalta tulis
häjyt-myytistä dokkari NYT! Aattelin vaan kun mua on täällä niin monesti siihen myyttiin rinnastettu. Vasten parempaa t597- 296
Miksi valtionyhtiöiden
bonusjärjestelmät eivät kestä päivänvaloa? Miten se on edes lain mukaan sallitua, että firman kirjanpidosta ei selviä, e293Onko mulla täällä kavereita?
Akka oli tyttöporukkansa kanssa taas eilen saunaillassa, niinku lähes joka kuukausi tekevät, missä ei sinänsä mitään pah2693- 089
Jos
itte teköö viiskyt euroa tunti töitä, niin eikö silloin kannata palkata siivooja tekemään oma osuus kotitöistä? En sano,486Astetta vaikeampi galluppi.
1. Selitä populismi omin sanoin ja miten sen ymmärrät. 2. Selitä rohkaiseminen omin sanoin ja miten sen ymmärrät.086- 982
Jahajaha,
nytkö voi sitten kirjotella ihan mitä sattuu ja sitten vaan pokalla väittää, että vinosilmät on kaapannu mun salasanan j481- 180
Tietopaketti Ev.lut. kirkosta
Ehtoollinen Nuori pappi oli kirkossa niin hermostunut ensimmäisen ehtoollisen kanssa, ettei voinut edes puhua kunnolla,179Suomi24 Oy mainostaa Voicella.
Ne joutuu jo mainostamaankin kun palvelu on niin persiistä, että puskaradiossa ei liiku kuin haukkuja.679- 1275
- 273
- 172
Voi BB,
ei siis voi olla totta. Ootteko kuunnellu sen silikonitissisen ison blondin juttui siinä? Toisaalta, se saa kaikki muut170Muuten,
palamisessa ei synny häkää tai jos syntyykin, niin se tekee vain hyvää keuhkoillemme. Ajatelkaa itseämme, jos ei kasvih067Eikö nuo
tsirra ja frost-free voisi hankkia huoneen jostain niin kaikki voittais? Ne sais kaipaamaansa huomiota toisiltaan ja me156