Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. Tykkäättö te muutkinmiehet kotitöistä?

http://www.kotirobotti.com/kauppa/product_info.php/cPath/26/products_id/188?osCsid=c3141f9d7d2e7e00a793e08e92f26aad Mä
    Miehen logiikka
    6
    105
  2. Kekkosen luvalla naimisiin - kahdesti!

Ensimmäisen kerran Teemu Perälä meni naimisiin vuonna 1966, jolloin hän oli 17-vuotias. - Esikoinen tuli ihan yllättäen
    Miehen logiikka
    2
    101
  3. Yle Teemalta tulis

häjyt-myytistä dokkari NYT! Aattelin vaan kun mua on täällä niin monesti siihen myyttiin rinnastettu. Vasten parempaa t
    Miehen logiikka
    5
    97
  4. Ei

sitte.
    Miehen logiikka
    2
    96
  5. Miksi valtionyhtiöiden

bonusjärjestelmät eivät kestä päivänvaloa? Miten se on edes lain mukaan sallitua, että firman kirjanpidosta ei selviä, e
    Miehen logiikka
    2
    93
  6. Onko mulla täällä kavereita?

Akka oli tyttöporukkansa kanssa taas eilen saunaillassa, niinku lähes joka kuukausi tekevät, missä ei sinänsä mitään pah
    Miehen logiikka
    26
    93
  7. Kaikilla on mahdollisuus

http://www.youtube.com/watch?v=7y8Zrypijrc
    Miehen logiikka
    0
    89
  8. Jos

itte teköö viiskyt euroa tunti töitä, niin eikö silloin kannata palkata siivooja tekemään oma osuus kotitöistä? En sano,
    Miehen logiikka
    4
    86
  9. Astetta vaikeampi galluppi.

1. Selitä populismi omin sanoin ja miten sen ymmärrät. 2. Selitä rohkaiseminen omin sanoin ja miten sen ymmärrät.
    Miehen logiikka
    0
    86
  10. Mitäs ny sitte?

Leijonapullo meni jo? Enkä eres kölähtäny.
    Miehen logiikka
    9
    82
  11. Jahajaha,

nytkö voi sitten kirjotella ihan mitä sattuu ja sitten vaan pokalla väittää, että vinosilmät on kaapannu mun salasanan j
    Miehen logiikka
    4
    81
  12. Tää

hierova tuoli on kyllä kätevä.
    Miehen logiikka
    1
    80
  13. Tietopaketti Ev.lut. kirkosta

Ehtoollinen Nuori pappi oli kirkossa niin hermostunut ensimmäisen ehtoollisen kanssa, ettei voinut edes puhua kunnolla,
    Miehen logiikka
    1
    79
  14. Suomi24 Oy mainostaa Voicella.

Ne joutuu jo mainostamaankin kun palvelu on niin persiistä, että puskaradiossa ei liiku kuin haukkuja.
    Miehen logiikka
    6
    79
  15. Jos saisit valita,

niin ottaisitko sänkyysi yhden vai kaksi naista?
    Miehen logiikka
    12
    75
  16. Mitä lasissa?

Tultiin baarista. Hieno oli paikka. Taliskeria tässä kupittelen. Yksin.
    Miehen logiikka
    2
    73
  17. 1
    72
  18. Voi BB,

ei siis voi olla totta. Ootteko kuunnellu sen silikonitissisen ison blondin juttui siinä? Toisaalta, se saa kaikki muut
    Miehen logiikka
    1
    70
  19. Muuten,

palamisessa ei synny häkää tai jos syntyykin, niin se tekee vain hyvää keuhkoillemme. Ajatelkaa itseämme, jos ei kasvih
    Miehen logiikka
    0
    67
  20. Eikö nuo

tsirra ja frost-free voisi hankkia huoneen jostain niin kaikki voittais? Ne sais kaipaamaansa huomiota toisiltaan ja me
    Miehen logiikka
    1
    56