Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. Hienoa!

Olen kateellinen.
  2. Minkälainen on sitten hyvä nainen?
  3. Minä luotan rakkauteen. Pelkkä rakkaus ei kuitenkaan riitä parisuhteessa, mutta rakkaus luo tahdon ja ne yhdessä riittää, koska ne yhdessä pistää asiat tapahtumaan.

Minä olen tässä viime aikoina pohtinut paljon asiaa. Ollaan vaimon kanssa myös keskusteltu paljon asiasta. Minä olen miettinyt, että mihin olen valmis ja mihin en ole valmis. Ainoa asia mihin en ole valmis on, että jakaisin vaimoni jonkun miehen kanssa parisuhdemielessä. Seksiä voin harrastaa yhdessä vaimoni ja vieraan miehen kanssa, koska se on vain seksiä. Minulle olisi kova paikka ainoastaan se, että joku toinen mies voisi parisuhdemielessä antaa vaimolleni jotain sellaista mihin minä en miehenä kykene. Sen sijaan minulle ei olisi ongelma jos vaimoni haluaisi alkaa parisuhteeseen naisen kanssa, vaikka en itse olisi siinä mitenkään mukana. Koska minä tiedän entuudestaan se, että on asioita joita vain nainen voi toiselle naiselle antaa, joten se ei aiheuttaisi minulle mitään riittämättömyyden tunnetta.

Minulla on kuitenkin niin kova luotto, että en usko hänen löytävän parempaa, en myöskään usko hänen etsivän parempaa. Annan hänen todellakin mennä aina kun haluaa. Kyllä kissakin aina kotiin palaa. Ainakin niin kauan kun kotiin on hyvä tulla.

Mitä mahdolliseen tartuntaan tulee. Ei ole oikein mahdollista, että hän salaisi minulta tartunnan. Koska ei meillä ole sellaisia salaisuuksia. Jos hän haluaa käydä vieraissa(mitä ei ole tapahtunut), niin kunnioituksesta minua kohtaan kertoo siitä etu- eikä jälkikäteen.
  4. Tiesin tämän vähän vaikeaksi aiheeksi tänne, koska tähän ei voi lonkalta heittää mitään vaan asiaa pitää oikeasti miettiä ja vastata vasta sitten. Tai sitten jättää kokonaan vastaamatta. Tämä kaikki ei sovi tämän palstan luonteeseen.

Minä väitän, että iso osa ihmisistä luulee rakastavansa, mutta todellisuudessa ne yrittää vain omistaa, eivätkä ymmärrä rakkaudesta hölkkäsen pöläystä.

Toisesta ollaan mustasukkaisia. Määrätään toisen menoja ja tuloja, ajankäyttöä. Sanotaan mikä on sallitua ja mikä ei ole sallittua. Jne. Se sama ihminen kuitenkin väittää rakastavansa sitä toista ja perustelee määräämisensä tunteillaan ja sillä rakkaudellaan. Perusteena on vielä se, että se kuuluu parisuhteeseen.

Toista ei voi omistaa -se on hienoin oivallus parisuhteessa. Kun sen asian OIKEIN oivaltaa.

Omaisuuden ja rakkauden yhteneväisyys on huolenpito. Mitään muuta yhteistä niillä ei olekaan. Rakkaus antaa ihmisen olla sellainen kun se on, antaa tulla ja mennä niinkuin se haluaa. Toisin kuin esim. työntekijältä ostettu aika. Ihmisen aika on vain silloin toisen ihmisen omaisuutta. Omaisuudellesi voit määrätä mitä sille teet, et elämänkumppanillesi. Jos haluaa jakaa elämänsä jonkun kanssa, se pitää päästää irti ja sallia kaikki. Jos siihen ei kykene niin ei rakasta, yrittää vain omistaa.