Neideimmät miespalstalaiset

hahmotelma.

Neitimäisin on tietenkin Temppuilija, mutta oletko muissa miehissä huomannut samaa, kuten minä?

27

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • y.b..

Miten se neitimäisyys ilmenee, siis kirjoituksissa? Tää on kiinnostavaa.

En osaa sanoa, onko joku mies neitimäinen täällä, mutta itse olen löytänyt palstalta "äijämäisyyteni". Jotenkin erityisesti tänä vuonna. Siis kontra ehkä palstan muihin naiskirjoittajiin. Jännä, että se ilmeni täällä, eikä esim. tietyssä äiti-porukassa aikoinaan, kun lapset oli pieniä.. Siellä kun kumminkin oli aika monenlaisia naisia. Noh, mut hyvä, että löytyi, niin tunnen taas itteäni paremmin.

• crocuta-crocuta

Siis kun keskustelevat suhteista ja tunteista ja rakkaudesta. Siis palstan aiheista, tavallaan.

• y.b..
        crocuta-crocuta kirjoitti:

Siis kun keskustelevat suhteista ja tunteista ja rakkaudesta. Siis palstan aiheista, tavallaan.

Okei. Mutta kyllähän relallakin oli just aiheeseen liittyvä aloitus ja monella muullakin miehellä on ollut. Ei kai ne aihepiirit vielä neitiä tee. Mäkin keskustelen noista aiheesta, enkä koe olevani eritysen neitimäinen. Ei se miestä miehekkäämmäksi tee, jos jättää jotkut aihepiirit keskustelematta.

• crocuta-crocuta kirjoitti:

toisilla siihen on kykyä, toiset taas tyytyvät vahtaamaan mitä muut kirjoittelee ... olen huomannut saman tuolla muuallakin

• d-holbach.
        y.b.. kirjoitti:

Okei. Mutta kyllähän relallakin oli just aiheeseen liittyvä aloitus ja monella muullakin miehellä on ollut. Ei kai ne aihepiirit vielä neitiä tee. Mäkin keskustelen noista aiheesta, enkä koe olevani eritysen neitimäinen. Ei se miestä miehekkäämmäksi tee, jos jättää jotkut aihepiirit keskustelematta.

Niin, rela on tyypillinen tuulipukukansalainen, katsoo varmaan kauniit ja rohkeat, kuten ratikkakuskikin. Ehkä neitimäinen on väärä sana, mutta jollain tavalla pehmoja miehiä tämä palsta on täynnä. Temppuilija on pehmoin, mutta se saattaa johtua homoudesta.

• y.b..
        d-holbach. kirjoitti:

Niin, rela on tyypillinen tuulipukukansalainen, katsoo varmaan kauniit ja rohkeat, kuten ratikkakuskikin. Ehkä neitimäinen on väärä sana, mutta jollain tavalla pehmoja miehiä tämä palsta on täynnä. Temppuilija on pehmoin, mutta se saattaa johtua homoudesta.

Niin, nyt on kumminkin vuosi 2012. Mä luulen että suurin osa alle 70v. miehistä on nykyään aika pehmoja. Eri tavoilla. Kaikki miehet ei kirjoittele s24:ssa, enkä osaa sanoa, millä tyylillä ne kirjoittelisi, jotka ei kirjoittele, mutta se pehmeys tulee ihmisissä esiin niin kovin eri tavoin. Kuten naisissakin. Mä en täällä kirjoittelevien seksuaalisista suuntautumista tiedä (kuten et sinäkään, muuta kuin omastasi?) mutta ei sekään ihmisen pehmeyteen minusta pääasiallisesti vaikuta, mitä homoja ja lesboja tunnen.

• y.b.. kirjoitti:

Niin, nyt on kumminkin vuosi 2012. Mä luulen että suurin osa alle 70v. miehistä on nykyään aika pehmoja. Eri tavoilla. Kaikki miehet ei kirjoittele s24:ssa, enkä osaa sanoa, millä tyylillä ne kirjoittelisi, jotka ei kirjoittele, mutta se pehmeys tulee ihmisissä esiin niin kovin eri tavoin. Kuten naisissakin. Mä en täällä kirjoittelevien seksuaalisista suuntautumista tiedä (kuten et sinäkään, muuta kuin omastasi?) mutta ei sekään ihmisen pehmeyteen minusta pääasiallisesti vaikuta, mitä homoja ja lesboja tunnen.

on itsetuntokysymys, kokeeko, että on varaa näyttää oma haavoittuvuus

• y.b..
        temppuilija kirjoitti:

on itsetuntokysymys, kokeeko, että on varaa näyttää oma haavoittuvuus

Joo, mä luulen, että sodan jälkeen syntyneillä miehillä alkaa olla jo varaa, enenevissä määrin, mitä nuorempi on.

• y.b.. kirjoitti:

Joo, mä luulen, että sodan jälkeen syntyneillä miehillä alkaa olla jo varaa, enenevissä määrin, mitä nuorempi on.

totta ... sota kollektiivisena traumana ... olen ollut isoisäni kautta kosketuksissa niihin .. mutta omani toimi siinä välissä puskurina, joten minulla on varaa - kaatuneiden sukulaisteni verellä hankittu oikeus olla oma itsensä

• y.b..
        temppuilija kirjoitti:

totta ... sota kollektiivisena traumana ... olen ollut isoisäni kautta kosketuksissa niihin .. mutta omani toimi siinä välissä puskurina, joten minulla on varaa - kaatuneiden sukulaisteni verellä hankittu oikeus olla oma itsensä

Onneksi on muita, kevyemipäkin keinoja saada oikeus olla oma itsensä. Joskus se voi tulla vain ajan, iän kautta, muunlaisten "sotien", traumojen ja jopa onnellisten asioiden kautta.

• y.b.. kirjoitti:

Onneksi on muita, kevyemipäkin keinoja saada oikeus olla oma itsensä. Joskus se voi tulla vain ajan, iän kautta, muunlaisten "sotien", traumojen ja jopa onnellisten asioiden kautta.

Kokemuspohjalta näissä jutuissa mennään. Yksilöllisiä kaikki. Ja miten kukin niitä sitten jäsentää .. temperamenttikysymys.

• ....

en ole huomannut missään neitimäisyyttä.. 8D

• rose18.

Eihän sitä nainen huomaakaan, vain raavas mies,kuten minä.

• ....
        rose18. kirjoitti:

Eihän sitä nainen huomaakaan, vain raavas mies,kuten minä.

pitikö tämä satuttaa???

• ~cissi~

Vili on takakireä kuin umpeenkasvanut ikäneito

• Papu Sparrow

Må onn khyl uusioneitsyt, älä viitti nimitellä. Ite et saa munaa ikinä.

• ~cissi~
        Papu Sparrow kirjoitti:

Må onn khyl uusioneitsyt, älä viitti nimitellä. Ite et saa munaa ikinä.

Tiedän, kun oon kokeillu vilin takakireyttä :)

• juu,

kaikissa, ihan jokaisessa.

• Tyyppi on tosiaankin sokea. Kyllä se vaan niin, että kun tarpeeksi kauan vahtaa samaan paikkaan etsien samaa asiaa niin ei nää sitten nii yhtään mitää.

• Mä en tiedä miten nää miehet pukeutuu, joten vaikee sanoa. :-)

• Quiterie.

Olet aina lähtenyt ennen sitä?

• Quiterie. kirjoitti:

Olet aina lähtenyt ennen sitä?

Ennen mitä? :-)

• Quiterie.
        ol_io kirjoitti:

Ennen kuin nämä miehet ovat pukeneet vaatteensa päällä pyllyseksin jälkeen.

• ol_io kirjoitti:

Eihän tällä palstalla näe, kun miehiä riisuttuina tai vaatteissa valokuvissa. :-D Kukaan ei oo tietääkseni vielä postannut pukeutumiskuviaan tai videoita?

• Quiterie. kirjoitti:

Ennen kuin nämä miehet ovat pukeneet vaatteensa päällä pyllyseksin jälkeen.

Mä arvasin, että toi oli se sun ajatus tossa. Huono vitsi. :-)

• ------
        ol_io kirjoitti:

Eihän tällä palstalla näe, kun miehiä riisuttuina tai vaatteissa valokuvissa. :-D Kukaan ei oo tietääkseni vielä postannut pukeutumiskuviaan tai videoita?

Kuka tässä vaatteista mitään puhui. Henkisestä neitimäisyydestä oli kyse. En tiedä, mitä sillä haettiin. En ole ap-.

• ------ kirjoitti:

Kuka tässä vaatteista mitään puhui. Henkisestä neitimäisyydestä oli kyse. En tiedä, mitä sillä haettiin. En ole ap-.

Minä puhuin ja katso mitä sain vastaukseksi. :-)

Mä en henkisestä puolesta pääse sanomaan näin hentoisen tuntemisen jälkeen neitimäisyydestä mitään. Mun pitäis nähdä nää miehet vaatteissa, jotta voisin sanoa onko jollain neitimäinen tyyli. Luonteenpiirteet kun on aika häilyviä miesten ja naisten välillä. Paha sanoa onko joku ominaisuus neitimäinen vai ei.

Luonteen pehmoisuus on tässä ketjussa mielletty neitimäisyydeksi, mitä mä taas en itse miellä samoin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1631
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1061
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      964
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      922
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      916
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      795
    8. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      765
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      732
    10. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      342
      731
    Aihe