Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. Eikä mulle ole silläkään väliä mitä sä luulet.
  2. vittu tein tein vahingos alotuksen, poistin ja tässä se:

Olen aika monesti täällä myöntänyt inhimillisen heikkouteni, että en osaa suhtautua ihmisiin samanarvosesti. Tai, itse koen sen inhimillisyydeksi, mut toistetaan tämä heikkous nyt tässä vielä kerran.

Mä en oikeesti tiedä, että olisinko parempi ihminen, tai parempi keskustelija, jos tätä piirrettä en itsessäni myöntäisi. Ku, en mä oikeesti tule oikeessakaan elämässä kaikkien ihmisten kanssa toimeen, tai en voi sietää kaikkia ihmisiä. Ja työn puolesta on jo 'pakotettu' sietämään sellasia tyyppejä, joiden kanssa en olis ikipäivänä muuten tekemisissä.

Enkä mä kyllä tunne ketään muutakaan ihmistä, joka vois kaikkia kanssaeläjiä sietää. Tai, vois myöntää pitävänsä sellasesta ihmisestä, tai jota ei jostain syystä arvosta sitte niin paskaakaan ja niitä arvostamattomuuden syitä voi sitten olla vaikka kuinka paljon.

Kyllä jokaisen pitää mielestäni olla oman elämänsä tuomari. Koskee se sitten jotain nettikeskusteluja, tai muuta toimintaa.

Ehkä siinä mielessä olen tyhmä, että kuvittelen sen paskaa mun niskaan heittävän kestävän saman kuin minä. Ilmeisesti kaikki vaan eivät kestä sitä, vaan kautta rantain haetaan tukea omille ajatuksille.

Ja voin myöntää sellasen asian, että otinhan mä itteeni tästä alotuksesta. En jaksa edes tässä laskea kuinka monta palstalaista olen tavannut oikeessa elämässä. En myöskään jaksa sitä laskea, että kuinka monen palstalaisen kanssa olen ollut henkilökohtaisella tasolla aikojen saatossa yhteydessä mm. meilien kautta ja kuinka moni palstalainen on oman henkilöllisyytensä minulle 'paljastanut'. Mutta, tähän huomautan sellasen asian, että en pidä mitään näistä em. asioista rohkeutena, vaan ihan normaalina ihmisten välisenä kanssakäymisenä ja niiden keiden kanssa kokee tulevansa toimeen, sekä omaavansa jollain lailla jotain samankaltaisuutta, tai joille kokee pystyvänsä antaa jotain, sekä joilta kokee saavansa jotain, ni niiden kanssahan se yhteydenpito sit jatkuu jollain tasolla.

Mun mielestä yksinkertasta, mut ei ilmeisesti kaikkien mielestä.

Rohkeutta on uskallus myöntää ja kieltää, ja sanoa mielipiteensä kuuluu sitten enemmistöön tai vähemmistöön. Ja tää alotus edustaa mulle nettipelkuruutta sieltä kärkipäästä. Oikein perusvellihousumainen alotus, ei ilmoteta omaa mielipidettä mistään, ainoastaan ihmetellään asioita ja katsotaan sitten minkälaista näkökulmaa vastauksista tulee, sieltä poimitaan sitten ne itselleen edullisimmat mitään itse sanomatta.

Perkele.
  3. Ihan tosissani olen. Noi mainitsemani nikit uskaltavat myös avoimesti epäröidä esmes täl palstal. Ja tuovat myös huonot puolensa melko 'häpeilemättä' näkyviin.

Jotta sillee. Ohan joissakin puskissakin tietty rohkeutta, mut vaikee niitä on esimerkkeinä käyttää.