Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

52

Kommenttia

1292

  1. ainakin takavuosina mm. office-ohjelmat oletusarvoisesti tallensivat kaikki muutokset ("undo"-käyttöön) dokumentteihin ja paisumisen estämiseksi piti välillä tallentaa "SaveAs.." -toiminnolla eri nimelle. Tai etsiä oikea konfiguointiasetus valikoista.

    Paisuminen on myös tietoturvariski eli samaan "pohjaan" editoidusta dokumenteista voi ihan debug'illa lukea toisille vastaanottajille lähteneitä tietoja