Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hedy
profiilit
hedy
hedy
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
4
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eikä leponex oo psykoosilääke...Mä olen kanssa lihonut n.7 kg sepramista ( cipramil ) vaikka syön aika terveellisesti...veikkaan että vaikuttaa jotenkin aineenvaihduntaan...joskus söin sertralinia ja sen aikana taas laihduin...mut jotkut ovat senki aikana kuulemma lihoneet...kaipa nää on yksilökohtasia...tuolla aikasemmin kirjottelin että yritin alotella efexoria mutta vaidoin sen takasin sepramiin koska tuli niin outo olo...lähinnä veikkaan että oli sepramin vieroitusoireita koska sitä syönyt 30 mg tosi kauan ja yhtäkkiä lopetettiin ja annos efexorissa vaan 37,5 mg....eli eihän siitä määrästä saa edes tarpeeksi serotiinia...efxorin kanssa olen kuullu et aika moni laihtunu taas...no...tarvii katsoa josko sitä joskus vielä yrittäs mutta suuremmalla annoksella...nyt oli vaan niin väsynyt olo ettei jaksanu tehdä mitään ja ahdisti niin maan perkuleesti vaikka oli rauhottaviakin rinnalla....tarvii varmaan ottaa kunnon parin vkon saikku kun alottelee uusia lääkkeitä...että ehtii tottua...mulla tuli efexorista kyllä välillä ihme kutinaakin kehoon ettetn sitte tie josko oisin ollu allerginenkin sille....
14.03.2011 11:10
No nyt riitti!!!!!!!! 4 pvää syönyt efeä ja ei ole muuta voinut tehä ku nukkua ja ei uskalla lähteä edes kauppaan yksin...lisäksi eilen iho kutisi niin paljon että joutu ottaa allergialääkkeen....nyt tuntuu että nenä ja silmät kirvelee jne...psykiatria en saanut kiinni joten huomenna otan vanhan sepram 30 mg ja jätän efet pois...en uskalla edes ajatella mitä seuraisi jos ottaisi 75 mg tabun...ehkäpä siis parempi pysyä vanhoissa joiden kanssa pystyi kumminkin elämään normaalisti kuin kärsiä kotona ja nukkua ja odottaa jos helpottais...ens ke soittopyyntö lekurille ja saa nähdä mitä sanoo...
10.03.2011 17:03
Mulle on väläytelty mahollisuutta vaihtaa cipramil siihen myös lähinnä siksi että oon lihonu paljon ja pääasiassa siks että olen tosi väsyny koko ajan...mulla on ms-tauti myös jonka takia oonkin niin väsyny usein...mua vaan pelottaa ihan kauheesti alottaa tota lääkettä sivuvaikutusten takia....vaikka kai ne ovat ohimeneviä...oletko kiltti ja kerrot vähän lisää aloituksesta ja muutkin kun tän näkee niin tukea tarttis..
26.11.2010 11:04
Kiittos kovasti avusta ja neuvoista!!!! Arvostan kovasti! :)
31.07.2009 15:10
Ok....osaakos joku sitten kertoa enempi tosta magneettikuvauslausunnosta...onko jollain esim.ollut samanlaista lausuntoa kun todettu ms.....pelottaa kovasti....mutta kaipa se normaalia on tässä vaiheessa....
31.07.2009 08:44
Tässä omani
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 31
Kärsinyt paniikkihäiriöstä: 5 vuotta
Oirret: huimaus, käsien puutuminen ja tunnottomuus, kuumat aallot, joskus vatsavaivoja, palan tunne kurkussa,pelko..Kohtaukset johtaneet julkisten paikkojen pelkoon....pelottaa käydä paikoissa joissa joskus saanut kohtauksen....pelottaa tehdä pitkiä kävelymatkoja....liikkuu omalla autolla paikasta toiseen...Selkä ja niskalihakset jatkuvasti jännittyneet...jatkuva pelko uusista kohtauksista.
Lääkitys: Sertralin 75 mg iltaisin, Alprox 25 mg aamuisin...tarvittaessa useammin...
Aikaisemmat lääkitykset : citalopram 4 v, cipralex 3 kk...Citalopram toimi useemman vuoden, sitten ei enää ja vaihdettiin cipralexiin..tämäkään ei toiminut joten vaihto 2 kk sitten sertraliniin....
15.07.2009 10:15
Hei kohtalotoveri..
Ajattelin nyt kertoa omasta epätoivoisuudestani..kävin marraskuussa 07 suomessa rasvaimussa ja tuloksia odottelin innolla..keväällä kun turvotus oli laskenut huomasin pettymykseksi että vatsa näytti ihan samalta kuin ennenkin..alavatsa oli ehkä minimaalisesti pienentynyt mutta littanaa ei nähnytkään, vaikka lääkäri kuinka sanoi että hyvä tulee jne.Kesäkuun alussa kävin sitten korjausleikkauksessa ja paikallispuudutuksessa imettiin ylävatsasta lisää missä oli ihan selvä makkara lääkärinkin mielestä.Kipuja ei ollut juurikaan ja nyt kun siitä kulunut 2 kk on ylävatsa ihan samanlainen..ei mitään muutosta.Hermot tässä rupee pikkuhiljaa menemään..aluksi imettiin 2 litraa..ja myöhemmin joku puoli litraa. Menen nyt elokuun alussa tarkastukseen ja mieli tekisi raivota kunnolla..miten näin voi tapahtua?onko kenellekään muulle käynyt samoin???Ja tämä ei ole vain minun päässäni vaan huomaan selkeästi ettei tuloksia juuri ole..leikkaus maksoi 5 000 €, jos tämän olisin tiennyt niin olisin ehkä jo marraskuussa käyttänyt rahat mielummin personal traineriin ja ravitsemusterapeuttiin ja kuntoillut niska limassa kiloja pois.Lääkäri itse niin vannoi että tulee littana..ei tarvitse kiristysleikkausta ja blaah blaah.Vähän tekisi mieli kyllä käydä näyttämässä tätä toiselle kirurgille ja kysyä mielipidettä..tosin ei ole kyllä varaa enää maksaa uuttakaan leikkausta..no, täytyy katsoa mitä tässä nyt tapahtuu..pettymys on suuri joka tapauksessa:(
26.07.2008 22:22
Moikka. Mä kävin kanssa tossa kolmisen vkoa sitten vatsan ja reisien imussa..vähän alkaa olee epätoivonen olo ku turvotusta kyllä hävinny jonkin verran mutta ei oikein näy missään..varsinki ylävatsassa vielä ihan selkee makkara ja koko maha sellanen kova pallo..normaaliako?Niinpä kai. Oon vähän kärsimätön..tiedän..nyt alotin lymfahoidot jos vaikka auttais..ois kyllä kiva tietää että muuttuuko tää tästä vielä..lekuri sano että voisin lopettaa tukijuttujen käytön tossa vuodenvaihteessa.Reidetki ihan saman näköset ku ennen:( Seku niin lupas että tulee littana vatsa ja jonkin näkönen rako tonne reisien väliin..
16.12.2007 13:11
Moikka kertymä:)
Mä kävin just reilu vko sit..eilen oli jälkitarkastus ja paranen kuulemma hurjaa vauhtia.Vielä oon aika turvoksissa ni en osaa lopputuloksesta sanoa mutta pitäs kuulemma lähtee tän kk loppuun mennessä pois ja rupee sit näkyyki.Kyljissä mulla on edelleen mustelmaa mut ei pahasti..Näitä " kureliivejä " täytyy käyttää viel 4 vkoa..Sairaala oli Eira ja lekuri Antti Koski..tosi mukava ja herttanen lekuri.Hoitohenkilökuntakin oli mukavaa ja palvelu laadukasta. Viimeistä laskua ei oo vielä tullu mutta hinta-arvio siinä 5 000 € paikkeilla.Innolla odotan miten tää tästä muokkautuu ku mulla on aina ollu sellanen löllömaha makkaroineen ja vihdoin pääsen siitä eroon.
05.12.2007 12:57
1 / 1