Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

4

Kommenttia

9

1. Eikä leponex oo psykoosilääke...Mä olen kanssa lihonut n.7 kg sepramista ( cipramil ) vaikka syön aika terveellisesti...veikkaan että vaikuttaa jotenkin aineenvaihduntaan...joskus söin sertralinia ja sen aikana taas laihduin...mut jotkut ovat senki aikana kuulemma lihoneet...kaipa nää on yksilökohtasia...tuolla aikasemmin kirjottelin että yritin alotella efexoria mutta vaidoin sen takasin sepramiin koska tuli niin outo olo...lähinnä veikkaan että oli sepramin vieroitusoireita koska sitä syönyt 30 mg tosi kauan ja yhtäkkiä lopetettiin ja annos efexorissa vaan 37,5 mg....eli eihän siitä määrästä saa edes tarpeeksi serotiinia...efxorin kanssa olen kuullu et aika moni laihtunu taas...no...tarvii katsoa josko sitä joskus vielä yrittäs mutta suuremmalla annoksella...nyt oli vaan niin väsynyt olo ettei jaksanu tehdä mitään ja ahdisti niin maan perkuleesti vaikka oli rauhottaviakin rinnalla....tarvii varmaan ottaa kunnon parin vkon saikku kun alottelee uusia lääkkeitä...että ehtii tottua...mulla tuli efexorista kyllä välillä ihme kutinaakin kehoon ettetn sitte tie josko oisin ollu allerginenkin sille....
  2. Hei kohtalotoveri..
    Ajattelin nyt kertoa omasta epätoivoisuudestani..kävin marraskuussa 07 suomessa rasvaimussa ja tuloksia odottelin innolla..keväällä kun turvotus oli laskenut huomasin pettymykseksi että vatsa näytti ihan samalta kuin ennenkin..alavatsa oli ehkä minimaalisesti pienentynyt mutta littanaa ei nähnytkään, vaikka lääkäri kuinka sanoi että hyvä tulee jne.Kesäkuun alussa kävin sitten korjausleikkauksessa ja paikallispuudutuksessa imettiin ylävatsasta lisää missä oli ihan selvä makkara lääkärinkin mielestä.Kipuja ei ollut juurikaan ja nyt kun siitä kulunut 2 kk on ylävatsa ihan samanlainen..ei mitään muutosta.Hermot tässä rupee pikkuhiljaa menemään..aluksi imettiin 2 litraa..ja myöhemmin joku puoli litraa. Menen nyt elokuun alussa tarkastukseen ja mieli tekisi raivota kunnolla..miten näin voi tapahtua?onko kenellekään muulle käynyt samoin???Ja tämä ei ole vain minun päässäni vaan huomaan selkeästi ettei tuloksia juuri ole..leikkaus maksoi 5 000 €, jos tämän olisin tiennyt niin olisin ehkä jo marraskuussa käyttänyt rahat mielummin personal traineriin ja ravitsemusterapeuttiin ja kuntoillut niska limassa kiloja pois.Lääkäri itse niin vannoi että tulee littana..ei tarvitse kiristysleikkausta ja blaah blaah.Vähän tekisi mieli kyllä käydä näyttämässä tätä toiselle kirurgille ja kysyä mielipidettä..tosin ei ole kyllä varaa enää maksaa uuttakaan leikkausta..no, täytyy katsoa mitä tässä nyt tapahtuu..pettymys on suuri joka tapauksessa:(