rigsu

rigsu profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Yhyy! aivot meni imuriin. En etsi mitään enkä anna sulle.Olen ikävä ihminen. Riksu nick ei viittaa mitenkään Riihimäkeen vaikka joku onkin nimenny paikan mun mukaan, koska oon merkkihenkilö. Lempikirjat: Tuhat loistavaa aurinkoa, Practical Magic, Tyhjentävä vastaus eli Kuka voittaa miljardin. Vapaa-aikanani: Biletys, keikat, matkustaminen Kotieläimet: villakoirat En pidä: kylmä, aamuherätykset, hämikset Ruoka & juoma: aasialainen, Italialainen Kotimaa: Costa Rica Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Kauppa/palveluala

Liittynyt 19v sitten
0 aloitusta · 7 kommenttia
Todella naurettavaa ja pikkumaista. Tärkeintähän lapsessa on se, että hän on terve eikä suinkaan sukupuoli. Toisaalta monet parit yrittävät vuosia lapsia siinä kuitenkaan onnistumatta. Toivotun raskauden voisi näin ollen katsoa olevan todella onnekas sattuma. Jos vaaleanpunainen väri oksettaa niin ei todellakaan ole pakko ostaa tyttölapselle vaaleanpunaista maailma on täynnä muitakin värejä! Voit myös itse kasvattajana miettiä miten paljon haluat lasta sukupuolistaa esim. ostamalla hänelle vain barbeja ja muita ns. tytöille tarkoittettuja leluja vai annatko lapsesi itse kokeillen etsiä oman sukupuoliroolinsa.