Vapaa kuvaus

Rauhallinen, asia-asioissa asiallinen, mutta silmäkulmasta löytyy kyllä pilkettäkin, vaimon väittämän mukaan tarpeen vaatiessa huonokuuloinen ja itsepäinen. Nuorempana harrastin aktiivisesti ja jopa tuloksellisesti eri urheilulajeja. Nykyisin muut urheilevat puolestani, ja osallistun telkkarin edessä sohvalla kerien tai venyen. Muut harrastukset:lukeminen, matkailu, tiskaaminen ja kokkaus. Vaimon lisäksi tärkeimmät ihmiset: lapset ja lapsenlapset. Suosikkibändit/artistit: Ruotukaveri Reijo Kallio Lempikirjat: kaikkiruokainen, luen paljon Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Uutiset urheilu Saksalaiset dekkarit Parhaat matkakohteet: Kiinanmuuri Ruoka & juoma: Lasange lihapullat, kun itse teen Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Kotihommat riittää Ase tai siviilipalvelus: Lääkintäkorpraali Santahamina Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset ry. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

17

Kommenttia

2542

1. Eihä nuo passikuvat aina hienoilta näytä, mutta ehkä viranomaiset tunnistaa sinut niistä parhaiten. Silloin jokainen on alkuperäisen näköinen.
    Passissa vielä vuosia voimassaoloa, otin silloin uuden, kun vielä sai 10 vuoden voimassaolon. Ajokortissa 2 ja puolivuotta, kelakortissa ei kuvaa, kelpaa apteekkiin.
    Ajokortti kelpaa pankissa henkilötodistuksesta. Ottomatti antaa rahaa kun muistat tunnusluvun. Muitakin kortteja on, mutta kelpaavat siellä missä niitä tarvitaan.
    Eilen oli oikean talven näköistä, nyt satanut vettä iltapäivän, kohta lumista vain muisto,

Tässä mennyt muutama päivä ihan tyhjää toimittamassa, hyvä kun on jaksanut vähän eilistä lämmittää. No huomenna alkaa oikea arki täyty ottaa oiken itseään niskasta kiinni ja jatkaa niitä puuhasteluja joita viimevuonnakin tuli tehtyä. Lenkkikaveriksi on hyvä otta sauvat mukaan ja ensiviikolla alkaa vesijumppa, eläkekerho, siinäkin jotain muutakin pitää tehdä.
    Kyllähän sitä taas paremmin ehtiikin kun tuo päiväkin pitenee

Minä en erikseen pidä tipattomia tammikuita, otan jos mieli tekee, muutaman kerra vuodessa ja sitten käyn pirtin nurkkakaapilla useammin.

Tässä näyttää melkein viikko mennyt ennenkuin pääsee vauhtiin.
    Olen minä niitä kumilenkkejä vedellyt melkein joka päivä, muut lenki jääneet vähiin.

Late vähän pinnaa.

.