Vapaa kuvaus

Rauhallinen, asia-asioissa asiallinen, mutta silmäkulmasta löytyy kyllä pilkettäkin, vaimon väittämän mukaan tarpeen vaatiessa huonokuuloinen ja itsepäinen. Nuorempana harrastin aktiivisesti ja jopa tuloksellisesti eri urheilulajeja. Nykyisin muut urheilevat puolestani, ja osallistun telkkarin edessä sohvalla kerien tai venyen. Muut harrastukset:lukeminen, matkailu, tiskaaminen ja kokkaus. Vaimon lisäksi tärkeimmät ihmiset: lapset ja lapsenlapset. Suosikkibändit/artistit: Ruotukaveri Reijo Kallio Lempikirjat: kaikkiruokainen, luen paljon Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Uutiset urheilu Saksalaiset dekkarit Parhaat matkakohteet: Kiinanmuuri Ruoka & juoma: Lasange lihapullat, kun itse teen Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Kotihommat riittää Ase tai siviilipalvelus: Lääkintäkorpraali Santahamina Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset ry. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

17

Kommenttia

2542

1. Kyllä tärisi.
  2. Onhan tuo lorvikarari tuttu nimi minullekin, rivitalossa asuessani yli 30v oli tapana porukalla tehdä kaikki mahdollinen,sitten vähitellen asukaskanta vaihtui ja pieneni porukka, joka jotain halusi tehdä.

Tuli aika jolloin minä olin ainoa alkuperäisasukas, joka tiesi rakennuksesta lähes kaiken jäi työtkin suuremmaksi osaksi minun tehtäväksi. Tuo vei terveyden ja sairastelin montakin vakavaa sairautta, ja lorvikatari alkoi iskeä minuunkin, tietysti se tuli meille kalliiksi kun kaikki täytyi teettää ulkopuolisilla.

Senkin jälkeen sairastelu on jatkunut eikä ne ole ollut vähäistä, mutta olen saanut hyvää hoitoa ja tähän asti selvinnyt kaikista.
    Nyt täällä kerrostalossa asuessani ainoa työ jonka olen tehnyt taloyhtiölle on lahonneen pihakeinun korjaus,lisäksi kuulun taloyhtiön hallitukseen.

Harrastukset ovat jääneet vähiin, ainoa missä käyn on eläkeläisten kerhot ja matkat.
    No kesällä tulee käytyä Pohjois-Karjalassa ja välillä Lapissakin, eli ajelen autolla edelleen
    Poliittinen toiminta on jäänyt. Ennen osallistuin kunnallispolitiikaan vuosikymmenien ajan. Nyt se aika on ohi.
    Seuraan kyllä ja saatan täälläkin joskus kertoa mielipiteeni.
    Varsinainen lorvikatari koskeekin enemmän ulkoilua, lähikaupat ovat liian lähellä
    joten kävelyt ovat liian lyhyitä.
    Kotona teen kaikkia kotiaskareita ja luen paljon.
    Täytyy loputkin lorvikatarin oireet kitkeä, nyt on sopiva aika, kevät ja kesä kaiken muuttaa voi

Siirretään lorvikataria kauas tulevaisuuteen, liekö se sitä sitten enää.
    Taidan olla samanikäinen muiden "katarilaisten" kanssa, terv: Late
  3. Aurinko täällä paistaa, on vaan pilventakana eikä näy,muutenhan lämpötila on mukavan tuntuinen.
    Kävin aamulla mielestäni aikaisin ulkona, piti laittaa auto narunnokkaan, sillä oli lähdettävä terveyskeskukseen. No, tunti auto narunnokassa ja eikun menoksi.
    Käytäntö oli vähän sielläkin muuttunut, numerolappu piti ottaa kuten ennenkin, mutta nyt ilmoitustaululla kutsuivat suoraan numeron mukaan sisälle ja eikun verta pulloon, nopeasti kävi aikaa meni koko reisussa 15 min.

Tätä uudistusta aluksi ihmettelin, mutta luulen sen olevan selkeämpi kunhan ensin oppii. Skillan arveli, että lukijamäärät pienentyneet. Luulen niiden näkyvän entiseen malliin, kunhan poikkeat pirttiin heti kirjoittajamäärä ja lukijamäärät näkyvät kuten ennenkin.
    Uuttahan tässä on kuvan ilmestyminen, jos olet kuvasi liittänyt galleriaasi tai jonkun nimimerkkiäsi kuvaavan aiheen, sitten on kuten minulla ja monella muulla
    sellainen varjokuva.
    Sitten lienee ne nimettömät joita ei voi tunnistaa, iskevät ikäänkuin puuntakaa,
    vaihtaen vain puuta, niitähän meillä suomessa riittää.

Nyt päiväkahvien aika, löysin vielä palan mustikkapiirakkaa, kyllä maistuukin terv: Late