Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
anakonda81
anakonda81
anakonda81
Vapaa kuvaus
Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Liittynyt 19v sitten
0
aloitusta ·
6
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
itse maksan elatusmaksua vaikka lapsi on viikko/viikko systeemillä ja monesti jopa enemmän minun luonani.voin omasta kokemuksesta sanoa ettei lastenvalvoja ole puolueeton.vaan ekaksi minulta kysyttiin paljon minun kuuluu maksaa elatusmaksua?eli kuinka paljon minun pitäisi maksaa lapseni äidille lapsestani?ja lapseni äiti opiskelee eli ei maksa tarhamaksua ja saa lapsilisän.
04.10.2014 12:43
liioittele?häh?
17.02.2014 18:16
joo jätä vaan se mies.taitaa olla kaikille parempi niin :-D
17.02.2014 18:16
lopeta suhde vaan.koska vaikutat olevasi itsekäs ämmä.miksi miehesi ei saisi olla tekemisessä oman äitinsä kanssa.äiti on yleensä se tärkein ihminen koko elämän ajan.entä oma äitisi?miten paljon olet hänen kanssa tekemisessä?turha sinun on perustaa perhettä jos et pysty hyväksymään miehesi äitiä.nyt sinulla on hyvä paikka katsoa peiliin.jos näet siellä oman P'rse reiän en yhtään ihmettele.
17.02.2014 17:54
ei sitä yksinhuoltajuutta saa ilman kunnon syytä.itse ole viikko ja viikko systeemillä ollut poikani kanssa heti ku erottiin laspen äitin kanssa.mutta silti joudun maksamaan elatusmaksuja.ja lapseni haluaa olla todella paljon tekemisessä minun kanssa aina juoksuu minun syliin kun haen pojan joko tarhasta tai ex-vaimon luota.kyllä nyky päivän naiset rahastavat miehiään lapsilla.vittu hävetkää.itse ostan lapselleni vaatteita vien ulkomaille(jo kolme kertaa käyty.poikani on 3,5 vuotias).
17.02.2014 10:55
moi minä olen kiinnostunut tulemaan alaston malliksi.olen urheilu harrrastaja nuorimies
05.04.2013 13:11
1 / 1