Vapaa kuvaus

Gambler on ammttilainen rahapelaaja joka pelaa suurilla panoksilla, mutta vain EV pelejä tai rajatapauspelejä. EV pelejä ovat pokeri toisia vastaan ja vedonlyönti jossa kertoimien laskeminen on vaikeata joten esim. veikkausksen virheitä rokottamalla pystyy jopa ammatimaiseen pelaamiseen. sekä hyvä netticasino jossa on tarjolla hyvänlainen boonus joka tekee casinosta EV eli boonuksen kierrättämien onnistuu voitollisesti. Rajatapaus peli on blackjack casinolla tai netissä, baari bj on ehdottamasti -ev koska jakaja voittaa tasapelillä. Tähän peliin en koskaan koske käydessäni baarissa. Jotkin vidopokeritovat grand casinolla rajatapauspelejä jotkut jackpot pelit jopa joskus lievästi EV Pokerihuoneen aukeamistadotellessa yleenesä pelailen näitä. Gambler1 myös "yrittää" todistaa vähä-älyisille, että ray:n pelit ovat satunnaisia ja veikkauksen kenoa ei manipuloida Suosikkibändit/artistit: darude Suosikkileffat: Casino Royale, rounders Lempikirjat: Pokerin teoria Vapaa-aikanani: Keilaus, shakki Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi Katson tv:stä mieluiten: World poker tour Kotieläimet: - En pidä: monopoli Ruoka & juoma: hapurilais ateria Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Pokeri ja vedonlyönti ammattilainen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

137

Kommenttia

1939

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Siis Seeveri
  2. "Palautusprosentti toteutuu pitkän ajan kuluessa, käytännössä vasta kymmenien tuhansien pelikierrosten aikana. "

    Ei ole mun kirjoittama vaan ray:lta lainattu, mutta ei se heti toteudukkaan sadasta eurosta ei aina saa takaisin 90€ vaan joskus enemmän ja joskus vähemmin, mutta pitkän ajankuluessa keksiarvona saa 90€ takaisin.


    Niihän se onkin 0% kun tarpeeksi kauan kierrätät voittojasi niin kaikki menee."

    ja tämä 0% tulee siten, että keirrättää 90% monta kertaa. esimerksi annan sinulle 100€ sinä annat minulle 90€ ja taas minä annan sinulle sen 90€ ja sinä annat 81€ tätä kun toistaa useita keroja 90%:n palatus valuu 0%:n tajusitko?