mp_sepi
Mitäpä itsestään kertois,,postia saa lähettää,,:))
Suosikkibändit/artistit: -70-80, luvulla, parasta, musiikkia, iskelmä/tanssimusiikki
Suosikkileffat: Toiminta, Kauhu
Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: kaikki käy
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
En pidä: Suulaista/törkeesti meikatuista naisista
Ruoka & juoma: Itse tehty/valmistettu, Liha, kala, broisku, ym..ym../ juoma ruuan mukaan.
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: En halua lapsia
Email: [email protected]
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 9 kommenttia
- Hei, treffit sellasen miehen kans joka pyytää yleiselle paikalle esim,kahvikupposen ääreen... Hyvää syksynjatkoa..
- Moikka luovuttanutmies...itsellä samoin,leski,savuton, kaikkee shättijuttuja kokeillu,turhaan...mukava yksin lähtee lenkille, käydä sit suihkussa,nauttia illasta,parempi iltaisin köllähtää itsensä viereen ja aamuisin pirteenä aamiaiselle,pöytä katettu vain itselle, hyvää syksynjatkoa...
- Moi, te ääliöt jotka teitte tän uudistuksen ootte tosi hanurista,,vanha takas on paljon selkeempi, vaikka mitä se teille asiakkaitten valitus kuuluu,teette niin kuin teille sopii,aina vaan pahempaan suuntaan....ps.pitäkää postinne
- Hei,olis kiva tutustua,itse jäin leskeksi n.puolivuotta sitten,olen siisti savuton ok mies,,
- Heips Nas.se,tosta Vartiotornilehdestä,on ovella käyneet "tarjoomassa" oon ottanu lehden en kuitenkaan jääny keskustelemaan,ehkä sun kans olis ed.mainitusta lehdestä puhumista,,
- Heips,,kuka tässä olis sellanen Ankka josta sinä välittäisit???
- Heips,,mennäänkö taivaan portille,,jos mennäänkö yhdessä????
- Moi,olen käyny Thaimaassa,mielestäni erittäin halpa maa,ostokset,ruoka,paikallinen liikenne,bungaloveissa turvallista yöpyä(vartioitu)liikkuminen yöllä ok.kunhan ei mee ns.pimeille kaduille,Balille meen seuraavaks,3vk,matkat hotelli(omatoimi)1300€/per hlö,hyvää&turvallista matkaa nuorineiti23...
- Moi,mun kamuilla yks kone,heillä omat sivut,kumpikiin pääsee omille sivuille niin ettei toinen pääse niitä lukemaan,sun täytyy luoda esim, Suomi24:seen oma sivu,kirjaudu sivulle,täytä kysytyt kohdat,oma salasana...jatkoja..