Muu Taivaan Portilla

Nasse.

varoitus, vitsi ei sovellu vajakeille

Taivaan portilla oli jonossa neljä lammasta ja kaksi lehmää.
Ensimmäinen lammas kysyi, pääsenks MÄÄ taivaaseen?
Pyhää pietaria nauratti ja imitoi lammasta, kyllä SÄÄ pääset taivaaseen.
Toinen lammas nokkelana kysyi, pääsenks MÄ MÄ MÄÄ MÄÄ taivaaseen?
-Kyllä SÄ SÄ SÄÄ SÄÄ pääset tai taivaaseen.
-Pääsenks MÄÄ MÄÄ MÄÄ taivaaseen?
-Kyllä SÄ SÄ SÄ SÄÄ SÄÄ SÄÄ pääset tai tai tai taivaaseen.
-Neljäs siitten, pääsenks MÄÄ MÄÄ MÄÄ MÄÄ taivaasen?
-Pyhistä alkoi jo ottaan pattiin ja sanoi kyllä SÄ SÄ SÄ SÄ SÄ SÄÄ SÄÄ SÄÄ SÄÄ SÄÄ SÄÄ SÄÄ pääset tai tai tai tai tai taivaaseen, mutta MUUT eivät ja lojautti taivaan portit kiinni.

Ensimmäinen lehmä harmitteli toiselle kunn ei aikonaan tullut opiskeltua kieliä.

4

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teinityttö oli lähdössä kovasti viettämään lauantai-iltaa läheiseen puistoon kavereidensa kanssa. Rahaa ei ollut, ja juotavaa piti saada. Kavereilla ei ollut rahaa lainata, ja he kehottivat tyttöä pyytämään rahaa isältään.

-Isä, saisinko rahaa 50 euroa juopottelua ja irstailua varten?
      -No et todellakaan, sinä likainen huora! Mene matkoihisi!

Tyttö palasi kertomaan kavereilleen, ettei tulosta ollut syntynyt. Kaverit vaativat kuitenkin, että tyttö yrittäisi uudelleen, ja kovemmin.

-Isä, saisinko silti sen 50 euroa? Pliis! Voisin tehä ihan mitä vaan?
      -Ihan mitä vaan?
      -Kyllä.
      -No jos otat suihin, oikein kunnolla, niin sitten saat rahaa.

Tyttö mietti hetken, että mistä tässä nyt on oikein kysymys, mutta päätti ryhtyä hommin.

-Hyi saatana! Tämähän maistuu ihan paskalta!
      -Aaahahahaha! Lankaan menit! Veljes haki meinaan tuossa äsken auton lainaan!
      -Voi iskä! Sä olet välillä niin hassu! Hetkinen, onhan tässä vähän verenmakuakin.
      -Joo-o. Siskollas on menkat, ja annoin sille kaikki käteiset. Eihän mulla oikeasti ole edes rahaa.
      -Voi vitsit. Nyt kyllä hävettää. Taisit juksata mua oikein kunnolla.
      -No ei hätä ole tämän näköinen. Käy kellarista hakemassa äidiltäsi rahaa.
      -Iskä, sä oot ihan paras! *hali*
      -Älkää sitten metelöikö yöllä. Mulla on huomenna aamulla jumalanpalvelus pidettävänä.

• .

Mulla on huomenna aamulla jumalanpalvelus ,Setassa jossa palvomme erästä entistä punatukkaista kommunisti pj;tä.
        Hän on meidän jumalamme.

Tuli muuten hieman silleen kerrottuna että sulla on ihan omakohtaista kokemusta?!
        Ilmankos susta on tullut lesbo, yleensä lesboksi tulleet on juuri noita siänsä raiskaamia miesvihaajia.

• Tosimies.

Olipa huono.

USA:ssa saapui nuori nainen lääkärintarkastukseen. Kun hän riisui pusakkansa, tohtori näki naisen rinnassa suuren punaisen H-kirjaimen. Lääkäri ihmetteli:
        - Mistähän tuo on tullut?
        - Poikaystäväni pusakasta. Hän opiskelee Harvardissa, ja on siitä niin ylpeä, ettei ota puseroa pois päältään edes silloin, kun rakastelemme.
        Seuraavana saapui tyttö, jolla oli rinnassaan sininen Y. Lääkäri kysyi myös häneltä, miksi Y oli siinä, ja sai selityksen:
        - Poikaystäväni opiskelee Yalessa, ja on siitä niin ylpeä, ettei ota yliopiston pusakkaa pois edes rakastellessamme.
        Seuraavaksi vastaanotolle tuli nuori nainen, jonka vatsassa oli vihreä M-kirjain. Lääkäri sanoi:
        - Antakaas kun arvaan. Poikaystävänne opiskelee Michiganissa.
        - Kuinka niin? Ei minulla ole poikaystävää. Minulla on tyttöystävä ja hänkin opiskelee Washingtonissa.

• Heips,,mennäänkö taivaan portille,,jos mennäänkö yhdessä????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3884
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2609
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2568
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2365
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2188
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2083
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1799
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1623
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1488
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe