Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. paperille:"Sefu
  2. Oot kyllä hauska.
  3. mukavasta viestistä.
  4. sulle!
  5. Olen tässä jo ehtinyt miettimään, että pitäisköhän mun kirjata tälle palstalle mun CV, että kaikki voisivat siitä päätellä mikä minun osaamiseni hoitajana ym.on.
    Sen voin jo tässä kertoa että kaikkea tyhmää on silläkin saralla tullut tehtyä... Voit vaan kuvitella. Mutta jotain on tullut tehtyä oikeinkin.
    Mutta virheethän ne tuntuvat olevan niitä jotka uskovia kiinnostaa.
    Kirjoitin tuon ystäväni tietojen varassa ja hänen luvallaan ja vapaa-ajalla ja helluntailaisuuspalstalle. Anteeksi, jos se jotenkin loukkasi sinua.
    Kirjoitin sen ns.ohimennen ja tiedän itsekkin sen sisältäneen ristiriidan, josta aivan oikein mainitsit.
    Rukoile vaan mummon puolesta. Mummolla on nyt surua.
    Mummot jalat menivät huonoon kuntoon samana päivänä kun mies kuoli. Toissapäivänä.
    Olen huolissani ystävästä - mistä hän saa auton ja seppeleen haudalle kun ei ole rahaa.
    Palstalla on kirjotus"helpompi on kamelin käydä neulansilmästä kuin rikkaan päästä taivaan valtakuntaan."
    Missä on ymmärrys uskovilla tuon ja muiden vastaavien kohtien suhteen?
    Kun ystäväni pyysi kerran ruoka-apua helluntaiseurakunnan kirpputorilta todelliseen hätäänsä hän sai vain ison kassin raejuustoja eräältä vanhalta mieheltä siellä, joka vastaa näistä asioista.
    Jos olisin itse uskossa en rukoilisi mummon jalkojen puolesta vaan rukoilisin ystäväni puolesta, jolle tällä palstalla ei tunnu sympatiaa löytyvän. Se kertoo jo aika paljon "helluntailaisuudesta".
    Nyt olen varmaan jonkun mielestä "katkera", vaikkei edes omat asiat ole kyseessä ja en ole katkera vaan totean vaan tosiasiat.
  6. on jälleen ammattitermi.
    Älä vaan vihjaa ettei minulla ollut lupaa kirjoittaa ystäväni tilanteesta KOSKA MINULLA OLI. Hän vaan ajatteli ettei teidän rukouksenne mitään hyödytä. Koskaan - ikinä-milloinkaan.