Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. kamalaa.
  2. mun kirjoituksen, koska olin kirjoittanut ärsyttävästi sinua vastaan.
    Haluan sen pois sinun sivulta.
    Tässä on sulle uusi ärsyttävä kirjoitus, kerran et aio vastata.
    Tiedän sen koska et ole ennenkään vastannut.
    Sinun tarkoitus oli tehdä minusta itsellesi huora. Olen 20 vuotta sinua nuorempi ja ansaitsen jonkun joka on vähän edes niin kuin minä.
    Ei ole minun ongelmani että sinulla on liian iso vatsa ja henkselit ja olet tyhmä.
    Ei oo mun vika ettet tajua miten tyhmä itse asiassa olet kun näyryytät minua lääketieteellisillä tiedoilla ja taidoillasi porukassa jotta kaikki näkisivät että minulla ei ole mitään sanottavaa.
    Ja tärkein:ei ole minun vikani, että olet pulassa koska itse väitit olevasi bedofiiliepäilty ja entinen vankilakundi.
    Jos oli faktaa, ei kiinnosta oliko vai eikö, normaali ihminen ei tuollaista juttele.
    Valheena se oli vielä inhottavampi koska jos tollasta ihminen keksii niin se kertoo vain sen, että omat arvot ei ole kohdallaan missään nimessä.
    Jos jumala on, niin rukoilen että Hän on sellainen Jumala joka ei ota sinua taivaaseen, koska valehtelet.
    Inhoan sinua. Ja se ei liity mitenkään niihin henkseleihisi vaan siihen miten et kadu.
    Kerroit puhelimessa silloin n.vuosi sitten, että tiedät itsekkin olevasi paha.
    Niin sinä olet-häikäilemätön, itsekäs ja paha.
    Tutki vaan almanakkojasi, ei ihme että olet tuossa pisteessä.
    Toivon että mahdollisimman moni äiti lukee tämän ja varoo-varmuuden vuoksi. Eikä sääli sinua.
    nyt oon jo myöhässä. Hei-hei.
  3. minä kirjoitan tän nyt vaan sulle. mä en voinu tulla enää sinne yhteisöön, koska sinä olit siellä...ei, vaan siksi että erehdyin keksimään itselleni väärän nimimerkin.
    en ole todellakaan mikään Lucia, vaikka sinä päivänä mulla on synttärit. 13.12.
    joskus mä oon ihan saman-näköinen kuin se pääpitäjä siellä. Mutta sillä on sentään tytär, enkä ymmärrä miten hän jaksaa hoitaa häntä. Mutta kuitenkin jaksaa.
    Hänellä on asiat paremmin kuin hyvin.
    se kun halusit mun osotteen sillon, tuntu väärältä, koska seurustelin sillon. en oo antanut sitä kellekkään, just siitä syystä.
    No, onnex en ole enää siellä jäsen, vai olenko?
    Nähdään siellä.